Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

değil etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
değil etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

11 Haziran 2012 Pazartesi

İlk aşka değil ama son aşka inanırım




İlk aşka değil ama son aşka inanıyorum

Oyunculuğun yanı sıra yazarlığa da adım atan Petek Ertüre: Aşık olunca kör kütük aşık olurum. Gözüm başka hiçbir şey görmez. Yaş ilerledikçe aşkı deli dolu yaşamaktan çıkıp daha temkinli ve kontrollü yaşamaya başlıyorsunuz. Ben ilk değil ama son aşka inananlardanım


Oyuncu Petek Ertüre, 'Aşk Oyunları' isimli ilk kitabını yayımladı. GOA Yayınları tarafından basılan ve aşka dair uzun bir öyküden oluşan kitabın sonunda Ertüre'nin daha önce yayımlanan; kişisel gelişim denemeleri de bulunuyor. Kitap nedeniyle sorularımızı yanıtlayan Ertüre, aşık olduğu zaman gözünün hiçbir şey görmediğini belirtti. Kitap yazmaya devam edeceğini söyleyen Ertüre, "Yazmak, benim en büyük tutkum. Hayatımda vazgeçilmezim. Hedefim ise yazdığım bir film senaryosu ile 'AltınPortakal'ı kazanmak" diye konuştu. İşte anlattıkları... 


Kitap yazma fikri nasıl oluştu? 


Yazı yazmaya çocuk yaşımdan beri meraklıyım. O zamanlar günlüğüme sığınırdım. Anlatamadığım her şeyi yazmak; yaşadığım bütün güzel anları da unutmak istemediğim için günlük tutardım. Günlüğümü okudukça da mutlu olurdum. Kitap; her zaman yazmak istediğim ama bir türlü vakit ayıramadığım bir şeydi. Oyunculuğa 1.5 sene ara verince yazmaya başladım. Şu anda kendimi doğum yapmış gibi hissediyorum. Bu kadar emek harcadığım bir şeyin olması beni çok heyecanlandırıyor. 


Kitabı yazarken nelerden etkilendiniz? 


Bu kitap 'aşk' üzerine yazıldı. Sadece benim yaşadığım aşk değil; gördüğüm, gözlemlediğim hikayeler... Biz kadınların nerelerde hata yaptığını, güçlü olması gerektiğini, neden ayaklarının üstüne basan güçlü kadınlar olmaları gerektiğini, mutluluğun bir kişiye bağlı olmadığını anlatmak istedim. Kitabım, aşka dair her şeyi anlatan bir kitap oldu yani. 
yazmaya bağımlıyım 


Kitap yazmaya devam edecek misiniz?


Evet bu da bir aşk ve çok seviyorum. Yazı yazmaya bağımlıyım. 


Bu arada oyunculuğa geri dönüş yapacak mısınız?


Evet, dönüş yapmak istiyorum. Çok güzel teklifler aldım. Şu anda dört tane senaryo üzerinde düşünüyoruz. Hepsi birbirinden iyi senaryolar. 


Oyuncu dediğin her rolü oynar mı yoksa bir kuralı var mıdır? 


Oyuncu her rolü oynar. Tabii senaryo, kurgu ve yönetmene göre de bazen durum değişebilir. 


Hayatınızla ilgili hedefleriniz nelerdir? 


Çocuk oyun evi açmak! Çünkü; çocukları çok seviyorum. Yazmaya da devam edeceğim. İleri de yazdığım bir kitap ya da hikayeyi sinema filmi yapmak, hatta 'Altın Portakal'ı kazanmak çok isterim. Hayal gibi gelse de, inşallah bu mutlulukları yaşarım. 


Petek Ertüre aşkı nasıl yaşar?


Aşık olunca kör kütük aşık olurum. Gözüm başka bir şey görmez. Hep onu düşünür ve özlerim. Yaş ilerledikçe aşkı deli dolu yaşamaktan çıkıp daha temkinli ve kontrollü yaşamaya başlıyorsunuz. Şu anda o dönemdeyim. 


Her insanın, hayatta bir defa aşık olabileceği düşüncesine inanıyor musunuz? 


O zaman ilk aşkınızdan nasıl vazgeçtiniz ya da hangimiz ilk aşkımızla sonsuza kadar mutlu olduk ki? İlk değil ama son aşka inananlardanım. 


KİTABINDA 'AŞK'I ANLATTI


Petek Ertüre'nin 'Aşk Oyunları' isimli ilk kitabı piyasaya çıkar çıkmaz büyük bir ilgiyle karşılandı. Ertüre kitabına, 'Elif' adını verdiği karakterin çocukluğunu anlatarak başlıyor. Çocukluğun o masum günlerinde 'Elif' hayatından mutlu; üstelik yazmayı da seviyor. Lise yıllarında mutlu 'Elif' daha sonrasında bir anda hayatın acı yüzüyle, ihanetle tanışıyor.


BİTEN İLİŞKİMLE ANILMAK İSTEMEM 


İsminizin sürekli ayrıldığınız eski erkek arkadaşınızla anılması sizi rahatsız ediyor mu? 


Artık yeter! Bende bir bireyim ve hep onunla anılmak bazen üzücü olabiliyor. Dubai'ye çekim yapmaya gittiğim zaman onlar beni oynadığım dizilerden dolayı tanıyıp, star gibi karşılıyorlar. Bizim ülkede ise yaptığım iş değil özel hayat konuşuluyor. Bu da bazen kırıcı olabiliyor.  


Ali Ağaoğlu'ndan ayrıldıktan sonra özel hayatınızın baskı altında olduğunu hissetiniz mi? 


Hayır, hissetmedim. 


Aşkın masumiyeti hangi anlarda çıkmaya başlar? 


Aşkın masumiyeti, karşılıksız sevgiyle ortaya çıkar. Senin için her şeyi yapabilecek; her şeyi göze alabilecek ve koşulsuz, şartsız seni seven insan olmalı. Ben o sevgiyi bir tek yeğenimde buldum. Gerçek ve masum bir sevgi onunki. Karşılıksız insan ilişkilerinin oldukça zor olduğunu düşünüyorum. . 


Para sizin için ne ifade ediyor? 


Para olmazsa olmaz, azı karar çoğu zarar. Her şeyden yeterince olmalı.








sabah.com.tr

5 Haziran 2012 Salı

Can Bonomo sıfırdı şimd yıldızı parlar



Can Bonomo sıfırdı şimdi yıldızı parlar!

Karadeniz müziğinin usta ismi Volkan Konak, önceki gün Kıbrıs'taki Golden Tulip Pasha Casino'da kendisini izlemeye gelen bin 500 kişiye müzik ziyafeti çekti. Şarkıcı, sahne öncesi ilginç açıklamalar da yaptı. İşte o, açıklamalar... 


ELEKTRİĞİ GÜZEL


-Eurovision Şarkı Yarışması'ndaki ilk dört dereceye siyasetin karıştığını düşünmüyorum. Zaten ilk dört şarkıyı da çok beğendim. Can Bonomo, yeni bir yetenek, elektriği güzel bir arkadaşımız... İnsanlar, onu yedinciliğe layık görmüşler, öyle oldu. Zaten sıfırdı şimdi daha çok yıldızı parlayabilir. O yüzden, yedincilik çok kötü bir derece değil! 


FAZIL'IN YOLU DOĞRU DEĞİL 


-Ben Fazıl'ın (Say) ne mesajlar verdiğini bilmiyorum ama Fazıl'ın üzerine basmamak lazım. Dengeyi iyi kurmak önemli... İnancın da, emeğin de üzerine basmayacaksın. Fazıl'ın yolu doğru değil ama onu da kırıp, döküp yok etmek doğru değil! Sonuçta o da bizim insanımız.




sabah.com.tr

18 Nisan 2012 Çarşamba

HINÇ'al ULUÇ yine hiç bir şeyden memnun değil.



Sabah Gazetisi'ne yayınlanan ropörtajında her zamanki gibi ağır eleştirilerde bulundu.

Emre'ye:

Emre'yi ceza kesmez tedaviye ihtiyacı var. 

Eboue'ye:

Eboue öyle, Milan Baros öyle... Bunlar top oynamıyorlar, kendilerini yerden yere atarak seyirciyi, hakemi ve rakibi tahrik ediyorlar. Ben maçın gözlemcisi olsaydım Eboue'yi rapor ederdim ve ceza almasını sağlardım

Ben bir insanın bu kadar bilinçsiz olabileceğini düşünemiyorum. Galatasaray yöneticisi olsam, Eboue'yi IQ testine sokarım.

Eboue ile başlıyor ama durduramıyor.

Baros da, Engin de, Eboue de iyi futbolcu! Ama futbollarıyla değil... Bunlar Galatasaray'dan gittiği gün bayram ederim. Melo'ya forma giydiren Galatasaray, herkese giydirir

Lig tv ve Melih Şendil'e Fener'de nasibini alıyor tabiki.

Beşiktaş-Galatasaray maçındaki ofsayt golü, Melih Şendil yorumlamaktan yoruldu! "Nasıl ofsayttan gol attı Galatasaray" diye... Melih çünkü bayılıyor ve inatla Galatasaray'ın maçlarına Melih'i veriyorlar. En fanatik Fenerli spikeri veriyor Lig TV! Onun için bana kimse iyi niyetten söz etmesin. 

Ben Lig TV'nin çizdiği ofsayt çizgisine dahi inanmıyorum. Çünkü herkes ve her şey hareket halinde... Çizgiyi 10'da bir saniye önce çizersen, ofsayt değil. 10'da 1 saniye sonra çizersen, bu defa ofsayt olmayan pozisyon, ofsayt gibi görünür. Stüdyoya kendim gidip çizmezsem, o çizginin doğru çizildiğine inanmıyorum. Lig TV'ye güvenimi o kadar kaybettim. 

Melih Şendil, Galatasaray kasabı gibi maç anlatıyor. Gitsin Fener TV'de çalışsın.

Bu golle kazanan Fenerbahçe olsaydı, yazının arasında 8 punto harf ile 'Pozisyon ofsayttı ama hakemin tespiti zordu' diye geçer! 

Fenerbahçe maçlarında neler oluyor! Ben Lig TV'de maç anlatan, 'Fenerbahçe' talimatlı, artık öyle olduklarına inanıyorum, sadece Fenerbahçeli de değil, Fenerbahçeli olmak üzere talimat almış spikerlerin Fenerbahçe'nin aleyhine bir tanesinin yorum yaptığını görmedim. "Pozisyonu görüyorsunuz!" Lafları bu...

Galatasaray'ı zaten hiç beğenmez (Galatasaray'ı bıraktığını açıkladığınıda unutmamak lazım)


Galatasaray çok kötü oynadı. Kötü değil çok kötü oynadı. Gazetelere bakıyorum, Hakan Şükür'ü dinledim; inanamadım! "Bu Galatasaray iyi oynadı" diyor. Beşiktaş'ın girdiği tonla pozisyon ne? Onlar gol olsa ne olacaktı?


Pazar günü seyrettiğim Fenerbahçe, pazartesi günü seyrettiğim Galatasaray'a tarihi fark yapar. Bu hafta oynayacaklar. Galatasaray böyle oynarsa kendi sahasında tarihi fark yer. Geçen defa karşıdaydı, mazeretleri vardı bu defa kendi sahalarında yerler. 


Kendi sahanda yana geriye oynadığın anda Fener, Galatasaray'ı perişan eder. Arena Marena fark etmez

Türkiye'de hiç kimse hiç bir işi doğru yapmıyor ve doğru bilmiyor.Tek doğru var oda Hıncal Uluç'un
söyledikleri.