Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

top model etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
top model etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

17 Haziran 2012 Pazar

En çok kazanan Top Modeller





Gisele'in kazancı dudak uçuklattı

ABD’de yayınlanan Forbes dergisi, dünyanın en çok kazanan mankenlerinin listesini açıkladı.


Forbes’e göre, Brezilyalı süper model Gisele Bundchen, ‘dünyanın en çok kazanan mankenleri’ listesinde zirveye oturdu. 


2009 yılında New England Patriots takımının Amerikan Futbolu oyuncusu Tom Brady ile evlenen ve bir oğlu olan Gisele Bundchen’in, 2011 Mayıs-2012 Mayıs aralığında 45 milyon dolar kazandığı belirtildi. Bundchen’i, ‘dünyanın en çok kazanan mankenleri’ sıralamasında, Kate Moss, Natalia Vodianova, Adriana Lima izlerken, Brezilyalı model, en yakın rakiplerine bile 35 milyon dolarlık fark attı. İşte dünyanın en çok kazanan mankenleri listesine giren ilk on isim:


Gisele Bundchen – 45 milyon dolar






Kate Moss – 9.2 milyon dolar






Natalia Vodianova – 8.6 milyon dolar






Adriana Lima – 7.3 milyon dolar






Doutzen Kroes – 6.9 milyon dolar






Alessandra Ambrosio – 6.6 milyon dolar






Miranda Kerr – 4 milyon dolar






Lara Stone – 3.8 milyon dolar






Carolyn Murphy – 3.5 milyon dolar






Candice Swanepoel – 3.1 milyon dolar






.

26 Mayıs 2012 Cumartesi

Miranda Kerr sırlarını paylaştı


Dünyaca ünlü Top Model Miranda Kerr, Hürriyet'ten Pınar Yılmazerler'le konuştu. Ünlü aktör Orlanda Bloom'la evli olan, Kerr bir çok sırrını dile getirdi.


En önemli tatmin kendine güvenmek
Victoria’s Secret meleği, ünlü aktör Orlando Bloom’un eşi ve 1 yaşındaki Flynn Cristopher’ın annesi...

Dünyanın en ünlü modellerinden Miranda Kerr, ev hayatından güzellik sırlarına, dans tutkusundan mutfaktaki hünerlerine her şeyi Kelebek’e anlattı.

* İşlerinizin çok yoğun olduğunu biliyorum. Son olarak da Reebok Satisfaction kampanyasında yer aldınız. Satisfaction (tatmin) kelimesi sizin için ne anlam ifade ediyor?

- Bence insanın kendine tam olarak güvenmesi, en önemli tatmin duygusudur.

* Kendinizi en mutlu hissettiğiniz an hangisi?

- Oğlumun kucağımda masumca uykuya daldığı anlar... Sonra doğada olmak, yoga yapmak, müzik dinlemek, lezzetli yemekler...

* Sizi gülümseten başka neler var?

- Dans etmeye bayılıyorum. Ayrıca arkadaşlarıma ufak şakalar yapmayı severim. Daha çok da karşımdakini şaşırtacak zekice şakalar! Komedi grubu Monty Python’ı bu konuda çok başarılı buluyorum mesela...

MUTFAĞA GİRİP YEMEK YAPMAK BENİ MUTLU EDİYOR

* İnsanların duyunca şaşıracağı bir sırrınız var mı?

- Yemek yapmayı çok seviyorum. Tüm arkadaşlarımı eve toplayıp onlara değişik yemekler yapmak, küçük partiler vermek beni inanılmaz mutlu ediyor. Misafirlerimin zevkine göre balık ve et dahil her türlü yemeği yapabilirim. Hatta bu konuda iddialı olduğum bir tarifim var, çok iyi Panna Cotta yapıyorum. İnsanların duyunca şaşıracağı bir başka zevkim de seyahatten eve döner dönmez ayakkabılarımı çıkarıp çimlere basmak! Onca yorgunluktan sonra bana gerçekten çok iyi geliyor bu. Aynı şekilde bir ağaç altında oturup kitap okumaya da bayılırım. Açık havada ve doğada vakit geçirmek beni mutlu ediyor.

* Yemek ve mutfakla aranız bu kadar iyi madem, sizin en sevdiğiniz yemek hangisi?

- Yaşam dolu yemekleri, daha açık bir deyişle taze ve organik yiyecekleri seviyorum. Los Angeles’taki evimizde sebze yetiştirdiğim küçük bir alan var. Oradan topladığım ürünlerle yemek yapmak çok keyifli. Ben çocukken dedem de bahçede meyve ve sebze yetiştirir, anneannem dalından topladığı meyveleri bize yedirirdi. Alışkanlığım oradan geliyor olmalı...

UYKUNUN KIYMETİNİ YENİ YENİ ANLIYORUM

* Daha önceleri önemsemediğiniz, şimdi değerini anlamaya başladığınız şeyler var mı? 

- Var. Kesinlikle uyku! Bu aralar uyumaya çok fırsatım olmadığı için uykunun kıymetini yeni yeni anlıyorum.

* Gece gezmeleriyle aranız nasıl?

- Gece gezmesi demeyelim de gece eğlenceleri her zaman çok hoşuma gitmiştir; bu evimde verdiğim bir parti de olabilir. Bazen evde müzik açıp tek başıma dans ettiğim bile olur.

* Form sırlarınızı bizimle paylaşır mısınız?

- Çok sırrım var, nereden başlasam... Beslenme üzerine eğitim aldım, sağlıklı yaşam ve doğru beslenme konusunda sertifikalarım var. Bence hayat basit bir denge üzerine kurulu ve kendinize yasaklar koyarsanız canınız onu daha da ister. Her şeyde bir ölçü olması gerektiğine inanıyorum. Yediklerimin organik ve taze olmasına dikkat ederim. Hindistan cevizi ve yaban mersini gibi besin değeri yüksek meyveler favorimdir.

* Çoğunlukla hangi egzersizleri yapıyorsunuz?

- Yoga ve pilates vazgeçilmezim. Ayrıca yürüyüş yapmayı severim.

ÇOCUK PEŞİNDEN KOŞMAK EN BÜYÜK EGZERSİZ

* Ne sıklıkla egzersiz yapıyorsunuz?

- Seyahatlerimin sıklığından dolayı değişiyor ama yine de her gün en azından yarım saat yoga yapmaya çalışıyorum. Daha fazla vaktim olursa pilates ve esneme hareketlerini de fitness programıma alıyorum.

* Kendinizi spor yapmak için nasıl motive ediyorsunuz?

- Kesinlikle müzik! Ayrıca bir kere çalışmaya başlayınca gerisi kendiliğinden geliyor. Zor tarafı spor kıyafetlerini giyip egzersize başlamak! Bu aşamayı geçtikten sonrası kolay. Zaman zaman motivasyonum düşük olduğunda da bir arkadaşımla birlikte egzersiz yapmayı tercih ediyorum.

* Spor yapmayı hiç istemediğiniz anlar olmuyor mu?

- Oluyor tabii... O zaman da spordan sonra kendimi nasıl mutlu hissettiğimi düşünüyorum. Çok yoğun olduğu dönemlerde ve kendini yorgun hissettiğinde spora gitmek bazen işkenceye dönüşebiliyor. Ama spordan sonra hissettiğiniz o mutluluk duygusu her şeye değiyor. Spor yapmak kendimi mutlu ve pozitif hissetmemi sağlıyor. Salona gidemediğimde de yürüyebildiğim her yere yürüyerek gidiyorum. Los Angeles’ta oturduğum için bu konuda şanslıyım. Aynı şekilde New York’ta olduğum zamanlar da her yere yürürüm. Ayrıca oğlumun peşinde koşturmak zaten başlı başına bir egzersiz!

MELEKLERİN HEPSİ MUHTEŞEM

* Kampanya çekimleri nasıl geçti?

- Çok eğlendim. Tüm ekip çok tatlıydı ve bana çok yardımcı oldular. Ayrıca Rankin’in çalışmalarını da çok beğeniyorum. Çekimlerin çoğunu bir kerede aldık, bu yüzden ona “Tek seferde işi bitiren arkadaş” diyorum. Ürünlere zaten bayılıyorum! Seyahate giderken bavuluma ilk attığım şey kesinlikle bir çift EasyTone ayakkabı oluyor.

* Çoğu kadın sizin gibi bir vücuda sahip olmayı arzuluyor, peki siz kimin vücudunu beğeniyorsunuz?

- Etrafımda sürekli Victoria’s Secret modelleri var ve hepsinin vücudu muhteşem! Sadece birini seçmem imkansız!


MİRANDA KERR’DENGÜZELLİK TÜYOLARI

* Özel güzellik sırlarınız var mı?

- Var. Bazen dudak kremimi göz çevremde aydınlık bir görüntü vermesi için kullanıyorum. Ayrıca eğer yanınızda gerekli malzemeler yoksa ve yüzünüze canlı bir görünüm vermek istiyorsanız, elmacık kemiklerinize ufak dokunuşlarla kan dolaşımınızı hızlandırabilirsiniz. Bu, yanaklarınıza hafif bir pembelik verecektir.










hurriyet.com.tr

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Uğurkan Erez Çağla Şikel'e övgüler yağdırdı.






Moda sektörünün ünlü ismi Uğurkan Erez "Çağla Şıkel dünya starı olabilirdi" dedi ve ekledi: Cannes'da Naomi Campbell'ın menajeri 'Biz bu kızı istiyoruz, onu top model yapacağız' dedi. Ama Çağla ailesini bırakamadı. Onun gibisi 100 senede bir gelir

28 yıllık moda kariyerinde sayısız defileye imza atan, onlarca model yetiştiren Uğurkan Erez; bugünlerde 'Bugün Ne Giysem?' programında jüri üyesi olarak karşımıza çıkıyor. Üç yıl önce akciğer kanserini yenen Erez'le; moda sektörünü, beğendiği mankenleri ve hayallerini konuştuk.

Sağlığınız nasıl, iyi misiniz?

Özellikle son bir yıldır çok yoğun çalışıyorum ama bu şekilde mutlu oluyorum. Hastalığımdan sonra hiç bir şey yapamayacağımı düşündüğüm kötü günler yaşadım. Bir sene İzmir'de kaldım. Her gün Kordon'da yürüdüm, kendimi dinledim. İzmir'de rehabilite oldum. Dostlarımın baskılarına dayanamayıp döndüm. Mesela Özge Ulusoy "Gelmezsen ben de ajanstan ayrılıyorum" demişti. İyi ki de dönmüşüm.

SEVGİ ARSIZIYIM!

Kanser olduğunuzu ilk duyduğunuzda neler hissetmiştiniz? 

Ben hayata bağlı, pozitif bir adamım. Her tür hastalık aklıma gelirdi de, kanser olacağımı düşünmezdim. Benim babam da akciğer kanseriydi. 1970'lerde erken teşhis çok zordu tabii, benimki erken fark edildiği için kurtuldum. Bu hastalığı yenmede psikoloji çok önemli. Eğer yanımda 'vah vah' diyen kişiler olsaydı, atlatamazdım. Üçüncü senem doldu, tedavilerim devam ediyor. Öyle bir yaşam gücü var ki üstümde; ikinci defa hayata gelmiş gibi hissediyorum kendimi.

Popüler olmayı seviyor musunuz?

Çok büyük keyif alıyorum çünkü ben sevgi arsızıyım. İnsanlarla aramda karşılıksız bir sevgi var. Onlarla resim çektirmek, alkışlanmak çok hoşuma gidiyor.
Moda denince ilk akla gelen isimlerden birisiniz. Neden bu kadar talep görüyorsunuz?
İlk akla gelen isimlerden biri olmak bana inanılmaz gurur veriyor. Bu kadar talep görmemin sebebi de, 28 sene ayakta kalabilmem. Çünkü bu işi yapanlar geliyorlar ve gidiyorlar. Ben 28 senenin deneyimini taşıyorum omuzlarımda. Hâlâ ayaktayım ve yaptığım her şey farklı!

ADRIANA'YI FAZLA BÜYÜTÜYORUZ

Türk modasının, modacıların ve mankenlerin yurt dışında tanınması için büyük çaba gösteriyorsunuz. Neden bir top model yaratamadık biz? 

Hakan Yıldırım ve Arzu Kaprol, Paris'te defileler yapıyor. Bu kolay değil! Eskiden biz oralara giremezdik ama şimdi kendimizi ispat ettik. Bence Çağla Şikel bir dünya starı olabilirdi çünkü buna ben şahidim. Çağla'yı yıllar önce Cannes'a bir defileye yolladım. Defileden sonra Naomi Campbell'ın menajeri Ricardo Gay, "Biz bu kızı istiyoruz. Onu top model yapacağız" dedi. Ama o, ailesini bırakamadı. Gitseydi, bugün dünya starı olmuştu. Ama dışarıda çalışıp başarı kazanmış isimler var; Şebnem Tan, Ebru Ürün, Tuğçe Kazaz, Yüksel Ak gibi... Dünya starı yaratamamamızda biraz da geleneklerimize ve göreneklerimize bağlı olmamızın etkisi var. Kızlarımız biraz çekiniyorlar.

Şimdi baktığınız zaman o standartlarda kimi görüyorsunuz?

Özge Ulusoy, Merve Büyüksaraç, Alona Kral. Aldı başını gidiyor bunlar...

Ülkemize de gelen Adriana Lima, Alessandra Ambrosio gibi modelleri nasıl değerlendiriyorsunuz? Neden bu kadar büyütülüyorlar sizce? 

Bu PR yani tanıtım meselesi. Herkes Victoria's Secret defilesinden bahsediyor. Ver sen bana 5 milyon dolar, bak neler oluyor? Biz yabancıları çok seviyoruz. Halbuki yabancı manken koreografi bilmez; üç gün çalıştırman lazım. O kadar zaman yok ki! Yabancı mankenler sadece 'yürü-durdön' bilir. Bu yüzden ben hep Türk kızlarını tercih ederim. Bu dediğin isimler zaten iç çamaşırı mankeni. Onları bizden başka tepelere çıkaran da yok! Türkiye'de iç çamaşırı mankeni olmadığı için bu kadar büyütülüyorlar. Bizim kızlar defileye iç çamaşırıyla çıksalar, kim bilir neler yazılacak. O kız bir gün evlenecek. Ne de olsa tutucu bir milletiz, Müslüman ülkede yaşıyoruz.




.