Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Melo ve Riera ile ilgili kararını verdi...
Galatasaray'da kavga etmeleri nedeniyle geçen hafta kadro dışı bırakılan Felipe Melo ve Albert Riera için af çıktı. Galatasaray TV'ye açıklamalarda bulunan kulüp ikinci başkanı Ali Dürüst, teknik direktör Fatih Terim'in Melo ve Riera için verilen kadro dışı kararını kaldırdığını söyledi.
Bugün yönetim kurulu üyesi Abdurrahim Albayrak ve Fatih Terim'le bir görüşme yaptıklarını kaydeden Dürüst, Felipe Melo ile Albert Riera'nın
durumlarını görüştüklerini aktarırken, Terim'in kadro dışı uygulamasını
kaldırdığını ve oyunculara disiplin cezası verileceğini dile getirdi.
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, kavga etmeleri nedeniyle kadro dışı bırakılan ve bugün kadro dışı cezaları kaldırılan Felipe Melo ile Albert Riera'yla ilgili olarak, teknik direktör Fatih Terim'in dün kararını kendileriyle paylaştığını söyledi.
ALİ DÜRÜST NELER SÖYLEDİ?
Ali Dürüst,
Melo ve Riera arasında yaşanan kavganın ardından, ''İkisini de disiplin
cezasıyla cezalandırdık. Kadro dışı bıraktık, para cezası verdik. Biraz
da zaman olsun istedik'' derken, şunları söyledi:
''Bizim
isteğimiz, hep beraber bu yarışa devam etmek. Hocamız dün bunu düşünüp
bizimle paylaştı. Biz de bu yarışa beraber çıktık, beraber bitirmek
istiyoruz. Fatih Terim'in
bize verdiği rapor doğrultusunda Abdurrahim Albayrak ile toplandık,
başkanımızla da paylaştık. Disiplin cezası, para cezası olarak devam
ediyor. Ama kadro dışı cezaları kaldırıldı. Hocamız yarın ya da öbür gün
bu iki oyuncuyu idmanlara geri alacak. Ardından oynatıp oynatmamak
teknik bir tercih olacaktır.''
Dürüst, bazı değerlerin kendileri
için oldukça önemli olduğunu vurgularken, ''Takıma ne kadar katkı
yaparlarsa yapsınlar, disiplin ve başka değerler bizim için en
önemlisidir. Bundan taviz vermedik. Bunu göstermek için de onları kadro
dışı bıraktık'' ifadelerini kullandı.
Ayrıca, Spor Toto Süper
Final Şampiyonluk Grubu maçlarına değinerek, ellerindeki 5 puanlık farkı
avantaj olarak görmediklerini kaydeden Ali Dürüst, önlerindeki 6 maçı da kazanıp, şampiyon olmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.
RİERA İSTANBUL'DA
Öte yandan,
Fatih Terim'den izin alarak İngiltere'ye giden Albert Riera,
İstanbul'a döndü. İspanyol futbolcunun iznini tamamladıktan sonra bugün
İstanbul'a geri geldiği bildirilirken, Florya Metin Oktay
Tesisleri'nde kendisi için hazırlanan program çerçevesinde bir çalışma
yapacağı aktarıldı.
Fanatik