Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

ali taran etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ali taran etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Haziran 2012 Pazartesi

''Fıstık gibi hatun'' diye yazarsanız?





Fıstık gibi hatun

Özyılmazel, gazetecilerin Gülben Ergen’in seülitleri hakkında yazdığı yazıyla ilgili soruları üzerine “Ben sadece görüşümü dile getirdim. Benim için de ‘fıstık gibi hatun’ diye yazarsınız ne olacak ki” diyerek kahkahayı bastı.


Program öncesi moral tatili
Temmuzda Star TV’de yayınlanacak sabah programının sunucuları Ayşe Özyılmazel ile Alişan, Bodrum’da ayrı ayrı tatilde. Geçen yıl temmuzda Bodrum’da Ali Taran’la evlenen Özyılmazel, bu yöndeki sorulara, “Geçen sene 1 Temmuz’da hayatım değişti, bu sene ise 2 Temmuz’da Alişan ile programa başlıyorum. Bir temmuzdur ki gidiyor” dedi. Ayşe Özyılmazel sahilde Mini isimli köpeğiyle oynadı.








hurriyet.com.tr

8 Haziran 2012 Cuma

O mevzuyu artık kapattı



O mevzuyu artık kapattı

Geçtiğimiz günlerde "Sabrımı taşırdı" dediği eski eşi Ali Taran'ın ofisini basan Ayşe Özyılmazel, olaylı günden sonra ilk kez görüntülendi. Neşesi yerinde olan Özyılmazel, "O mevzuyu kapattım. Artık gündemim işim" dedi. 


takvim.com.tr

6 Haziran 2012 Çarşamba

Çevremde dolaşma



Artık çevremde dolaşma

Evlilikleri boyunca asosyalliğinden yakındığı Ali Taran’ın son zamanlarda sık sık kendi favori mekanlarında boy göstermesi, Ayşe Özyılmazel’in sabrını taşırdı. Özyılmazel, eski eşinin Levent’teki ofisini basarak “Bana inat mı yapıyorsun! Artık karşıma çıkma, gittiğim yerlere gelme” diye bağırdı.


Ayşe Özyılmazel ile Ali Taran, bir yıllık evliliklerini nisan ayı sonunda tek celsede noktaladı. Boşanma sonrası birbirlerine üstü kapalı göndermelerde bulunan ikili arasında giderek gerilen ipler, önceki gün koptu. Özyılmazel, evlilikleri boyunca asosyal olmasından şikayet ettiği Taran’ın boşanma sonrası sürekli kendisinin gittiği mekanlarda boy göstermesine, yakın dostlarını arayıp “özledim, görüşelim” demesine çok sinirlendi. Onun bu kadar sık karşısına çıkması nedeniyle sabrı taşan yazar, ünlü reklamcının Levent’teki ofisini bastı. 


Eski eşine “Eskiden yalvarsam bile seni evden çıkaramazdım, artık sürekli sokaklardasın. Bana inat mı yapıyorsun! Bir daha karşıma çıkma, gittiğim yerlere gelme, arkadaşlarımı sakın arama! Hayatımı mahvettin” diye bağıran Ayşe Özyılmazel, olayın ardından Twitter’a da “Küfür etmek bazen bünyeye çok iyi geliyor net! Ama siz etmeyin canlar!” diye yazdı. 


Ve olayın basına yansıması üzerine yazılı bir açıklama yaptı:
“Artık huzur arıyorum. Huzur aranınca bulunan bir şey midir bilemiyorum. Ama hepimiz gibi arıyorum. Turp gibiyim desem abartıya girer. Elimden geleni yapıyorum. Duygusal olarak yorgunum, çok yorgunum. Birilerinin davranışlarına kafa yormak yerine, enerjimi üzüntüye harcamak yerine çalışmak, üretmek istiyorum. Yazılacak şarkılarım, yazılarım, kitabım, yapılacak programlarım, konserlerim var. Gözümün içine bakan şahane bir ekibim, inşallah önümde umutla beklediğim günlerim var. Ancak, bazen huzurumu bozacak hareketlerle karşılaşıyorum. Bu hareketlere anlam veremediğim için de sabrım taşabiliyor. Fazla zorlanırsa sabrın sonu gelebilir değil mi? Eğer sabrımın taşması çevreye rahatsızlık verdiyse, çevredeki insanlardan özür dilerim. Huzuru ararken, huzur kaçırmak olmaz. Tek bir ricam var, beni rahat bıraksınlar. İsim vermeye gerek yok. Onlar kendilerini ve ettiklerini gayet iyi biliyor. Ben de bildiğim şeyi yapayım, huzur içinde çalışayım, hayatımı yaşamaya devam edeyim...”




hurriyet.com.tr

1 Haziran 2012 Cuma

Ruh halim Birleşmiş Milletler gibi






Şu anki ruh halim Birleşmiş Milletler gibi

Geçen yaz evlendiği Ali Taran’dan tek celsede boşanan Ayşe Özyılmazel, ayrılık sonrası ilk kez GQ Türkiye’ye konuştu.


Ali Tufan Koç, Özyılmazel’le iki tam gün geçirdi, dişçisinden tırnak stilistine kadar her adımını takip etti ve onun bugüne kadar söze dökülmemiş iç yaşamına dair önemli ipuçlarını dergiye taşıdı.


“Aşkuşu” Mini


Arabaya bindiğimiz gibi “Şunu tutsana” diyerek Mini’yi kucağıma atıyor. Ayşe’nin deyimiyle Mini, evliliğin “son raund”una yetişmiş. O kısa zaman diliminde de pek kaynaşmamış bu iki kendine has erkek. 


İnönü Stadyumu’ndan aşağı inerken, kucağımda Mini, direksiyonda Ayşe, cipin içinde, camlar sonuna kadar açık, bangır bangır yeni parçası “Su Gibi”yi dinliyoruz. Fondaki sese bir de canlısı eşlik ediyor. 


Puntosu ince hesaplanmış, beylik bir cümle (ya da spot, ya da başlık) çıkıyor ağzından: “Hayatımda hiçbir şeyi acaba dışarıdan ne söylerler, nasıl görünür diye düşünerek yapmadım ki...” 


Mini’yle yaşadığımız saadet anları, Ayşe’nin kabardıkça içinden taşan Mini aşkıyla sekteye uğruyor. Eliyle Mini’nin kafasını bastırarak tekrar ediyor: “Aşkuş! Hanimiş benim aşkuşum, hanimiş benim aşkuşum...” 


BEN EVİMİ SEVİYORUM Kİ...


“Evliliği boyunca tek kişilik performanslara sahne olmuş” üç oda, bir salon evine yaklaşmışken, Mini’nin evdeki odasından mutlu mesut bahsederken sormadan edemiyor insan: “Kadın evlendiğinde, kocasıyla yeni bir eve çıkmak, birlikte sıfırdan bir ev düzmek istemez mi? Genel olarak.” Önce mahzun bir “Bilmem ki” bakışı, ardından bir “Ben evimi seviyorum ki...” geliyor. Yaşanılan hayal kırıkları, incele incele ve uzata uzata söylenilen ‘ki’lerde gizli belki de.


ŞARKI YAZMAK İÇİN AYRILIK İSTİYORSUN


“Düşünmeden gittin, düşünmeden gelir misin?/ Uzundur yoksun, sakinleşince döner misin?/ Beni sorarsan aynı, âşığın ilacı var mı?/ Gece gündüz karışmış, sevmemenin yolu var mı?” 
Yeni şarkısı “Su Sesi”nin bu sözleri yalnızken, Mini bile yokken, evdeyken, piyano başında harıl harıl çalışırken kendiliğinden gelmiş, konmuş. Ayşe’ye göre mutluluk, şarkılara pek yaramıyor. 
“İnsan hareket istiyor, ayrılık istiyor, hüzün istiyor, mutluluk istiyor... Anca bunlar varken, içimde fırtınalar koparken ben ben olabilirim, bu şarkıları yazabilirim. Kocasıyla evde televizyon izleyen, ne pişirsem diye düşünen, 11’de uykusu gelip yatağa devrilen insan şarkı yazamaz.” 


HER AÇIDAN BİTTİ BENİM İÇİN


“Ruh halim genelde çok çabuk değişir. Şimdiki ruh halimse tam bir Birleşmiş Milletler!” Ucundan kıyısından evlilik macerasına yanaşmaya çalışırken tek cümleyle şalteri indiriyor: “Ne diyorsam dedim. Bu kadar. Bu konu her açıdan bitti benim için. Dik açıdan, yatay açıdan” deyip oldu bittiye getiriyor: “Benzeri olaylar, herkesin başına gelir. Başına gelen tek ben değilim, örnek vaka teşkil etmiyorum. Herkes ne yapıyorsa aşağı yukarı ben de onu yapıyorum. Üzerine beste yapıyorum, o da benim kârım oluyor.” 


Son bir sene yaşadıklarından ne şarkılar, besteler akar kimbilir diye düşünürken aynı titrek sesle, göz kırpmadan ve gülümseyerek “Hayırlısı” demekle yetiniyor. Aralara serpiştirilmiş, pekiştirmeli “İyiyim, ben iyiyim”, “Mutluyum, ben mutluyum” kalıpları da unutulmamalı.


HAYATIMDA İLK DEFA HUZURLUYUM


Şu an ve her zaman olanı biteni seyretmekle, olaya müdahale etmeden sindire sindire yaşamakla meşgul: “Eskiden her şeyi sadece bana oluyor zannederdim. Drama kraliçesi gibiydim. Ne yanmalar, ne olay çıkarmalar... Zamanla herkesin başına geldiğini fark ettim. Sakin durmayı, akışına bırakmayı öğrendim. Hayatımda ilk defa huzurluyum. İçimde tuhaf bir sevgi var. Hayata karşı, insanlığa karşı...”


İLİŞKİ DEĞİL ÇELİŞKİ KADINIYIM


Ayşe Özyılmazel, huzuru ta Hindistan’larda değil, kendi içinde bulmuş çıkarmış. Böyle içeride yakalayınca, insanları da daha iyi anlar olmuş. Empatisi yüksek, çok yüksek, ne gerek var bu kadarına diyecek kadar yüksek. “Duygularım, hislerim açık, çok açık” lafı yeni ilişkilere mi gebe acaba sorusunu akla düşürmüşken, o “Al bu da sana röportaj başlığı” diyerek bir kalıp açıklama daha yapıveriyor: “İlişki değil, çelişki kadınıyım. Bunu aklından çıkarma.”








hurriyet.com.tr

31 Mayıs 2012 Perşembe

Ali Taran'a Kitaplı gönderme



Ali Taran'a Kitaplı gönderme

"Kitap okumam, sinemaya gitmem" diyen Ali Taran'a eski eşi Ayşe Özyılmazel göndermede bulundu.


Ayşe Özyılmazel, önceki gün Bebek'te köpeği Mini'yi gezdirirken görüntülendi. Spor giyim tarzıyla dikkatleri üzerine çeken Özyılmazel’in neşeli halleri gözlerden kaçmadı. "Su Gibi Gel" şarkısının klip çekimlerinde rahatsızlanan Ayşe Özyılmazel, "Nazar değdi sanırım fakat şimdi daha iyiyim" dedi. Eski eşi için "Yolda Görsem konuşmam" sözleri hatırlatılınca, "Sonuçta okuyan insanlarız" arabasının arka koltuğunda bulunan kitapları göstererek Taran'a gönderme yaptı.






milliyet.com.tr

4 Mayıs 2012 Cuma

Özyılmazel: ''Kendi paramla aldım''





GİZEMLİ CİP

Ayşe Özyılmazel, Ali Taran'ın düğün hediyesi olarak verdiği ciple ilgili, 'Böyle bir arabam olmadı' dedi


Şarkıcı-yazar Ayşe Özyılmazel ile reklamcı Ali Taran'ın evliliği bitti ama fırtınası sürüyor. Her attığı adım olay olan güzel şarkıcı, önceki gün ilginç açıklamalar yaptı. Özyılmazel, gazetecilerin "Ali Taran'ın evlilik hediyesi olan Range Rover cipi neden kullanmıyorsunuz?" sorusuna akılları karıştıran bir yanıt verdi:

'KENDİ PARAMLA ALDIM'

"Benim hiçbir zaman böyle bir cipim olmadı. Ben kendi cipimi kendim aldım. O cipin direksiyonuna hiçbir zaman oturmadım." Boşandıktan sonra son derece keyifli olduğunu söyleyen Ayşe Özyılmazel, "Bekarlık çok iyi gidiyor. Hayat devam ediyor. Benim için en önemli şey işim" dedi.

HEDiYE UÇTU!

Şarkıcı Ayşe Özyılmazel, 1 Temmuz 2011'deki düğününden birkaç gün önce İzzet Çapa'ya verdiği röportajında; "Düğün hediyen ne?" sorusuna; "Siyah bir Range Rover cip" yanıtı vermişti!






Takvim

30 Nisan 2012 Pazartesi

Ayşe Özyılmazel:Pişman değilim




Evliliğini anlattı!



10 ay önce evlenen Ayşe Özyılmazel ile Ali Taran çifti boşandı. Sürpriz bir şekilde başlayan ve biten ilişkinin ardından Ayşe Özyılmazel duygularını köşe yazısında dile getirdi.


İşte Özyılmazel'in o yazısı:


Hayallerin umutların zamanı...
Anladım ki hayat oyunmuş.
Şöyle bir oyun mesela; kaçtığın her şeyin seni kovaladığı bir oyun.
Ya da korktuğunun, korkuna inat başına geldiği bir oyun.
Çok istemek, altını biraz fazla çizmek, direnmek cızzz yakıyormuş bu oyunda. Anında canın gidiyormuş.
O canlar gide gide, yana yana büyüyormuşsun sen de.
Bir yıl önce bu tarihte, oturduğum bu masanın başındayım yine. Kaderim kürkçü dükkanım mı ne?
O zaman soranlara şöyle derdim; "Asla evlenmem, Allah korusun".
Peki ne yaptım? İlk 'merhaba'dan sonra iki haftada evlenmeye karar verdim.
Kalbimi seveyim.Yok yok içinde bir gram ironisi yok, gerçekten seveyim.
Ben böyleyim. Kalbim nereye, varım yoğum oraya...
'Güçlü kadın' denenlerdendim ama sevgiye, şefkate, korunmaya deli gibi açtım aslında. Çocukluk işte. Bazı yaralar kapanmıyor işte.
Kendi kendime yetmeyi, önce kendimi sevmeyi, başkaları beni sevmese de değerli olduğumu henüz bilmiyordum yani.
Saçımı okşayacak bir el içindi tüm kavgam.
Sevdim. Çok, çok, çok sevdim. İşte buraya yazıyorum; hiç pişman değilim. Bugün olsa aynısını yapardım, kalbimin sesinden başkasını duymazdım.
İstedim. Çok istedim. Ailem olsun istedim. İnanmak istedim. Güven duygusunu hissetmek istedim.
Olmadı. Hiç ilgim ve de bilgim olmayan senaryoların baş kahramanı ilan edildim. Çok konuştular. Çok ağladım. Çok yaraladılar. Çok sustum.
Oysa car car car konuşur, herkese laf yetiştirirdim eskiden. Belki de susmayı öğrenmekti imtihanım kim bilir.?..
Sabretmeyi öğrenmek... Kendini savunmaktan vazgeçmek... Dua etmeyi ve şükretmeyi bilmek... Sessizliği kabullenmek.
Dokuz ay geçti. Evliydim.
"Evlilik nedir?" diye sorsanız, verecek bir cevabım yok. Çünkü ben evlilikten hiçbir şey anlamadım.
Üç oda bir salonda tek kişilik performanslardan ibarettim. Seyircim de alkışlayanım da olmadı.
O da fazlasıyla kırıktı, hala tam bilemiyorum ama karışıktı. Konuşmadı. Gülmedi. Saçımı okşamadı. Kapandı, açılamadı.
O, iyi biriydi. Eminim güzel şeyler istemişti ama izin çıkmadı. Ne yapsam olmadı.
İşin aslı; hayata bakış açımız, dünya duruşumuz birbirine uymadı. Ve yolun sonuna geldik. "Kalbimle çıktığım yolun sonuna aklımla geldim" de diyebiliriz.
Eee ne yapacaksın; kalbin sesi soluğu kesilince akıl galip geliyor nihayetinde.
Madem yazıyorum, bir daha söylemek isterim ki kayda geçsin; Ben onu çok sevdim. Hiç pişman değilim. Onunla geçirdiğim üç mutlu gün için bile dokuz ay beklemeye, üzülmeye değerdi.
Kim üç mutlu gün görebilmiş ki şu hayatta?...
Şimdi bir gıdım daha büyümüş gibiyim. Kendimden hiç olmadığım kadar eminim. Huzurluyum. Umut doluyum. Yeniden başlıyor gibiyim. Sevgi doluyum ama başkası tarafından sevilmeye muhtaç değilim.
Bu konuyla ilgili başka bir cümle kuracak da değilim.
Artık bildiklerimin, beni ben yapanların, hayallerimin, arkadaşlarımın, şarkılarımın, yazılarımın, köpeğim Mini'nin, gülen yüzlerin, neşenin, sıcak kalpli dostların zamanı.
Allah izin verirse yeni hayatımı çok seveceğime inanıyorum.
Hakkımızda hayırlısını diliyorum.




Sabah

26 Nisan 2012 Perşembe

Ali Taran Ayşe Özyılmazel çifti boşanmaya karar verdi.




Ayşe Özyılmazel boşanma davası açtı!


Bir yıl bile geçmeden çok konuşulan evlilik çatırdadı. Erol Köse twitterdan müthiş gelişmeyi bakın nasıl duyurdu.


Bodrum’da görkemli bir düğünle evlenen Ali Taran ve Ayşqe Özyılmazel’in boşanmaya karar verdiği ortaya çıktı.

Şok iddiayı ilk duyuran Erol Köse oldu.

Erol Köse Ayşe’nin Bakırköy 2. Aile mahkemesinde boşanma davası açtığını yazdı.

İŞTE EROL KÖSE’NİN TWİTTERDA DUYURDUĞU O GELİŞME..

Flash flash yılın bombasini açikliyorum mutlu evlilik 1 yılı bile dolduramadan bitti...... TÜM MEDYAYA FARK ATARAK DUYURUYORUM !!!!

HERKES UYUDU @drerolkose YAKALADI AYŞE ÖZYILMAZER ALİ TARAN’ A. BAKİRKOY 2. AİLE MAHKEMESİNDE BOŞANMA DAVASI AÇTI

ALİ DE AYŞE DE DOSTUMDUR BENCE HAYİRLİSİ OLDU O GEMİ SU ALİRDİ BATARDİ ARKADAŞİM AMA KAYİRAMAZDİM






sacitaslan.com

20 Nisan 2012 Cuma

Özyılmaz'el çocuk istiyor


Çocuk uyuşmazlığı


İddiaya göre Özyılmazel anne olmak istiyor, Taran ise çocuk sahibi olma fikrine sıcak bakmıyor.


Geçen yaz sürpriz şekilde nikâh masasına oturan gazeteci Ayşe Özyılmazel-Ali Taran’ın arası bir süredir limoni, bunun nedeni ise yaşadıkları çocuk uyuşmazlığı..Özyılmazel’in artık anne olmak istediğini, ancak iki çocuk babası olan Taran’ın yeniden çocuk yapma fikrine sıcak bakmadığı için aralarının açıldığını söyleniyor.  Söylentiye göre evlendiği dönem çocuk sahibi olmayı düşünen Taran, bir süre sonra bu fikirden soğudu. Anne olmayı çok isteyen Özyılmazel ise evliliğinin gidişatını sorgulamaya başladı. Ayşe Özyılmazel ve Ali Taran, geçtiğimiz hafta Bebek ve İstinye Park’ta birlikte görüntülenmişti. Çiftin son dönemde yaşadıkları sorunları aşmak için çaba gösterdikleri, ancak çocuk krizini bir türlü atlamadıkları konuşuluyor.





.