Fenerbahçe-Galatasaray karşılaşması sonrasında Fenerbahçeli oyuncu Nevriye Yılmaz, hakemlerin kötü yönetiminden şikayet ederek basın mensuplarından bunu yazmasını talep etti.
Daha sonra Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı Menajeri Didem Akın, basın mensuplarının yanına gelerek, Nevriye’nin bu sözleri maçı stresi nedeniyle sarf ettiğini belirterek özür diledi.
TKBL Play-Off Final serisinde Fenerbahçe'nin Galatasaray MP'yi 98-93'lük skorla yendiği ve seriyi 2-0'a taşıdığı maça Galatasaraylı oyuncu Diana Taurasi'nin yaptığı el hareketi ve Fenerbahçeli Nevriye Yılmaz'ın hakemlere söylediği sözler damga vurdu.
Sarı-lacivertli taraftarın karşılaşma boyunca aleyhine tezahürat yaptığı Fenerbahçeli eski oyuncu Taurasi, maç bitiminde soyunma odasına doğru giderken, Fenerbahçetribünlerine el hareketinde bulundu.
2- Karşılaşma sonrası Taurasi’nin iki eliyle Fenerbahçe tribünlerine yaptığı el hareketi ve hakemlere yaptığı hareketler sporcu ahlakına uygun değildi.
3- Galatasaray yerli oyuncuları ne zaman katkı verse oyuna ortak oldu. Fenerbahçe’de Esmeral, Birsel ve Nevriye çok etkiliydi.
4- Fenerbahçe için şampiyonluğa bir galibiyet kaldı.
Play-off final serisinin üçüncü maçı 17 Nisan Salı günü saat 20:00’da oynanacak. Gerekirse serinin 4.karşılaşması 19 Nisan Perşembe günü Abdi İpekçi Spor Salonu’nda düzenlenecek. Galatasaray MP, şayet 2 maçtan da galip ayrılıp seride durumu eşitlerse serinin 5'inci ve şampiyonun belli olacağı mücadele 22 Nisan Pazar günü Caferağa Spor Salonu'nda yapılacak .








