Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

alex etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
alex etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Mayıs 2012 Pazar

Şampiyon Galatasaray..




Şampiyon Galatasaray!


Spor Toto Süper Final'in son haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan Galatasaray, 2011-2012 sezonunun şampiyonu oldu

Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu'nda Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan Galatasaray, 2011-2012 sezonunun şampiyonu oldu. Kadıköy'deki son 3 maçında da yenilmeyen sarı-kırmızılı ekip ligdeki 18. şampiyonluğuna ulaşarak Fenerbahçe ile şampiyonluk sayısını eşitledi.

Tahkim Kurulu tarafından cezası ertelenen Fatih Terim'in de takımının başında çıktığı gergin geçen maçta Galatasaray, aldığı beraberlikle puanını 48'e yükselterek, Fenerbahçe'nin 1 puan önünde şampiyonluğa ulaştı ve Şampiyonlar Ligi'ne direkt gitme hakkını elde etti. Sarı-Lacivertli ekip ise Şampiyonlar Ligi'ne katılmak için ön eleme oynayacak.

Alex'in yedek başladığı ve 75. dakikada oyuna girdiği karşılaşmayı kazanamayarak Şampiyonlar Ligi'ne katılım için ön eleme oynamak durumunda kalan Fenerbahçe ise play-off'ları 47 puanla ikinci tamamlamış oldu.

GALATASARAY ŞAMPİYON OLDU

Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu 6. ve son hafta maçında Fenerbahçe ile deplasmanda 0-0 berabere kalan Galatasaray, 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamladı. Ligde normal sezonu en yakın rakibi Fenerahçe'nin 9 puan önünde 77 puanla bitiren sarı-kırmızılı ekip, Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu'na sarı-lacivertlilerin 5 puan önünde başlarken, geride kalan 6 maç sonunda rakibinin 1 puan üstünde 48 puanla şampiyonluğa ulaştı.

Şampiyonluk sayısı eşitlendi

Spor Toto Süper Lig'de 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray, şampiyonluk sayısını 18'e çıkardı. Fenerbahçe ile şampiyonluk sayısını eşitleyen sarı-kırmızılılar, şampiyonluk hasretine de 3 sezonun ardından son vermeyi başardı.

Muslera'nın rekoru 19 maça çıktı

Galatasaray'ın Uruguaylı file bekçisi Fernando Muslera, Fenerbahçe maçında da gol yemeyerek gol yememe rekorunu da 19 maça çıkardı. Muslera, bu sezon 90 dakika sahada kaldığı maçlarda 19. kez kalesini gole kapatarak, kendisine ait rekoru geliştirmiş oldu.

FENERBAHÇE: 0 - GALATASARAY: 0

STAT: Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu
HAKEMLER: Cüneyt Çakır, Bahattin Duran, Tarık Ongun

FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Orhan Şam (Dk. 88 Mehmet Topuz), Bekir İrtegün, Yobo, Ziegler, Dia, Selçuk Şahin, Emre Belözoğlu, Stoch, Cristian (Dk. 75 Alex), Semih Şentürk (Dk. 75 Bienvenu)
TEKNİK DİREKTÖR: Aykut Kocaman

GALATASARAY: Muslera, Eboue, Semih Kaya, Ujfalusi, Hakan Balta, Engin Baytar, Selçuk İnan, Melo, Riera, Necati Ateş (Dk. 63 Aydın), Elmander (Dk. 27 Baros) (Dk. 83 Gökhan Zan)
TEKNİK DİREKTÖR: Fatih Terim

KIRMIZI KARTLAR: Dk. 65 Dia (Fenerbahçe), Dk. 80 Ujfalusi (Galatasaray)
SARI KARTLAR: Dk. 69 Yobo, Dk. 71 Selçuk Şahin, Dk. 76 Emre Belözoğlu, Dk. 82 Volkan Demirel, Dk. 87 Ziegler (Fenerbahçe), Dk. 69 Melo, Dk. 70 Emre Çolak, Dk. 82 Baros (Galatasaray)


Habertürk

25 Nisan 2012 Çarşamba

Fenerbahçe'de şok gelişme




Fenerbahçe'de flaş gelişme!

Ziraat Türkiye Kupası'nın yarı final karşılaşmasında Kardemir Karabükspor ile karşı karşıya gelecek Fenerbahçe'ye önemli oyuncularından kötü haber geldi. 4 isim, kritik randevuda forma giyemeyecekler.



Ziraat Türkiye Kupası'nın yarı final karşılaşmasında Kardemir Karabükspor ile karşı karşıya gelecek Fenerbahçe'de Alex, Mehmet Topuz, Yobo ve Bekir kadroya alınmadı.
 
Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde oynayacağı Kardemir Karabükspor maçına birçok oyuncusundan yoksun çıkacak.
 
Galatasaray derbisinde sakatlanarak sezonu kapatan Sow'un yanı sıra ayağında darbeye darbeye bağlı ödem oluşan Alex de Karabükspor maçında forma giyemeyecek. Bu iki oyuncunun yanı sıra sakatlıkları süren Mehmet Topuz, Yobo ve Bekir de bu önemli karşılaşmada takımlarındaki yerini alamayacak.
 


.

22 Nisan 2012 Pazar

Galatasaray-Fenerbahçe Derbi Yorumu


                                     

KADIKÖY'DEKİ MAÇ ARTIK DAHA ÖNEMLİ

Sezonun en kritik derbisi olarak gösterilen bu maçın, ortaya çıkardığı ilk sonuç, en kritik derbinin 12 Mayıs'ta Kadıköy'de oynanacak olması oldu.

İLK YARI SONUCU OYUNU YANSITMADI

Galatsaray ve Fenerbahçe maça kontrollü başladı. her iki takımda öncelikle kaybetmemeyi düşündü. Maçın başı sayılacak bir dakikada Galatasaray kalesine ilk atağında gol bulan Fenerbahçe golün avantajını kullanmak için geriye yaslanmaya başladı. İşte bu Galatasay'ın en iyi yaptığı ve en çok isteği ''oyunu rakip sahada oynamak'' düşüncesine fırsat vermiş oldu. Bu dakikadan itibaren Galatasaray  futbol deyimiyle tek kale maç oynamaya başladı. Fakat Galatasaray oyunun tek hakimi olmasına ve yeterince gol pozisyonu yakalamasına rağmen golü erken bulamaması ilk yarının sonunu Fnerbahçe'nin 1-0 lık üstünlüğüyle kapanmasına sebep oldu.

İKİNCİ YARIDA MÜTHİŞ BASKI

İkinci yarıda herksin beklediği gibi başladı. Galatasaray müthiş bir baskı ve sayısız gol pozisyonuna girdi. Galatsaray ileri ucunun beceriksizliğine Volkan Demirel'in hatasız performansı eklenince Galataray'ın golü yine erken sayılamayacak bir dakikada 68'te Sekçuk İnan'ın frikiğinden geldi. bu dakikaya kadar çok yorulan Galtasaray golle beraber ikinci golü bulmak için tam saha saldırıda bulunurken, Aykut Kocaman yaptığı değişikliklerle Özer ve Stoch'u oyuna aldı. Sakat oynayan Alex'in yerine Özer'le topu biraz daha tutmak, Stoch'la ise hızlı çıkmaktı düşüncesi Aykut Hocanın bu düşüncesi meyvesini verdi. ve yakalanan ilk pozisyonda Fenerbahçe kendisine galibiyeti getiren golü 79'da Stoch'la bir kontra atakta Semih'inde yaptığı hata sonucunda buldu.

Bu dakikadan itibaren çok yorulan Galatasaray baskı uygulamasına hatta pozisyonlar bulmasına rağmen ikinci yarının başındaki baskıyı oluşturamadı.

MAÇIN ADAMI VOLKAN DEMİREL

Sonuç olarak Futbolun Altın kuralı atamayana atarlar yine sahneye çıktı ve Fenerbahçe çok önemli bir üç puan aldı. Daha önceki değerlendirmemizde maçın kildinin ortada Alex ve Melo eşleşmesi ve Türkiye'nin en iyi kalecilerinin hangisinin gününde olursa maçı onun kazanacağından bahsetmiştik. Maçı kazana takımın en iyi oyuncusunun Volkan Demirel olması bu düşüncemizde bizi haksız çıkarmadı.




.

19 Nisan 2012 Perşembe

Derbiyi kim kazanacak.

Hafta sonu oynanacak derbiyi sizce kim kazanacak.

Galatasaray Türk Telekom Arena'daki son maçı iyi bir oyun sergileyerek 3-1 kazanmıştı. bu kez aynısı olurmu?
Son yıllarda dev derbide Galatasaray geride görünsede Fatih Terim'le bu sezon hiç derbi kaybetmedi. Evinde çok başarılı olan Fenerbahçe ise deplasmanda aynı başarıyı gösteremiyor.

Her iki takımın avantajları ve dezavantajları var.

Galatsaray'ın en büyük avantajı 52.500 seyircisinin önünde oynayacak olması. Ayrıca takımın geçen hafta yaşadığı sorunlardan eser kalmadığını Beşiktaş maçındaki yüksek yardımlaşma isteği ile ortaya koydular.

Ayrıca Galatasaray kazanırsa işi bitereceğini, berabere kalırsa avantajını devam ettireceğini,yenilirse dahi hala en büyük şampiyon adayının kendisi olacağını bilerek rahat ve Fenerbahçe'ye oranla daha baskısız oynacak.

Aslan'ın göze çarpan başka avantajı ise takımın en önemli silahı olan göbek organizasyonları hala iyi çalışırken ileri kanatlarında bu organizasyonlara katılmaya başlaması eline dahada güçlendiriyor ve bu şekilde Galatasaray çok iyi oynuyor görünmesede maç kazanabiliyor.

Emre Çolak kart cezasını bitirdi ve takımı adına mücadele etmeye hazır. Aydın Yılmaz ise oyuna katkı sağlayan kadro genişliği yaratan görünümüyle Galatasaray'ın avantaj hanesine bir artı daha ekliyor.

Galatasaray'ın dezavantajları ise uzun uzadıya anlatılacak kadar değil. Elmander'in alıştığımız formundan uzak olması ilk göze çarpan sıkıntı. En büyük dezavantajı ise bazı anlarda oyuncularının kendilerine olan aşırı güveni ve futbol dışında rakiple,hakemle oynamaya başlamaları, eğer Galatasaray bu durumları yaşamazsa maçın favarisi dememiz doğru olacaktır.

Fenerbahçe'nin en büyük avantajı ise oyuncuları gerçek anlamda güçlerini ortaya koyunca ve yeterince isteyince durdurulması güç bir takım haline geliyor olmaları.

Kadıköy'deki maçın ilk otuz dakikasında neler yapabileceklerini ortaya koydular. Sezon arası transfer edilen Sow'un takıma adaptasyon sorununu hiç yaşamaması ve önemli maçlarda gol atması yine önemli bir artı olarak görünüyor.
Avantaj dan bahsedilince Kaptan Alex'ten bahsetmeden geçemeyiz. Özellikle derbilerde hep ön plana çıkan büyük maç stresine hiç girmeyecek kadar olgun ve yetenekli olan Alex'in sahada olması bile takımı açısından ciddi bir avantajtır.
Fenerbahçe'nin eksilerine gelince Emre Belezoğlu'nun oynayamayacak olması. aslında bu bir artı olarak ta görülebilir. çünkü Türk Telekom Arena'da üzerinde ciddi bir baskı olacaktı. Emre'ninde öfke kontrolünün pek de iyi olduğu söylenemez.

Fenerbahçe bu sezon ki deplasman performansında büyük bir takım için ancak geçer bir not alır. Az sayıda olsada kendi taraftarıda olamayacağı için bu maç Fener için tam bir deplasman niteliğinde.

Stoch'un son dönemdeki form düşüklüğünüde söylerek Fenerbahçe'nin dezavantajları konusunu kapatalım.

Son olarak bu maçın kilidi ise öncelikle kaleciler Fernando Muslera,Volkan Demirel ve orta sahada Alex Melo eşlemesinde kimin daha iyi futbol gününde olacağıyla ilgili olacaktır.




12 Nisan 2012 Perşembe

Alex:"Felipe Melo, milli takımı hak ediyor"

Fenerbahçe’nin yıldız futbolcusu Alex de Souza Brezilya’da aylık olarak yayınlanan futbol dergisi Placar’a konuştu. Alex, "Şükrü Saracoğlu'na 35 bin kişi gelince, stadyumun boş kaldığı konuşuluyor" derken, Galatasaray'da forma giyen Felipe Melo'nun Brezilya Milli Takımı'nı hak ettiğini söyledi.

 

Şike kriziyle ilgili olan sorulara, “Suçlama direkt Aziz Yıldırım’a yönelik. Bununla ilgili yapabileceğim hiçbir şey yok. Bu olay patlak verdikten sonra ayrılan ayrıldı, kalan kaldı. Bu durumdan belki de en çok etkilenen isim Nijeryalı Emenike idi. Kendini rahat hissetmedi ve Rusya’ya gitme kararı aldı” diyen Alex, takımın bu durumdan çok etkilendiğini belirtti.
Eurosport.com'un haberine göre; Türklerin futbola olan bakış açısına da değinen Alex, “Burada gördüğüm bazı şeyler sadece burada olabilir. Gelin ve damat köstümleriyle ve ellerinde çiçeklerle maça geliyor. Maçın sonucu ne olursa olsun bizleri 4000-5000 taraftar havaalanında karşılıyor. 50 bin kadın maça geliyor. Bu çılgınlık” şeklinde konuştu.
Futbolseverlerin aşırı ilgisinden tam 12 kez yarıda kalan röportajda, Seni burada kalmaya iten faktörler nelerdir sorusuna ise Alex şöyle yanıt verdi: “Futbol oynayanlar için taraftarın tutkusu çok önemlidir. Brezilya’da dokuz yıl top koşturdum. Burada da yedi yıldır bulunuyorum. Palmeiras ve Cruziero’da oynarken 30 bin taraftarın gelmesi bizim için büyük bir lütuftu. Burada 35 bin kişi maçımıza gelince, stadyumun boş kaldığı konuşuluyor. “


"Heykel resmen açılmadı"
Fenerbahçe taraftarının yaptırdığı heykele de değinen yıldız oyuncu, “Aslında heykel yerleştirildi ve 4 Aralık 2011’de açıldı. Ancak kulübün içinde bulunduğu durum nedeniyle resmen açılış yapılmadı” dedi.
“Coritiba, Palmeiras ve Fenerbahçe’de bir idolsün. Bu denli hayranlık uyandırmak için ne yaptın?” şeklindeki soruya, “Farklı bir şey yapmadım” diye başlayan Alex, şöyle devam etti:
“Coritiba’da kendimi idol olarak görmüyorum. Kulübün en zor zamanlarında kaldım. Hiçbir şeyleri yoktu, parası yoktu ve biz altyapıdan gelen oyuncular Coritiba as takımında yer aldık. Palmeiras ise çok güçlüydü ve ünlü oyuncuları vardı.Ben orada en çok eleştirilen oyunculardan biriydim. Scolari beni hemen hemen her maçta oyundan çıkartırdı. Alex’in idol olması oradan ayrıldıktan sonra gerçekleşti! Palmeiras bana ayrıldığımda daha çok değer vermeye başladı.”


"Başka bir takımla görüştüm ama gitmedim"
Zaman zaman adının Gremio’yla geçtiği hatırlatılan Alex, “Gremio ile hiçbir görüşmem olmadı. Böyle şeylerin çıkma sebebi Luxemburgo. O nereye gitse adım o takımla çıkıyor. Kendisiyle harika bir ilişkim ve arkadaşlığım var. O nedenle adım Real Madrid, Atletico Mineiro Flamengo ile de anıldı. Üç yıl önce Palmeiras’la görüşmem olmuştu aslında. Başlarında o zamanlar Ramalho vardı, ancak ben Fenerbahçe’yi tercih ettim” şeklinde konuştu.
Cruzeiro’nun 10 yıldır kupa kazanamadığı hatırlatılan Fenerbahçe kaptanı esprili bir dille, “Sanırım bu benim hatam! (Gülerek) Bu günlerde ne yapıyorlar açıkçası bilmiyorum. Ramires’in satılması bir dönüm noktasıydı. Takımdaki bu denli farkı görünce gözlerime inanamadım” şeklinde yanıtladı.
Alex “Hangi Dünya Kupası için kendini hazır hissediyordun: 2002 mi yoksa 2006 mı?” sorusuna ise şöyle yanıt verdi:
“Hepsine. 2010 da dahil. Eğer teknik olarak konuşursak hepsine. 2002 öncesi tüm hazırlık maçlarına ve elemele müsabakalarına çağrılmıştım. Ancak olmadı. 2006’da çok formdaydım fakat Türkiye’de olduğum için bu şansı elde edemedim. 2010’da Dunga geldiğinde ise artık pes etmiştim. Zira Dunga Beşiktaş’ta oynayan Bobo’yu İrlanda maçına çağırdı, ancak beni kadroya almadı. Brezilya’da oyuncular hocalarına güvenmelidir. Eğer hoca da size güvenirse kadroya alır. Bu sanırım en büyük yalan. Bugün bunu daha net şekilde görebiliyoruz.”

“Bence 2014 Dünya Kupası’nda takımın en iyi iki ismi Neymar ve Ganso olacak. Bu arada Lucas da oldukça iyi, beğendiğim bir isim.”

"Sadece Melo hak ediyor"
Türk futboluna da değinen Alex de Souza, “Buraya 27 yaşında gelmem bana çok yardımcı oldu. Buraya ilk geldiğimde çok eleştirildim. Türk futbolunun tam zıttı bir karakterdeydim. Türk futbolu savaşçı ve mücadeleci bir yapıya sahip. Brezilya’da sadece topla oyuna odaklanırsınız. Ancak burada bambaşka bir dil, farklı bir sosyal yapı, yeni arkadaşlar... Bu çoğunlukla sahaya da yansıyor.
400 gole yaklaşmak senin için bir sürpriz miydi sorusuna Alex, “Şaşırtıcı oldu. Çok fazla gol! Sanırım 420 golü de geçeceğim ve umarım 1000 maça ulaşırım. Profesyonel hayatımda ilk golü üç ay geçtikten sonra atmıştım ve babam bana bir şaka yapmıştı: “Eğer kariyerinde 200 gol atarsan bu iyidir” 200 attıktan sonra ise şöyle dedi: "Şimdi iki katını yapmalısın."
Türkiye’de forma giyip Brezilya Milli Takımı’nda oynamayı hak eden futbolculara da değinen Alex, “Sadece Melo’nun girebileceğini düşünüyorum. Burada gayet iyi oyunuyor ve daha önce de forma giydi. Fakat Mano Menezes onu takip ediyor mu bilmiyorum” dedi.
“Daha ne kadar futbol oynamayı düşünüyorsun? Brezilya’ya dönecek misin?” sorusuna ise “Planım plan yapmamak (Gülerek). Hımm, 2013 Mayıs’ına kadar Fenerbahçe’yle sözleşmem var ve kontratım bittikten sonra ne yapacağımı inan bilmiyorum. Sözleşmem bittiğinde 36 yaşında olacağım ve fazla vaktimin kalmadığını göreceğim. Sanırım kariyerimi sonlandırma kararını da o zaman vereceğim” dedi.
Son olarak kariyerine hangi takımda son vermek istediği sorulan Alex, "Lütfen bırakın bu benim küçük sırrım olsun" şeklinde yanıt verdi.








Hürriyet