Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

devam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
devam etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

16 Haziran 2012 Cumartesi

Feriha'da sürpriz karar





Feriha’sız ‘Feriha’ya devam kararı

İki yıldır reyting rekorları kıran ve haziran ayının son haftası ekrana veda edeceği açıklanan “Adını Feriha Koydum” dizisinin yapımcısı Fatih Aksoy, sürpriz bir kararla projeye devam edeceklerini açıkladı


Hazal Kaya’nın Feriha, Best Model Çağatay Ulusoy’un da Emir karakteriyle başrollerini paylaştığı dizi, yeni yayın döneminde de sürecek. Ancak “Behzat Ç.”nin yapım şirketi Adam Film’in Makedonya’da çekeceği “Balkanlar 1912” projesi için el sıkışan dizinin Feriha’sı Hazal Kaya yeni bölümlerde olmayacak. Yapımcı Aksoy, Feriha’sız devam edecek yeni bölümlerde Hazal Kaya’nın yerine iki yeni oyuncuyu ekibe dahil edecek. Aksoy, “Adını Feriha Koydum”dan sonra genç kızların hayranı olduğu Çağatay Ulusoy’la yine Show TV’ye yeni bir tutkulu aşk dizisi çekmek için anlaşma yapmıştı. Bir ekip de senaryo üzerinde çalışmalar yapıyordu. Ancak seyirciden gelen yoğun baskı nedeniyle Aksoy, yeni bir dizi çekmek yerine “Adını Feriha Koydum”a devam etme kararı aldı.






milliyet.com.tr

9 Haziran 2012 Cumartesi

Evli iki çocuklu ama çapkınlığa devam ediyor




Metin Yıldız, yine uslanmadı!..

Evli ve iki çocuk babası olan ünlü oyuncu Metin Yıldız, çapkınlık turlarına hız kesmeden devam ediyor…


Metin Yıldız şimdi de sosyetenin uğrak yeri olan bir gece kulübünde, yeni sevgilisiyle sabaha kadar sarmaş dolaş eğlendi. Metin Yıldız’ın yeni sevgilisi, Gayrettepe’deki Masquerade Kulüp’te saatlerce ünlü oyuncunun kucağında dans etti…


Etraftakilerin meraklı bakışlarına aldırmayan ünlü oyuncu, genç sevgilisiyle sabaha kadar çılgınca eğlenirken, gecede yaşananları sadece TNT’nin “Kırmızı Halı” kameraları görüntüledi.


Evli ve iki çocuk babası Metin Yıldız, kendisini görüntüleyen “Kırmızı Halı” kameraları karşısında çok rahattı… Etrafa gülücükler dağıtan ünlü oyuncunun, o anlarda dünya umrunda değildi.


Daha önce eşine şiddet uyguladığı iddialarıyla gündeme gelen ve yasak aşkıyla dudak dudağa yakalanan Metin Yıldız’ın bu görüntülerine, eşi Elvan Yıldız’ın ne diyeceği şimdiden merak konusu oldu… Çünkü Metin Yıldız ve Elvan Yıldız’ın evliliği hala devam ediyor.






milliyet.com.tr

8 Haziran 2012 Cuma

Alara Koçibey aşkına tam gaz devam ediyor



Romantikler

Kendisinden on yaş küçük sevgilisiyle aşkına tam gaz devam ediyor.


Kaçak işadamı Cem Uzan'ın eski eşi Alara Koçibey'in genç sevgilisi Eren Morova'yla olan aşkı tam gaz sürüyor. Önceki akşam Beyoğlu'nda eğlenen aşıklar, birbirlerinin ellerini bir an olsun bırakmadı. 



Kaynak- takvim.com.tr

4 Haziran 2012 Pazartesi

Hadise ''Yokluğu iyi bilirim''



Yokluğu iyi bilirim

Hadise, İstanbul Life dergisine verdiği röportajda geçmişte yokluk çektiğini söyledi.


Hadise, “Keşke bu şehirde tatil yapabilsem, görmediğim o kadar çok yeri var ki” deyince, İstanbul Life ekibi onu stüdyolardan çıkarıp İstanbul Boğazı’na götürmenin başlı başına bir ‘hadise’ olduğunu fark etti. İşte Hadise ile geçen bir günün özeti...


-Tüm ekip saat sabah 08.45’te buluşmak üzere sözleştiğinde “yok” demiştim hayatta bu kadar erken başlayamaz bu çekim. Hadi biz gittik diyelim erkenden, Hadise asla yetişemez, kesin geç kalır. Ancak öyle olmadı. Hadise söz verdiği gibi saat tam 08.45’te karşımızdaydı. Sabahın 05.30’unda kalkmış ve geç kalmamak için erkenden hazırlanmıştı.
-Takdire şayan bu disiplin karşısında şaşırdım mı? Evet. Kısa geçen tanışma faslımızın ardından hemen saçı, makyajı için seferber olundu. Nasıl bir programlamaysa saç-makyaj faslı da denilen saatte bitti. 
İçeriden önce uzun, mavi elbisesiyle çıktı. Çekimin başlarında hissettiğim o mesafeli tavır, dakikalar ilerledikçe yerini neşeli ve bolca kahkaha atan bir kadına bıraktı. Ama ne olursa olsun kontrolü elden bırakmayan bir yaklaşımla... Mesela bir anda “Lütfen beni sadece Emre çekiyor, diğer tüm kameralar kapansın” demesi gibi.
-Lafı daha fazla uzatmayayım. Belçika’da doğup büyüyen ama üstüne basa basa “Ben bir Türk kızıyım ve buraya aidim” diyen, çoğu cümlesinde Türk halkına olan güveninden dem vuran, kimilerinin çok sevdiği, kimilerinin eleştirdiği, kimilerinin de “seksi kadın” imajını sonuna kadar hak ettiğine inandığı Hadise ile konuştukça tüm derdinin çoğu insan gibi işini iyi yapmak olduğunu ve yanlış anlaşılmaktan fena halde çekindiğini gördüm. Merak edenler için buyrun karşınızda Hadise hatta pek de anılmayan şekliyle Hadise Açıkgöz.


BELÇİKA’DA DOĞUP BÜYÜMEK BENİM SEÇİMİM DEĞİL


-Belçika’da doğup büyüdünüz... İstanbul’a ilk ne zaman geldiniz? 


-Şöyle söyleyeyim; İstanbul’u ilk çok küçükken görmüştüm. Aslında İzmir’e amcamın yanına tatile gelmiştik ve yolda İstanbul’a şöyle bir bakıp geçmiştik. Bu benim İstanbul’la ilk tanışmamdı. Daha sonra “Beyaz Show” için 2006’da geldim. İlk katıldığım program da zaten oydu.


-Bu şehirle ilgili ne biliyordunuz öncesinde?


-İstanbul’u her zaman çok merak ediyordum. Zaten hâlâ istediğim kadar gezemedim. Keşke burada tatil yapabilsem. İlk geldiğimde beni en çok şaşırtan şey kokuydu. Çok başka bir kokusu var buranın. İnsana kendini evinde hissettiren bir koku. Belçika’da doğup büyümeme rağmen neticede Türk’üm, Çerkez’im. Burada büyümedim, burada okumadım ama ben buraya aidim, burası benim vatanım. Sonuçta Belçika’da doğup büyümek benim seçimim değil. Annem-babam zamanında çalışıp para kazanıp buradaki ailelerine bakabilmek için oraya gitmiş. 


-Buraya gelişiniz, peşi sıra gelen albümler... Bunca işin arasında iyi ki bunu yaptım, çok iyi oldu ve bana çok iyi hissettirdi dediğiniz ne var?


-Aslında hiçbir zaman bir projeden sonra tamamdır, ben oldum demedim. Her zaman daha yolun başındayım dedim. Benim için her gün kendimle bir savaş. Her günher konuda daha iyi olabilmek için uğraşıyorum. Çünkü bu bir ofis işi değil. Keşke bilgisayarın arkasından her şeyi yönetebilsem.


ZENGİN BİR AİLE DEĞİLİZ “YOK” NEDİR İYİ BİLİRİZ


-İşinizin maddi boyutuna gelecek olursak; para sizin için ne ifade ediyor?


-Çok param olabilir ama seyirciden saygı ve sevgi görmezsem benim için sıfırdır. Ben ilk konserlerimi, iki üç şarkıyla nasıl başladığımı, nereden geldiğimi çok iyi hatırlıyorum. Zamanında okul harçlığımı kendim çıkarırdım. 1 Euro, 1 TL nedir çok iyi bilirim. Nereden geldiğini unutmamak çok önemli bir şey. Zengin bir aile değiliz, “yok” nedir çok iyi biliriz. Hayalimde hep annemi rahatlatmak vardı. Bunu yapabildim ya, bana yeter. 


-Ablanız tüm işlerinizi organize ediyor, kardeşiniz kıyafetlerinizi seçiyor. Böylesi daha mı güvende hissettiriyor? 


-Evet. Benim menajer konusunda çok tecrübem var. Çok fazla insanla çalıştım. Ne isteyip istemediğimi çok iyi biliyorum. Birçok hayal kırıklığı yaşadıktan, para kaybettikten, davalar açmak zorunda kaldıktan sonra insan “Yeter artık, bıktım” diyor. Zaten onlar yüzünden bu kararı aldık ve şimdi çok mutluyum. İyi ki beraberiz, iyi ki onlar var yanımda. Üçümüz farklı insanlar olsak da müthiş anlaşıyoruz. Allah nazardan korusun. Herkes yerini biliyor, haddini biliyor. 


TEKLİF GELİRSE YİNE “O SES TÜRKİYE”DEYİM


-Peki “O Ses Türkiye” jüriliğine gelirsek; ne kazandırdı size?


-İnsanlar beni sadece kliplerden ve fotoğraf çekimlerinden tanıyordu. Ama sahnedeki Hadise gerçek ben değilim. Sanırım insanlar bu program sayesinde aslında nasıl bir insan olduğumu daha iyi gördüler.


-Devam edecek mi yarışma? 


-Şu an hiçbir şey belli değil. Hayırlısı.


-Olursa yer alacak mısınız?


-Dört jüri üyesi hakikaten oturdu ama bunu tabii ki programın yapımcısına sormak lazım. Bizim haddimize düşmez. Öyle bir şey olursa seve seve yaparım.


-Yarışma boyunca karşınızdakini kırmaktan çekinen bir tavrınız vardı.


-Seçmelerde çok dikkatliydim. Hassas bir yer. O insanlar rüyalarla çıkıyor karşınıza. Bunu ben de yaşadım. Gerçekleri kırmadan söylemeye çalıştım. Canlı yayınlarda ise beni rahatsız eden ne varsa açıkça söyledim. Çünkü yalakalık sevmiyorum. Zaten Türk halkı samimiyeti anlar.


-Yarışma sırasında hiç yanlış bir seçim yaptığınızı düşündünüz mü?  


-Evet, “Neden seçtim” dediğim oldu bir süre sonra. İnsanların hareketleri, tavırları yavaş yavaş ortaya çıkıyor ve kimilerininki göze batıyor. Benim için en önemli şey mütevazılık. Bu özelliği olmayan benim gözümde kaybeder. Çünkü insan mütevazılığını kaybederse başarılı olamaz. 


AŞK ACISI ÇEKMEK DE GÜZEL ŞEY ASLINDA


Sizin kendinizle ilgili ‘keşke’leriniz var mı bu konuda?


-Ben keşkeleri sevmiyorum. Bir şey olur ve biter. Hayırlısı.


-Peki ya aşk? Hiç aşk acısı çektiniz mi?


-Her insan gibi, tabii ki... Küserim, kendimi kötü hissederim. Acı çekmek güzel bir şey aslında. Bu işim için de iyi. Modum düşükken bir fotoğraf çekimine gitmek de güzel oluyor, o an başka şeyler çıkabiliyor. 


-Bir keresinde şöyle bir cümle sarf etmiştiniz; “Bir insan ne kadar başarılı olursa olsun yanında sevdiği biri yoksa hep eksik kalır.” Aşk başarıdan üstün mü?


-Başarı tabii ki çok güzel ama insanız işte. Herkes bir şekilde onu koşulsuz, şartsız seven, başarılı ve başarısız zamanlarında yanında olacak birini ister. Ya da ailesinden birilerini. Mesela Derya ve Hülya iyi ki yanımda. 


GECE ÇIKMAYI SEVMEM ÇÜNKÜ SESİM ETKİLENİYOR


-Şehre karışabiliyor musunuz bunca işin gücün arasında? Nerelere gidersiniz, ne yaparsınız? 


-Çok zor açıkçası. Gezmek kolay tabii ki, bir şapka takarsınız olur biter ama insanlar sesinizden de tanıyor. Kendimi eve kapatan bir insan değilim. Hava güzel olduğunda dışarı çıkıp sevdiklerimle oturup bir kahve içmeyi, sohbet etmeyi, fikir üretmeyi çok severim. Ya da hiçbir şey yapmadan kitap, dergi okumayı.


-Gece çıkar mısınız peki?


-Gece çıkmayı sevmiyorum. Dans etmeyi, coşmayı, eğlenmeyi çok seven bir insanım ama benim için kariyerim çok önemli. Kendimi boşu boşuna yormak istemiyorum. Sesim çok etkileniyor. Sigara içen insanların arasında durunca sesim kısılabiliyor. Tabii ki arada gidiyorum ama çok fazla değil.


-Hadise 2012, yarışma jüriliği... Peki ya sonrası?


-Aşk Kaç Beden Giyer” albümü sanırım bugüne kadar yaptığım en özel albümdü. Bu sene de yeni single’ımız “Biz Buradayız” diye müthiş bir şarkı yaptık. 7’den 70’e güç veren bir şarkı. Bu ne aşk, ne ayrılık şarkısı. Bir motivasyon şarkısı. Bir de gerçekleştirmek istediğim sosyal sorumluk projelerim var. Ama henüz netleşmedi.


BU ŞEHRİN TADINI EN İYİ AŞIKLAR ÇIKARIR


-İstanbul’u hiç görmemiş birine bu şehri anlatacaksınız. En sık kullanacağınız kelimeler ne olurdu?


-Boğaziçi, sıcaklık, samimiyet, huzur, trafik.


-Şehirde şu ana kadar izlediğiniz en etkileyici konser ya da gösteri hangisiydi?


-En son Halil Sezai konserini izledim. Hâlâ aklımda.


-Bu şehrin tadını en çok kimler çıkarıyor sizce?


-Aşıklar...








hurriyet.com.tr


Begüm Nalbantlı


31 Mayıs 2012 Perşembe

Seda Önder'den Demet Akalın'a ağır suçlama



Seda Önder'den Demet Akalın'a ağır suçlama

Seda Önder, 3 haftalık bebeğini düşürdüğünü açıklayan Demet Akalın'ı yalancılıkla suçladı!

Olayların kadını Demet Akalın, yine yapacağını yaptı. Geçtiğimiz hafta Kıbrıs'ta konser veren Akalın'a seyirciler pet şişe atmıştı. Gördüğü tepki karşısında morali bozulan seksi şarkıcı, daha birkaç haftalık bebeğini düşürdüğünü açıkladı.

Twitter'da kendisine pet şişe atanlara beddua eden Akalın'a bir darbe de kanlı bıçaklı olduğu eski vokalisti Seda Önder'den geldi. Önder, twitter'dan Demet Akalın'ın 'bebekle ilgili yalan söylediğini' yazarak herkesi şaşırttı.

'HERKESİ KANDIRMAYA DEVAM ET!'

DEMET AKALIN: Lanetim, bedduam beni üzenler için. Allah katında yeriniz yok. Belalar içinde boğulun... Doğmamış bebek katilleri!

SEDA ÖNDER: Allah belasını vermiş. Senden kurtulduğum için şükür. Senin öğrencindim, bana yutturamazsın. İnsanları kandırmaya devam et!


takvim.com.tr

29 Mayıs 2012 Salı

Ata'yla gelen şöhret şaşırttı




Ata’yla gelen şöhret şaşırttı

Oyuncu Özge Borak, ünlü komedyen Ata Demirer’le evlendikten 17 gün sonra Elele dergisi için objektif karşısına geçti. ‘Yeni gelin’, dergiye verdiği röportajda da hakkında merak edilenleri ve Demirer’le evliliğini anlattı.

Mizah yönünüzün çok iyi olduğunu duydum. Evde nasıl bir hava yaratıyor bu?

- Çok fena. Ata’yla kendi aramızda “Şurada bir yerde kamera olsa, başka programa gerek yok” diyoruz. O kadar iddialı yani. Benimki doğalından. Dursam, komik oluyor bazı anlarımda, o derece. Biz gerçekten çok gülüyoruz birbirimize. Çok klişe gelebilir belki ama gerçekten öyle. Birlikte çok eğleniyoruz. Tam tahmin edildiği gibi.

Türkiye’nin en çok tanınan komedyenlerinden biriyle evlendiniz. Üzerinize daha çok gelecekler, ünlü olduğunuzu daha çok hissedeceksiniz kaygısı yaşadınız mı hiç?

- Zaten öyle oldu. Ben daha önce bu kadar ilgiyle karşılaşmadım. Ata ise zaten öyle bir hayata sahipti. Onun mesleğine baktığımız zaman, işinin bir parçası bu, kimse de yadırgayamaz. Ben sadece şaşırdım kendi adıma. Yine de hayat devam ediyor benim için. Yolumu belki birileri vardır diye değiştirmiyorum. Ben o kısıtlamaları yaşarsam mutsuz olurum.

20 KİLO VERDİ DAHA VERECEK

Ata Demirer’in diyetinde son durum ne? Bir haber çıkmıştı geçenlerde, yemekleri siz yapıyormuşsunuz diye...

- “Ata Bey kilo vermeye devam ediyor mu?” diye sordular, ben de “evet” dedim ama haberde farklı bir dil kullandılar. Kendilerince benim ağzımdan çıkmış gibi olsun istediler sanırım. Ben zayıflatmıyorum onu, Ata 40 yaşında bir adam sonuçta ve kendi kararlarını kendi veriyor. O zayıflama kararı aldı. Görüntüden ziyade sağlık için. Bir numaralı destekçisi de benim. Ne istiyorsa ve doktoru ne söylüyorsa elimden geleni yapıyorum, çok da güzel ilerliyoruz. Geçen yazdan bu yana 20 kilo verdi, daha da verecek.

Birlikte dalmayı çok seviyormuşsunuz...

- Ata da ben de deniz tutkunuyuz, çıkmıyoruz sudan. En son Maldivler’de daldık, inanılmazdı.

ATA BANA ÇOCUK FİKRİNİ HİSSETTİRİYOR

Çocuk konusuna nasıl bakıyorsunuz?

- Güzel bakıyoruz. Ben hep ikiye ayırdım insanları bu konuda. Bir; ne olursa olsun çocuk isteyen insan, bir de benim gibi insan. Ben, karşındaki kişinin sana çocuk isteyip istetmediğini düşünüyorum. Mesela Ata bana çocuk fikrini tamamen hissettiren bir insan. Olması gereken bir şey değil, bilinçli yapılması gereken bir şey çocuk bence.



hurriyet.com.tr

6 Mayıs 2012 Pazar

Özge Ulusoy İş Hayatındaki çıkışını devam ettiriyor





Hacı Sabancı aşkı, Özge Ulusoy'a prestij kazandırdı. Ünlü model, bir firmanın marka yüzü olmak için rekor bir ücret olarak 350 bin TL aldı!

Özge Ulusoy'a aşk yaradı! Uzun süredir Sabancı Ailesi'nin veliahtlarından Hacı Sabancı ile aşk yaşayan Ulusoy, bu ilişkisi sayesinde diğer meslektaşlarından sıyrıldı. Özge Ulusoy, güzelliğiyle olduğu kadar beraberliği sayesinde de ünlü marka Braun'un bu seneki reklam yüzü olmayı başardı.

Bundan önceki reklam anlaşmasını Eda Taşpınar ile yapan firma, sosyetik ikoncana ücret olarak 250 bin TL vermişti. Özge Ulusoy ise 'Sabancı' farkıyla hem işi kaptı; hem de Eda Taşpınar'dan 100 bin TL fazla ücret yani 350 bin TL'yi cebine indirmeyi bildi!
  
EDA TAŞPINAR'DAN 100 FAZLA

Geçtiğimiz yıl, aynı firmanın  yüzü Eda Taşpınar'dı. Özge Ulusoy, ikoncanla aynı pozu vermek için Taşpınar'dan 100 bin TL fazla ücret aldı.

TEKLİF YAĞIYOR
  
Podyumların seksi mankeni Özge Ulusoy'a film, dizi ve sinema projelerinin yanı sıra albüm teklifleri bile yapıldığı söyleniyor.



.