Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

ın etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ın etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Cem Yılmaz'ın ilginç tarzı



Cem Yılmaz'ın ilginç tarzı

Avrupa turnesinden dönen Cem Yılmaz ünlü bir restorana gitti. Komedyen keten takım altına hippilerin giydiği Birkenstock marka sandaleti tercih etti!

BİR AY SONRA GECELERDE

'CM101MMXI' adlı şovuyla Avrupa turnesine çıkan Cem Yılmaz, bir ay sonra yurda döndü. Ünlü komedyen soluğu İstanbul gecelerinde aldı. Yılmaz, eşi Ahu Yağtu ile önceki akşam İtalyan restoranı Da Mario'ya gitti. Mekanda gecenin konusu Cem Yılmaz'ın ayağındakilerdi.

YENİ PORSCHE ALDI

Yılmaz, keten takımının altına sandalet mi, terlik mi olduğu anlaşılamayan, bir dönem hippilerin giydiği Birkenstock marka pabuçları tercih etmişti. Yılmaz, mekandan yeni aldığı 'KK' plakalı Porsche Panarema marka lüks otomobiliyle ayrıldı.

KEMAL'İN 'K'Sİ Mİ?

Cem Yılmaz'ın plakasındaki 'KK'nin oğlu Kemal'e bir gönderme olduğu konuşulup 'Küçük Kemal' esprisi yapıldı. Bir diğer iddia ise şu: Yılmaz, arkadaşı Kenan Kemal'in kısaltmasını ona jest yapıp plakasına taşıdı.


sabah.com.tr

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Demet Akalın'ın müthiş değişimi



Demet Akalın'ın müthiş değişimi

Evlendikten sonra gece gezmelerini bırakan ve kıyafetlerine daha özen gösteren Demet Akalın umreye gideceğini söyledi.

Akalın, "Orada  herkes gibi ben de huzuru bulacağım" dedi.

İşadamı Okan Kurt'la geçtiğimiz ay dünya evine giren Demet Akalın, artık kendine yeni bir yol çiziyor. Akalın, önce "Eşim akşam 10'da yatıyor. Artık gece dışarı çıkmıyoruz" dedi. Ardından da gardrobunu baştan aşağı yeniledi. Şarkıcı eskiye oranda kıyafetlerini daha kapalı seçmeye başladı. Tüm bu değişimlerin ardından Akalın, önceki gün umreye gideceğini açıkladı.

ALİŞAN DA GİDİYOR

Yakın dostları Alişan'ı da alıp Ramazan ayında umre ziyareti yapacağını belirten Akalın, "Kutsal topraklarda huzuru bulcağım. O duygularla yeni albümümün çalışmalarına başlayacağım." dedi.

ÇOK DİLEĞİM VAR

Akalın, arkadaşları içinde dua edecceğini belirterek dileklerini şöyle sıraladı. "Seren'imden kırmızı kafalı bir bebek, Bengü'den küçük ama samimi bir düğün, Handem'e de yanında onu koruyup kollayacak bir enişte, Ece'ye akıl fikir, Alişan'ıma da onu çekip çevirecek güzel yürekli bir kız..."

Onlar da umreye gitti

Derya Tuna: İbrahim Tatlıses'in Ayşegül Yıldız'la evlenmesinin ardından iş hayatında da sorunlar yaşayan Derya Tuna, önceki gün kutsal topraklara gitti.

Ebru Gündeş: Sanatçı İran asıllı Azeri eşi Reza Zarrab ile birlikte geçtiğimiz yıl umreye gitti. Gündeş orada anne olabilmek için bol bol dua ettiğini söylemişti.

Sibel Turnagöl: Sanatçı, geçen yıl annesinin ölümünden sonra umreye gitti. Turnagöl: "Kafamda beni yıpratan sorulardan kurtuldum. Zihnim berraklaştı" demişti.

Ebru Destan: Mert İnan'ın ailesiyle Umre'ye giden Ebru Destan, huzuru bulduğu kutsal mekana bir kez de annesiyle birlikte gitti.

Sibel Can, Kibariye, Ozan Güven, Türkücü Ceylan, Safiye soyman, Emel sayın, Yıldız Tilbe ve mazhar Alanson da umreye gitmişti.

3 Mayıs 2012 Perşembe

Aykut Kocaman'ın Provokatif sözlerine karşı sert konuştular.




Fatih Terim ve Şenol Güneş'ten sert açıklamalar

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ve Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Türk Telekom Arena Stadı'nda oynanan ve 0-0 sona eren karşılaşma sonrasında çok sert açıklamalarda bulundular.


Karşılaşma sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan iki teknik direktör, Fenerbahçe'nin teknik patronu Aykut Kocaman'ın hafta sonu Avni Aker Stadı'nda oynanan Trabzonspor - Galatasaray maçı sonrasında söylediği "Spor kamuoyunun vicdanı olduğu fikrindeyim. Adalet duygusunun da olduğunu düşünüyorum. Bizim maçlar da, her takımın maçları da seyrediliyor. Bakalım sonu ne olacak hayırlı olsun" sözlerine tepki gösterdi.

İşte Fatih Terim ve Şenol Güneş'in o açıklamaları...

ŞENOL GÜNEŞ: "O BİLEREK YAPIYOR"

Güneş, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, bu ve bundan sonraki iki maçta futbol konuşmak istemediğini vurgulayarak, “Futbolun olması için adaletin ve barışın olması gerekiyor. Özellikle barışın olmadığı bir adalet olmaz. Adalet ararken barışı da kaybedeceğimizi düşünüyorum. Şu anda tehlikeli bir gidişteyiz” dedi.

“Bugünkü maçta biz yeneriz, Galatasaray yenebilir, berabere kalırız, şampiyonluk kaybedilebilir, kazanabilir ama kitleleri tahrik eden bir anlayışla hiçbir yere varamayız” diyen Güneş, “Şu anda o durumdayız. Gizli bir tehlikeyle karşı karşıyayız. Futbolun birleştirici unsurunu maalesef ayrıştırıcı duruma getirdik. Onun için yetkililerin sorumlu olmasını söylüyorum. Medyadan sorumlu olmasını diliyorum. Çok tahrik var. Bunun sonu yok, bu gidiş iyi gidiş değil” şeklinde konuştu.

NEVZAT ŞAKAR: "KOCAMAN İSTANBULSPOR'DAN NEDEN KOVULDU?"


“Taraftarımız Fenerbahçelilerle hiç ilgilenmeden bizi desteklesin”

Şenol Güneş, hafta sonunda Fenerbahçe ile kendi sahalarında yapacakları maç için taraftarlarına seslenerek, şöyle devam etti: “Taraftarlarıma söylüyorum. Bizim sahamıza gelecek Fenerbahçelilerle hiç ilgilenmeden, hatta 'hoşgeldin' bile demeden, çiçek de vermeden, herhangi bir taşkınlık yapmadan gelsinler, nefeslerini bitirinceye kadar bize destek olsunlar. 3 puan alıp, onları gönderelim. Çünkü bu tehlikeli oyunun oyuncusu olmak istemiyoruz. Bize bunu yıkabilirler. Son olaylara baktığınız zaman en sonunda Trabzonspor suçlanır duruma geldiğine göre bunlar da olabilir. Maalesef haksızlığa uğrayan bir kent durumuna düşmek durumundayız. Onun için bunlar halledilmeden, futbolun bir oyun olarak oynanmasını doğru bulmuyorum. Sahadaki oyunda o yener, bu yener, hakem hata yapar, bunlar tartışılabilir, ama bugün artık bunlar tartışılmıyor.”

ALİ DÜRÜST'TEN DEMİRÖREN'E GÖNDERME

“Aykut Kocaman'ın konuşması önemli değil”

Bir gazetecinin, “Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın geçen haftaki açıklaması sizi üzdü mü?” soru üzerine Güneş, “Evet, kesinlikle doğru. Geçen sene aynı olayı bana yaptılar. Onun konuşması önemli değil. Onu konuşturan ve destekleyenler çok önemli. Bir söz söylenmesi önemli değil, o sözün kamuoyunda oluşturulması, olgunlaştırılması ve toplum üzerinde kullanılması önemli. Aykut hoca konuşur, pas geçersiniz” dedi.

Manisaspor Kulübü Başkanı Kenan Yaralı'nın Trabzonspor'un teşvik verdiğini söylediğini hatırlatan Şenol Güneş, şunları söyledi: “Kenan Yaralı Trabzonspor'un teşvik verdiğini söylüyor. Hikmet Karaman'ı aradım, böyle bir şey olmadığını söylüyor. Ama yazı yazıldı, olay bitti. Böyle bir olaydan nasıl biz söz üreteceğiz? Suçlayıp, çekip gidiyor. Sonra şehir olarak ben suçlanıyorum. Ama lütfen bu insanlar, bu toplum aptal değil. Bu toplum neler olduğu görüyor.

Ben en çok haksızlığa uğrayan kişiyim. İsim veriyorum. Kemal Kapulluoğlu ve Şekip Mosturoğlu döneminde benim milli takımdaki görevime son verildiği zaman, para önemli değil, 'yetimin hakkını yedirmedik' diye beyanat verdikleri yönetim tarzını oluşturanlar onlar. Bugün de aynı adamlar devrede. Hiçbir şey değişmez.

Fenerbahçe maçı olağanüstü maç olacağını düşünüyorum. Sabırlı ve sağduyulu olacağız. Ondan sonra Beşiktaş maçını oynayacağız. Ama bu ligin buzdolabına konulup, elden geçirilmesi gerekiyor. Gelecek yılları kurtarmak için. Bu görünmeyen büyük bir tehlike var. Güçlüyseniz haklısınız. Herkes kendini biliyor.”

Şenol Güneş, “Aykut Kocaman'dan başta sizden ve Trabzonspor'dan özür dilemesini bekliyor musunuz?” sorusu üzerine de “Özür dilemesini beklemiyorum. Onu bilerek yapıyor. O bilerek yapılan bir şey. Suçlular cezasını çekecek. Çekmediği müddetçe bunlar böyle devam edecek” şeklinde konuştu.

Güneş, ilk Etik Kurulu raporunda Trabzonspor'un temiz olduğunun belirtilmesi üzerine, sözlerini şöyle tamamladı: “Bahsettim kimlerin ne olduğunu. Bugün herkes biliyor. Hukuken aklanabilirsiniz, vicdanen aklanamazsınız. Hukuka uydurursunuz. Çünkü Türkiye'de böyle. Size söyledim, benim canım yandı. Size isimler verdim. Benim yaşım 60. 10-15 yaşında futbolculuğun serseri, ahlaksızlık işi olmadığını ispatlamak için yıllarca oynadım, hiç değişmedim. Olabildiğince sakin kalmaya çalıştım. Bugün benim canım yanıyor. Bugün geçen 45 yılıma üzülüyorum. Keşke o günler olsaydı. Serseriler, ahlaksızlar işi olsaydı daha iyiydi. Şu an çok daha tehlikeli bir durumdayız.”

“Güneydoğu olaylarından daha büyük olaylar...”

Güneş, yayıncı kuruluş Lig TV'ye yaptığı açıklamada, şu anda Türkiye'de çok tehlikeli bir durum olduğunu savunarak, “Sadece futbol olarak değil, her alanda. Bana göre Güneydoğu olaylarından daha büyük olaylar görüyoruz şu anda. Gizli bir tehlike büyüyor. Daha dikkatli olmak gerekli. Ben bunu söylerken önünü açmış gibi görünüyorum ama tam tersini söylemek istiyorum” ifadelerini kullandı.

FATİH TERİM: "SAYGI İSTİYORSA ÖNCE DİĞER İNSANLARIN EMEKLERİNE GÖSTERMELİ

Fatih Terim, Trabzonspor'la ilk oynadıkları maçla ilgili olarak  Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın ifadelerinin sorulması üzerine,  sarı-lacivretli teknik adama göndermede bulundu.

Büyük bir camianın teknik adamı olmanın ve o yükü taşımanın zorluğuna  değinen Terim, “Üstelik 1 yıldır da çok zor, stresli günler yaşıyorlar. İnsanın onu kaldırması çok kolay değil. Biz de o günlerde böyle hatalar yaptık, hala da  yapmaya devam ediyoruz. Hoşgörülü, saygıyla yaklaşmayı bilmeliyiz. Bir insan kendi emekleri için saygı istiyorsa, önce bu saygıyı diğer insanların emeklerine  göstermelidir. Büyük camialarda böyle çalkantılar kolay olmuyor ama sonuç  itibariyle, hem hoşgörüyü hem saygıyı göstermeyi bilmek lazım” diye konuştu.

Bu sezonda şampiyonluğun ayrı bir değeri olup olmadığı yönündeki soruya  tecrübeli teknik adam, şampiyonluğun değerinin hep aynı olduğunu vurgularken,  “Artı bir değeri yok ama ne zaman oluruz onu bilmiyoruz. Artık her gün başka bir  futbol dışı gündemle oyuncuların da konsantre olması kolay değil. Herkes kendi  kafasına göre bir şeyler yapıyor, futboldan bir şeyler almaya çalışıyor. Vermeyi  düşünen çok az. Her gün yeni bir gündemle uyanıyoruz. Oyucuların bu kadar işin  arasında çıkıp oynamaları bile mucize bence. Tarifi imkansız, daha önce görülmesi  mümkün olmayan bir kategori oynuyoruz. Bakalım, Allah nasip ederse şimdilik 2 maç  kaldı. Bu sizim tahminiz. Sonra 3 maç daha konulup, hatır kupası eklenebilir”  ifadelerini kullandı.

Galatasaray'ın PFDK'ya sevk edilmesi

Türkiye Futbol Federasyonu'nun Galatasaray'ı PFDK'ye sevk etmesine  değinen tecrübeli teknik adam, sözlerini şöyle sürdürdü: “Onun için işlerimizin zor olduğunu söylüyoruz hep. Şu an söylemek  istediğimiz tonlarca şey var ama söyleyemiyorum. Söylemek istemiyorum.  Federasyonun böyle bir tasarrufu var. 10 aydır niye yoktu? Ceza verebilecek mi?  Verecek mi diye sormuyorum. Bu ülke ne zarar gördüyse, 'Desinlerciler'den gördü.  Galatasaray Kulübü ve camiasının, hafızalarımız iyi tazeleyin, bundan 1,5-2 ay  önce, hiç birleşmediği kadar birleşmesi gerektiğini burada söyledim. Şimdi  anladınız mı ne demek istediğimi. Futboldan başka her şeyle uğraşıyoruz.  Kazanalım, kaybedelim, oynayalım ama hayır. Hep kavga dövüş içindeyiz. Uzak  kalmaya çalışıyoruz ama bize de sirayet etti. Böyle bir söylemden oyuncuların da  etkilenmemesi mümkün değil. Okuyorum kulüplerin deklarasyonlarını. Ceza vermeleri  gerekir ama veremezler. Bir Galatasaraylı olarak da çok üzgünüm, futbola bu kadar  emek vermiş bir insan olarak da. Kazanıp kaybetmekte sorun yok. Ama işin başka  boyutuyla ilgilenmekten, sahaya bir türlü inemiyoruz. Bugünkü maçın sonucuyla  ilgili söylemiyorum bunu.






Hürriyet

30 Nisan 2012 Pazartesi

Galatasaray'ın açıklaması taraftarlarını tatmin etmedi.




GALATASARAY TARAFTARI AÇIKLAMALARI YETERLİ BULMUYOR.


Spor kamuoyundaki gelişmelerden sonra Galatasaray Spor Külübü Yönetim Kurulunun yaptığı açıklamalar sarı kırmızı renklere gönül vermiş milyonlarca taraftarının duygularını tatmin edecek nitelikte bulunmuyor.


Türkiye'nin en çok taraftar kitlesine sahip olan Galatasaray gelişmelere karşı pasif kalıyor. Nasılmı? Kısaca bahsedelim. Fenerbahçe bir çok suçlamanın altında bulunurken bile daha fazla sesi çıkıyor. Galatasaray cephesinde ise haksızlıklara uğramasına rağmen sürekli itidal çağrılarında bulunulması ve yayıncı kuruluşun Fenerbahçe tarafından kayba uğramamak adına her türlü olumsuzluğu Fenerbahçe lehine çevirmeye çalışmaları gözle görülür bir gerçekken, bugün şike davasının içine resmen çekilen Galatsaray'ın sadece bildiri yayınlaması ve herhangi bir eyleme yönelik hiçbir davranışın olmayacağına dair sinyaller vermesi Türkiye Futbol Federasyonu'na zaten güveni olmayan Galatasaray taraftarının kendi yöneticilerine olan güvenlerinide sarsmaya başladı.


Yayıncının baskısıyla ortaya çıkan Play-off ucubesinin neticesinde hakettiği şampiyonluğun elinden gitme ihtimali olmasına rağmen Galatasaray hala hiçbir yaptırıma gidemiyor. Aslında Türkiye'de şunu herkes çok iyi biliyorki olması gerekenler olsa Türk Futbolu bahsedildiği gibi büyük kaosun içinede girse bundan hemen hemen hiç etkilenmeyecek takım Galatasaray'dır. Bu durumun bilinmesine rağmen hala Galatasaray bildirinin bir adım ötesine gitmediği gibi Adnan Öztürk gibi bu konuları açıkca dile getiren tek yöneticisini de susturmayı ihmal etmiyor. 


Galatasaray taraftarı ise sabırla bekliyor. Ve bir günde en 300 bin Lig Tv decoderini sokağa atma gücünün varlığını bile bile..


Galatasaray taraftarı sabırla bekliyor.. Yine bir günde cadde kalabalıklarını arkasına almasına gerek kalmadan binlerce Aslan Yürekliyi sokaklara çıkarabileceğini bile bile..


Galatsaray taraftarı sabırla bekliyor.. LİG Tv'den gelecek parayı GSTV'yi destekleyerek elde edebileceğini bile bile..


Galatasaray taraftarının sabırla beklemesi ne kadar doğruysa yöneticilerin susmasıda o kadar yanlıştır. İlhan Cavcav gibi koltuğuna yapışmış bir adamın bile yeri geldiğinde Galatsaray'a laf söylemesine müsade etmekte yine yönetimin suçudur. 


Daha fazla örnekleri ve ellerindeki güçlerden bahsetmeden Galatsaray taraftarının beklentisi söyleyelim. Birileri küme düşerse maddi kaybımız olur korkusu Galatasaray'ı hiç ilgilendirmez çünkü ne böyle bir onursuzluğu kabul edecek bir duruşu vardır; Galatasaray'ın nede ihtiyacı vardır. Galatasaray Spor Kulübü yöneticilerinden daha saymakla bitmeyecek bu gücü yanlarında hissederek Hakkın ve Adalaetin yerini bulması açısından ne gerekiyorsa yapmasını bekliyor.




Galatasray'ın resmi sitesinden yaptığı açıklama



Türkiye Futbol Federasyonu’nun bugün açıkladığı kararlar, kamuoyu vicdanında büyük bir hayal kırıklığı yaratmıştır. Bu kararlar Türk kamuoyunun zekâsıyla alay etmek, adalet duygusunu hiçe saymak ve uluslararası kuralları görmezden gelmektir.

TFF bu tutumuyla Türk futbolunu telafisi mümkün olmayan bir çıkmaza götürmektedir.

Başından itibaren Galatasaray’ı  şike çamuruna bulaştırma çabası  ve  “bu sürece Galatasaray’ı da dahil edebilirsek işin içinden daha kolay çıkarız” zihniyeti bugün somut biçimde ortaya çıkmıştır.

Bu durum açıkça göstermektedir ki, TFF yönetimi artık Türk Futbolunu temsil eden, haklarını savunan, futbolumuzu ileriye götürmeye çalışan bir organ olma niteliğini kaybetmiştir. 

Galatasaray Spor Kulübü bu nedenlerle TFF yönetiminin Türk futboluna daha fazla zarar vermeden derhal istifa etmesinin zorunlu olduğuna inanmaktadır.

27 Ocak tarihli TFF Genel Kurulunda büyük bir çoğunlukla alınan 58. maddenin değiştirilmemesi yönündeki kararının hiçe sayılmış olması etik kuralların ne denli benimsendiğinin açık bir göstergesi olup, en üst organı olan Genel Kurul kararının aksine hareket etmekle TFF yönetimi daha da ağır maddi ve manevi sorumluluklar almış ve ülke futbolu çok büyük riskler altına sokulmuştur.

Tekrar belirtmekte yarar görmekteyiz : Galatasaray Spor Kulübü olarak bugüne kadar hiç bir kulübün, hiç bir şahsın cezalandırılması ya da verilecek cezanın şu ya da bu şekilde olması yönünde ne açık, ne de kapalı kapılar ardında bir talebimiz olmamıştır. Arkasında durduğumuz ve taviz vermeyeceğimiz tek ilke, sürecin adil, hukuka uygun ve inandırıcı biçimde yönetilmesi, futbolumuz adına  kamu vicdanının tatmin olacağı kararların alınması yönünde olmuştur. Ancak bugüne kadar sabır ve iyi niyetle izlediğimiz süreçte gelinen nokta ne yazık ki, gerçeklerin “halı altına süpürülmesinden” başka bir sonuç doğurmamıştır. 

Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu olarak tüm camiamızın ilk günden itibaren sürdürdüğü soğukkanlı duruşundan taviz vermeyeceğine, herhangi bir provokasyona alet olmayacağına inancımız tamdır. 

Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu







24 Nisan 2012 Salı

Nurgül Yeşilçay'ın balkon sefası




BALKONDA AŞK

Nurgül Yeşilçay; Bebek'teki evinin balkonunda yönetmen sevgilisi Tolga Karaçelik'le böyle karşıladı!

BALKON SEFASI

Ayrılık Olmasaydı dizinin çekimleri nedeniyle Diyarbakır'da yaşayan Nurgül Yeşilçay, sete verilen arada soluğu İstanbul'da aldı; güzel havanın keyfini ise evinin balkonunda çıkardı.

ÖZLEM GİDERDİLER

Yeşilçay, Bebek'te aynı apartmanda oturan yönetmen sevgilisi Tolga Karaçelik'le önceki gün TV EM'de yayınlanan 'Magazin EM' programı tarafından görüntülendi. İki sevgili, ayrı kaldıkları günlerin acısını öpüşüp koklaşarak çıkardı.







.

7 Nisan 2012 Cumartesi

Beşiktaş’ın şu anda bütçesi yok




Mali genel kurula gideceklerini söyleyen Orman, “Harcama yetkimiz yok. O yüzden bir adım atmamız lazım” dedi.

 BEŞİKTAŞ Başkanı Fikret Orman, mali genel kurula gideceklerini söyledi. Orman, TNT Televizyonu’nda katıldığı programda, kulüple ilgili soruları cevapladı. Siyah beyazlılarda geçtiğimiz aylarda gerçekleştirilen idari ve mali genel kurulda bütçenin onaylanmaması nedeniyle sıkıntı yaşadıklarını belirten Orman, “Mali genel kurula gideceğiz. Beşiktaş’ın şu anda bir bütçesi yok. Elimizde harcama yetkisi yok. Yaptığımız her hareket kanunsuz anlamına geliyor. O yüzden bir adım atmamız lazım” dedi. Orman, “Quaresma ihtarname yolladı. İlk geldiğimiz gün ihtarnamesi geldi. Bugün (dün) ödemesi yapıldı. Nihat’ın ise elinde senetler bulunduğunu ve alacağını istediğini biliyorum. Kulübe çeşitli hukuksal işlemler başlattı” diye konuştu.

Hürriyet