Galatasaray'da Melo - Riera kavgası farklı bir boyuta taşındı. Sarı
kırmızılı oyuncular, Florya'da Teknik Direktör Fatih Terim ile özel bir
görüşme yaparak, arkadaşları için "af" istedi.
Galatasaray'da Melo - Riera kavgası farklı bir boyuta taşındı.
Sarı kırmızılı oyuncular, Florya'da Teknik Direktör Fatih Terim ile özel
bir görüşme yaparak, arkadaşları için "af" istedi.
Şampiyonluk yolunda Melo ve Riera ile birlikte yürüdüklerini kaydeden
futbolcular, "Yolun sonuna kadar bu arkadaşlarımızla birlikte olmak
istiyoruz. Önümüzde 6 tane final maçı var. Arkadaşlarımızın da pişman
olduğunu biliyoruz. Sizin vereceğiniz karar çok önemli" diyerek
arkadaşları için af istediler.
Fatih Terim ise futbolcuların bu davranışının takımdaşlık adına önemli bir davranış olduğunu belirtti.
Futbolda kupalaradan ve maçlardan önemli şeyler olduğunun altını
çizen Fatih Terim, konuyu düşüneceğini söyledi ve "Takım değeri her
şeyden önce gelir. Her şeyi kaybedebiliriz ama manevi değerleri
kaybedemeyiz" diyerek oyuncularına cevap verdi.
Hürriyet