Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Fatih Terim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Fatih Terim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

16 Haziran 2012 Cumartesi

Buse Terim: ''Tek hayalim kendi markamı yaratmak''





Tek hayalim kendi markamı yaratmak

Yazdığı blog'la geniş bir takipçi grubuna ulaşan Buse Terim, bu arada bir de internet sitesi kurdu. Markasını kurumsallaştırmaya çalışan genç blogger'ın en büyük hayali ise, bir gün kendi markasını yaratmak...


Galatasaray Spor Kulübü Teknik Direktörü Fatih Terim'in kızı Buse Terim, moda blogger'lığı konusunda Türkiye'nin öncü isimlerinden biri oldu. Kendi ismini taşıyan blog'u binlerce kişi tarafından takip edilen Terim, yeni projelerini, modaya olan ilgisini Şamdan Plus'tan Soner Gömleksiz'e anlattı. 


Sizi isminizi taşıyan buseterim. blogspot.com isimli blog'unuzla tanıdık. Ciddi bir moda eğitimi aldınız. Bize New York'taki eğitiminizden bahseder misiniz? 


New York'ta Fashion Institute Of Technology'de (FIT) Moda Pazarlaması ve Yönetimi eğitimi aldım. Dolce Gabbana, Ralph Lauren, Elle dergisi ve Burberry gibi kurumlarda staj yaptım. 


MODA ODAKLI YAŞIYORUM 


Peki bu eğitimin ardından nasıl karar verdiniz blog yazmaya?


Blog'um hayatıma bir hobi olarak girdi. Öğrendiklerimi ve gözlemlediklerimi herkesle paylaşmak istedim. 


Blog'unuzu bizim için tanımlar mısınız? 


Her şeyden önce samimi olmasını amaçladım. Okuyucularım için modanın hızlı dünyasını, sakince, boğulmadan ve aynı zamanda da geride kalmadan takip edebilecekleri bir adres yaratmaya çalıştım. 


Blog'unuz için en çok hangi kaynakları takip ediyorsunuz?


Moda haftalarına katılmaya çalışıyorum. Katılamıyor isem görsel medya ve internetten araştırmalar yapıyorum. Dergilerimi yanımdan hiç ayırmıyorum. Beğendiğim blogger'ları takip ediyorum. Kısaca diyebilirim ki moda odaklı yaşıyorum. 


Blogunuzla ilgili ailenizden ve yakın çevrenizden ne tür tepkiler alıyorsunuz? 


Blog'umun başlangıç aşamasında fikren destek oldular. Ardından blog'un tıklanma oranları, onları da en az benim kadar mutlu etti ve marka oluşturma sürecinde beni ilk destekleyenler ailem ve yakın çevrem oldu.


İNTERNET SİTESİ 


Blog'un ardından şimdi de bir web sayfası oluşturdunuz. Takipçileriniz internet sitenizde ne gibi değişiklikler görecek? 


Blog'umu kapatmıyorum aslında, sadece teknik altyapısını değiştiriyorum. buseterim.com'da aynı formatı koruyacağım ama ayın ürünleri olacak, tavsiyelerim daha geniş bir yelpazede sunulacak. Takipçiler, geriye dönük arşivlerime ulaşabilecek. Ünlülerin gardıroplarını yeni ve sürpriz isimlerle takip etmeye devam edeceğim. Bakımdan erkeklere stil önerilerine kadar çok çeşitli konu başlıklarına rastlayabilecek siteye girenler. 


Gelecekle ilgili planlarınız neler? 


Her şeyin bir zamanı olduğunu düşünüyorum. Kurumsal ve profesyonel altyapımı tamamladıktan sonra kendi markamı yaratmak istiyorum. 


Sizi hangi projelerde göreceğiz? 


İstanbul Shopping Fest kapsamında dün, The House Hotel Nişantaşı'nda bir pop-up store açtım. Bu özel proje bugün de sürecek; pop-up store'da seçtiğim marka ve tasarımcılardan parçalar yer aldı. Gardırobumdan seçtiğim parçalar da satışa sunuluyor. 


AKSESUVARLARLA HEP GÖNÜL BAĞIM OLMUŞTUR


Şu an modanın sizin için vazgeçilmez olduğunu söylüyorsunuz. Peki çocukluk yıllarınızda da kıyafetlere ve aksesuvarlara ilgi duyar mıydınız? 


Duymaz olur muyum hiç... Çocukken kendimi süsleyip püsleyip annemlere defileler yapardım. 


Gardırobunuzda uzun yıllardır sakladığınız, atmaya kıyamadığınız kıyafetler var mı? 


Kıyafetten ziyade bir türlü vazgeçemediğim aksesuvarlarım var. 


Aksesuvarlara daha çok mu ilgi duyuyorsunuz? 


Aksesuvarlar konusunda gönül bağım daha gelişmiş sanırım. Mesela beş-altı sene önce aldığım pembe bir çantam var. Yangında ilk kurtarılacaklar listemde yer alıyor. 
marka paylaşmam 


Giyim stilinizi nasıl tarif edersiniz? 


Kontrast renklerin çarpışmasını, ince detaylar ile harmanlıyorum. Ortaya rahat, yerli yerinde ve ince detaylı bir stil çıkıveriyor diyebilirim. 


Gardırobunuzda en çok hangi renkler var? 


Her renk dostumdur aslında ama gardırobumda mavi, kırmızı, fuşya, turuncu, sarı gibi açık ve canlı renkler ağırlıkta diyebilirim. 


Kıyafette, çantada ve ayakkabıda vazgeçemediğiniz markalar var mı? 


Aslında seçim yaparken 'Beğendiğim her şey' mottosu benim kurtarıcım olmuştur her zaman. Beğendiğim ve kullandığım markalar elbette var ama bir marka adı paylaşmayı doğru bulmuyorum.




sabah.com.tr

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Buse Terim modellik yaptı



Buse Terim model oldu

Fatih Terim'in moda blog'u yazarı kızı Buse Terim, internette ürün satan morhipo.com için poz verdi. Birbirinden çarpıcı pozlar verip mankenlere taş çıkartan Buse Terim, böylece kariyerine modelliği de eklemiş oldu.




sabah.com.tr

20 Mayıs 2012 Pazar

Saffet Ulusoy ve Özlem Avşar'ın düğününden fotoğraflar



Türkiye Futbol Federasyonu eski başkanlarından Haluk Ulusoy'un  oğlu Saffet Ulusoy ile Özlem Avşar önceki gece Çırağan Sarayı'nda düzenlenen düğün töreniyle evlendi. Siyaset, sanat, spor ve iş dünyasının buluştuğu nikahı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş kıyarken, çiftin şahitliklerini Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim,  Arda Turan ve Ahmet Emre Büyükhanlı yaptı. Düğün Ferhat Göçer ve Serdar Ortaç sahne aldıktan sonra da sabaha kadar devam etti. After Party’e kalan Ulusoy çiftinin yakın dostları 06.00 a kadar eğlendi.

Arda ve Sinem uzun süre sonra beraber..

Barışan Arda Turan ve Sinem Kobal'ın düğüne beraber geleceği söylenmişti ancak yakın dostu Saffet Ulusoy'u erken saatlerden itibaren Arda Turan yanlız bırakmadı Sinem Kobal'da düğüne tek başına geldi sevgililer içerde buluşup hasret giderdi. Çıkışta konuşan Demet Akbağ uzun süre sonra ikisini beraber gördük bizlerde çok sevindik şeklinde konuştu.

Geceye Sadettin Saran sevgilisi Emek Külür ile el ele geldi.



Hacı Sabancı-Özge Ulusoy

Sadettin Saran-Emek Külür


Fatih Terim-Fulya Terim


İbrahim Kutluay-Demet Şener Kutluay

acunn.com

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Galatasaray şampiyonluğu kutladı.



Galatasaray şampiyonluğu kutladı


Spor Toto Süper Lig'de 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray, TT Arena'da taraftarıyla kutlama yaptı. Başkan Ünal Aysal, Fatih Terim'e "Hocam ne mutlu seninle beraber olmak" dedi.

Şampiyonluk kutlamaları için TT Arena'nın ortasına dev bir sahne konuldu. Fatih-Fulya Terim çiftinin yakın dostu, ünlü oyuncu Demet Akbağ'ın sunuculuğunu yaptığı kutlamalarda Gripin grubu ile Altay da mini bir konser verdi. Tribünler tıklım tıklım doldu.

ÜNAL AYSAL: ÇOK KONUŞMAYACAĞIM

Sonra sahneye Galatasaray Başkanı Ünal Aysal ve teknik direktör Fatih Terim çıktı. Terim'e övgüler yağdıran Ünal Aysal "Bu akşam çok konuşmayacağım. Çünkü sezon boyunca, yaşananlar nedeniyle mecburen çok konuştum. 25 milyon taratftarımızın hislerine tercüman olmak için tek bir hareket yapmak istiyorum. Hocam ne mutlu sizinle birlikte olmak" dedi.

"ŞAMPİYONLUK ANAMIZIN AK SÜTÜ GİBİ HELALDİR"

Fatih Terim ise "duygusal" bir konuşma yaptı. Terim "Sevgili Galatasaraylılar. Aslantepe'de, Aslan Yolumuz'da bu sezonki son günlerimiz. Bu yolda oyuncularımız aslan gibi yürüdü ve sizinle beraber bu başarıyı kazandı. Galatasaray'ın büyük taraftarı her konuda örnek olmuştur. Gerek centilmenlikte gerekse takımına sahip çıkmada, hoşgörüde ve saygıda en az şampiyonluk kadar başarılıdır. Taraftarımıza, burada olmayan tüm taraftarlarımıza elimi kalbime götürerek selam yolluyorum. Şampiyonluğu doya doya kutlamak hakkımızdır. Anamızın ak sütü kadar helaldir. Başta kendi annem olmak üzere tüm annelerin Anneler Günü'nü kutluyorum. Yaptığı ve haklı çıktığı koreografileri için ultrAslan'a teşekkür ediyoruz. Demek ki ultrAslan'ın daha evvelden görme gibi bir yeteneği de var. Başta Sayın Başkan olmak üzere, şampiyonlukta emeği geçen herkese huzurlarınızda teşekkür ediyorum. Galatasaray camiasına destekleri için teşekkür ediyorum" diye konuştu.

"GALATASARAY'IN GERÇEK 1 NUMARASI ÜNAL AYSAL"

Terim "Galatasaray'ın gerçek 1 numarası" diye nitelediği Başkan Ünal Aysal'a "1 numaralı" ve tüm futbolcuların imzaladığı forma hediye etti. Ünal Aysal da Fatih Terim'e futbolculuk döneminde giydiği 5 numaralı formasıyla Terim'i tasvir eden küçük bir heykel şeklindeki kupayı takdim etti.

FENER'E GÖNDERME, DEMİRÖREN'E PROTESTO

Galatasaray takımının kutlama için stada gelişi takım otobüsünden canlı yayınla stat skorbordunda gösterildi. Şampiyonluk şarkıları söyleyen futbolcuların, rakiplere Fenerbahçe'ye göndermede bulunarak, ''Şampiyonluk yarınlara kaldı'' şarkısı söyleyip, ağlama taklidi yaptıkları görüldü. Bu esnada statta ise ''Mini mini bir kuş'' şarkısının çalınması dikkati çekti. Ayrıca, taraftarların Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören'e tepkileri kutlama organizasyonunda da sürdü ve ''Yeter Yıldırım Demirören'' tezahüratları yapıldı. Kutlamada Aysal ve Terim'in sahne almasının ardından, sarı-kırmızılı yöneticiler de bu iki isme dahil oldu. Aysal yönetiminde yer alan yöneticiler, tek tek isimleri okunarak sahaya davet edildiler ve platforma çıkarak tribünleri selamladılar.

SAHAYA EN SON FUTBOLCULAR ÇIKTI

Kutlama organizasyonunda sahaya en son, taraftarların coşkuyla beklediği futbol takımı çıktı. Yöneticiler, yardımcı antrenörler ve malzemecilerin sahneye gelmesinin ardından, isimleri tek tek okunan futbolcular da ışık ve lazer gösterileri altında kutlamaya dahil oldular.


ENGİN BAYTAR SAHNEYE ÇIKARKEN AĞLADI

Sahneye gelen futbolculardan Engin Baytar'ın göz yaşlarına hakim olamadığı gözlenirken, Fenerbahçe maçında sakatlanan Elmander'in ise çıkış tüneline kadar koltuk değneği ile geldikten sonra, koltuk değneğini bırakıp sekerek platforma kadar yürüdüğü gözlendi. Galatasaray'ın yabancı oyuncuları, sahneye ülkelerinin bayraklarıyla geldiler. Sarı-kırmızılı ekibin İspanyol oyuncusu Albert Riera, sahneye gelirken, bir matador gibi elindeki İspanyol bayrağını sallayıp, tribünlere ''Oley'' çektirdi.

MELO İLE EBOUE ŞOV YAPTI

Çek savunma oyuncusu Tomas Ujfalusi'nin saçını kestirmesi dikkati çekerken, Breziyalı oyuncu Felipe Melo ise ''Pitbull'' taklidini kutlamada da yapmaktan geri kalmadı. Sahaya girer girmez ''Pitbull'' taklidi yaparak bir süre yürüyen Melo, daha sonra takım arkadaşı Eboue ile birlikte dans ederek platforma çıktı.

SABRİ TARAFTARA ÜÇLÜ ÇEKTİRDİ

Kutlama için hazırlanan platformda Galatasaray yönetimi, teknik heyeti ve futbolcularının yerlerini almasının andından, sarı-kırmızılı futbolcu Sabri Sarıoğlu mikrofonu alarak, tüm stada ''üçlü'' çektirdi.
Sabri'nin ''üçlü'' çektirmesinin ardından, şampiyonluk kupasını başkan Ünal Aysal, takım kaptanları Ayhan Akman, Sabri Sarıoğlu ve Tomas Ujfalusi'ye verdi. Kupanın hep birlikte kaldırılması sonrası tüm stat adeta bayram yerine dönerken, elde edilen başarı coşkuyla kutlandı.












Habertürk

13 Mayıs 2012 Pazar

ŞAMPİYONLAR KADIKÖY'DE SEVİNÇ YUMAĞI OLUŞTURDU


Sezon başından beri oynadığı futbolla taraflı tarafsız herkesin takdir ettiği Galatasaray'lı futbolcular ve Teknik heyet şampiyonluğu ilk olarak böyle karşıladılar..












.

Şampiyon Galatasaray..




Şampiyon Galatasaray!


Spor Toto Süper Final'in son haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan Galatasaray, 2011-2012 sezonunun şampiyonu oldu

Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu'nda Fenerbahçe ile 0-0 berabere kalan Galatasaray, 2011-2012 sezonunun şampiyonu oldu. Kadıköy'deki son 3 maçında da yenilmeyen sarı-kırmızılı ekip ligdeki 18. şampiyonluğuna ulaşarak Fenerbahçe ile şampiyonluk sayısını eşitledi.

Tahkim Kurulu tarafından cezası ertelenen Fatih Terim'in de takımının başında çıktığı gergin geçen maçta Galatasaray, aldığı beraberlikle puanını 48'e yükselterek, Fenerbahçe'nin 1 puan önünde şampiyonluğa ulaştı ve Şampiyonlar Ligi'ne direkt gitme hakkını elde etti. Sarı-Lacivertli ekip ise Şampiyonlar Ligi'ne katılmak için ön eleme oynayacak.

Alex'in yedek başladığı ve 75. dakikada oyuna girdiği karşılaşmayı kazanamayarak Şampiyonlar Ligi'ne katılım için ön eleme oynamak durumunda kalan Fenerbahçe ise play-off'ları 47 puanla ikinci tamamlamış oldu.

GALATASARAY ŞAMPİYON OLDU

Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu 6. ve son hafta maçında Fenerbahçe ile deplasmanda 0-0 berabere kalan Galatasaray, 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamladı. Ligde normal sezonu en yakın rakibi Fenerahçe'nin 9 puan önünde 77 puanla bitiren sarı-kırmızılı ekip, Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu'na sarı-lacivertlilerin 5 puan önünde başlarken, geride kalan 6 maç sonunda rakibinin 1 puan üstünde 48 puanla şampiyonluğa ulaştı.

Şampiyonluk sayısı eşitlendi

Spor Toto Süper Lig'de 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray, şampiyonluk sayısını 18'e çıkardı. Fenerbahçe ile şampiyonluk sayısını eşitleyen sarı-kırmızılılar, şampiyonluk hasretine de 3 sezonun ardından son vermeyi başardı.

Muslera'nın rekoru 19 maça çıktı

Galatasaray'ın Uruguaylı file bekçisi Fernando Muslera, Fenerbahçe maçında da gol yemeyerek gol yememe rekorunu da 19 maça çıkardı. Muslera, bu sezon 90 dakika sahada kaldığı maçlarda 19. kez kalesini gole kapatarak, kendisine ait rekoru geliştirmiş oldu.

FENERBAHÇE: 0 - GALATASARAY: 0

STAT: Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu
HAKEMLER: Cüneyt Çakır, Bahattin Duran, Tarık Ongun

FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Orhan Şam (Dk. 88 Mehmet Topuz), Bekir İrtegün, Yobo, Ziegler, Dia, Selçuk Şahin, Emre Belözoğlu, Stoch, Cristian (Dk. 75 Alex), Semih Şentürk (Dk. 75 Bienvenu)
TEKNİK DİREKTÖR: Aykut Kocaman

GALATASARAY: Muslera, Eboue, Semih Kaya, Ujfalusi, Hakan Balta, Engin Baytar, Selçuk İnan, Melo, Riera, Necati Ateş (Dk. 63 Aydın), Elmander (Dk. 27 Baros) (Dk. 83 Gökhan Zan)
TEKNİK DİREKTÖR: Fatih Terim

KIRMIZI KARTLAR: Dk. 65 Dia (Fenerbahçe), Dk. 80 Ujfalusi (Galatasaray)
SARI KARTLAR: Dk. 69 Yobo, Dk. 71 Selçuk Şahin, Dk. 76 Emre Belözoğlu, Dk. 82 Volkan Demirel, Dk. 87 Ziegler (Fenerbahçe), Dk. 69 Melo, Dk. 70 Emre Çolak, Dk. 82 Baros (Galatasaray)


Habertürk

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Aziz Yıldırım cezaevinden Terim'e mesaj gönderdi.



Aziz Yıldırım'dan Fatih Terim'e mesaj


Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim'e büyük bir jest yaparak karşılaşmayı kendi locasında izlemesini teklif etti.

Şike soruşturması kapsamında Metris Cezaevinde bulunan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, cezası nedeniyle Cumartesi günü oynanacak şampiyonluk maçını tribünden izlemek zorunda alan Fatih Terim'e kendi locasını verdi.

 Kardeşi Ali Yıldırım'ı yanına çağıran Fenerbahçe Başkanı, aldığı 3 maçlık ceza nedeniyle karşılamayı tribünden takip etmek zorunda olan ve Kadıköy'deki zorlu mücadeleyi nereden izleyeceği henüz netleşmeyen Fatih Terim için "Fatih Terim maçı benim locamdan izlesin, onu davet ediyorum" teklifinde bulunarak büyük bir jest yaptı.

 Bu teklife Galatasaray Teknik Direktörü’nün vereceği cevap ise merakla bekleniyor.


Hürriyet

3 Mayıs 2012 Perşembe

Aykut Kocaman'ın Provokatif sözlerine karşı sert konuştular.




Fatih Terim ve Şenol Güneş'ten sert açıklamalar

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ve Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Türk Telekom Arena Stadı'nda oynanan ve 0-0 sona eren karşılaşma sonrasında çok sert açıklamalarda bulundular.


Karşılaşma sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan iki teknik direktör, Fenerbahçe'nin teknik patronu Aykut Kocaman'ın hafta sonu Avni Aker Stadı'nda oynanan Trabzonspor - Galatasaray maçı sonrasında söylediği "Spor kamuoyunun vicdanı olduğu fikrindeyim. Adalet duygusunun da olduğunu düşünüyorum. Bizim maçlar da, her takımın maçları da seyrediliyor. Bakalım sonu ne olacak hayırlı olsun" sözlerine tepki gösterdi.

İşte Fatih Terim ve Şenol Güneş'in o açıklamaları...

ŞENOL GÜNEŞ: "O BİLEREK YAPIYOR"

Güneş, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, bu ve bundan sonraki iki maçta futbol konuşmak istemediğini vurgulayarak, “Futbolun olması için adaletin ve barışın olması gerekiyor. Özellikle barışın olmadığı bir adalet olmaz. Adalet ararken barışı da kaybedeceğimizi düşünüyorum. Şu anda tehlikeli bir gidişteyiz” dedi.

“Bugünkü maçta biz yeneriz, Galatasaray yenebilir, berabere kalırız, şampiyonluk kaybedilebilir, kazanabilir ama kitleleri tahrik eden bir anlayışla hiçbir yere varamayız” diyen Güneş, “Şu anda o durumdayız. Gizli bir tehlikeyle karşı karşıyayız. Futbolun birleştirici unsurunu maalesef ayrıştırıcı duruma getirdik. Onun için yetkililerin sorumlu olmasını söylüyorum. Medyadan sorumlu olmasını diliyorum. Çok tahrik var. Bunun sonu yok, bu gidiş iyi gidiş değil” şeklinde konuştu.

NEVZAT ŞAKAR: "KOCAMAN İSTANBULSPOR'DAN NEDEN KOVULDU?"


“Taraftarımız Fenerbahçelilerle hiç ilgilenmeden bizi desteklesin”

Şenol Güneş, hafta sonunda Fenerbahçe ile kendi sahalarında yapacakları maç için taraftarlarına seslenerek, şöyle devam etti: “Taraftarlarıma söylüyorum. Bizim sahamıza gelecek Fenerbahçelilerle hiç ilgilenmeden, hatta 'hoşgeldin' bile demeden, çiçek de vermeden, herhangi bir taşkınlık yapmadan gelsinler, nefeslerini bitirinceye kadar bize destek olsunlar. 3 puan alıp, onları gönderelim. Çünkü bu tehlikeli oyunun oyuncusu olmak istemiyoruz. Bize bunu yıkabilirler. Son olaylara baktığınız zaman en sonunda Trabzonspor suçlanır duruma geldiğine göre bunlar da olabilir. Maalesef haksızlığa uğrayan bir kent durumuna düşmek durumundayız. Onun için bunlar halledilmeden, futbolun bir oyun olarak oynanmasını doğru bulmuyorum. Sahadaki oyunda o yener, bu yener, hakem hata yapar, bunlar tartışılabilir, ama bugün artık bunlar tartışılmıyor.”

ALİ DÜRÜST'TEN DEMİRÖREN'E GÖNDERME

“Aykut Kocaman'ın konuşması önemli değil”

Bir gazetecinin, “Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın geçen haftaki açıklaması sizi üzdü mü?” soru üzerine Güneş, “Evet, kesinlikle doğru. Geçen sene aynı olayı bana yaptılar. Onun konuşması önemli değil. Onu konuşturan ve destekleyenler çok önemli. Bir söz söylenmesi önemli değil, o sözün kamuoyunda oluşturulması, olgunlaştırılması ve toplum üzerinde kullanılması önemli. Aykut hoca konuşur, pas geçersiniz” dedi.

Manisaspor Kulübü Başkanı Kenan Yaralı'nın Trabzonspor'un teşvik verdiğini söylediğini hatırlatan Şenol Güneş, şunları söyledi: “Kenan Yaralı Trabzonspor'un teşvik verdiğini söylüyor. Hikmet Karaman'ı aradım, böyle bir şey olmadığını söylüyor. Ama yazı yazıldı, olay bitti. Böyle bir olaydan nasıl biz söz üreteceğiz? Suçlayıp, çekip gidiyor. Sonra şehir olarak ben suçlanıyorum. Ama lütfen bu insanlar, bu toplum aptal değil. Bu toplum neler olduğu görüyor.

Ben en çok haksızlığa uğrayan kişiyim. İsim veriyorum. Kemal Kapulluoğlu ve Şekip Mosturoğlu döneminde benim milli takımdaki görevime son verildiği zaman, para önemli değil, 'yetimin hakkını yedirmedik' diye beyanat verdikleri yönetim tarzını oluşturanlar onlar. Bugün de aynı adamlar devrede. Hiçbir şey değişmez.

Fenerbahçe maçı olağanüstü maç olacağını düşünüyorum. Sabırlı ve sağduyulu olacağız. Ondan sonra Beşiktaş maçını oynayacağız. Ama bu ligin buzdolabına konulup, elden geçirilmesi gerekiyor. Gelecek yılları kurtarmak için. Bu görünmeyen büyük bir tehlike var. Güçlüyseniz haklısınız. Herkes kendini biliyor.”

Şenol Güneş, “Aykut Kocaman'dan başta sizden ve Trabzonspor'dan özür dilemesini bekliyor musunuz?” sorusu üzerine de “Özür dilemesini beklemiyorum. Onu bilerek yapıyor. O bilerek yapılan bir şey. Suçlular cezasını çekecek. Çekmediği müddetçe bunlar böyle devam edecek” şeklinde konuştu.

Güneş, ilk Etik Kurulu raporunda Trabzonspor'un temiz olduğunun belirtilmesi üzerine, sözlerini şöyle tamamladı: “Bahsettim kimlerin ne olduğunu. Bugün herkes biliyor. Hukuken aklanabilirsiniz, vicdanen aklanamazsınız. Hukuka uydurursunuz. Çünkü Türkiye'de böyle. Size söyledim, benim canım yandı. Size isimler verdim. Benim yaşım 60. 10-15 yaşında futbolculuğun serseri, ahlaksızlık işi olmadığını ispatlamak için yıllarca oynadım, hiç değişmedim. Olabildiğince sakin kalmaya çalıştım. Bugün benim canım yanıyor. Bugün geçen 45 yılıma üzülüyorum. Keşke o günler olsaydı. Serseriler, ahlaksızlar işi olsaydı daha iyiydi. Şu an çok daha tehlikeli bir durumdayız.”

“Güneydoğu olaylarından daha büyük olaylar...”

Güneş, yayıncı kuruluş Lig TV'ye yaptığı açıklamada, şu anda Türkiye'de çok tehlikeli bir durum olduğunu savunarak, “Sadece futbol olarak değil, her alanda. Bana göre Güneydoğu olaylarından daha büyük olaylar görüyoruz şu anda. Gizli bir tehlike büyüyor. Daha dikkatli olmak gerekli. Ben bunu söylerken önünü açmış gibi görünüyorum ama tam tersini söylemek istiyorum” ifadelerini kullandı.

FATİH TERİM: "SAYGI İSTİYORSA ÖNCE DİĞER İNSANLARIN EMEKLERİNE GÖSTERMELİ

Fatih Terim, Trabzonspor'la ilk oynadıkları maçla ilgili olarak  Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın ifadelerinin sorulması üzerine,  sarı-lacivretli teknik adama göndermede bulundu.

Büyük bir camianın teknik adamı olmanın ve o yükü taşımanın zorluğuna  değinen Terim, “Üstelik 1 yıldır da çok zor, stresli günler yaşıyorlar. İnsanın onu kaldırması çok kolay değil. Biz de o günlerde böyle hatalar yaptık, hala da  yapmaya devam ediyoruz. Hoşgörülü, saygıyla yaklaşmayı bilmeliyiz. Bir insan kendi emekleri için saygı istiyorsa, önce bu saygıyı diğer insanların emeklerine  göstermelidir. Büyük camialarda böyle çalkantılar kolay olmuyor ama sonuç  itibariyle, hem hoşgörüyü hem saygıyı göstermeyi bilmek lazım” diye konuştu.

Bu sezonda şampiyonluğun ayrı bir değeri olup olmadığı yönündeki soruya  tecrübeli teknik adam, şampiyonluğun değerinin hep aynı olduğunu vurgularken,  “Artı bir değeri yok ama ne zaman oluruz onu bilmiyoruz. Artık her gün başka bir  futbol dışı gündemle oyuncuların da konsantre olması kolay değil. Herkes kendi  kafasına göre bir şeyler yapıyor, futboldan bir şeyler almaya çalışıyor. Vermeyi  düşünen çok az. Her gün yeni bir gündemle uyanıyoruz. Oyucuların bu kadar işin  arasında çıkıp oynamaları bile mucize bence. Tarifi imkansız, daha önce görülmesi  mümkün olmayan bir kategori oynuyoruz. Bakalım, Allah nasip ederse şimdilik 2 maç  kaldı. Bu sizim tahminiz. Sonra 3 maç daha konulup, hatır kupası eklenebilir”  ifadelerini kullandı.

Galatasaray'ın PFDK'ya sevk edilmesi

Türkiye Futbol Federasyonu'nun Galatasaray'ı PFDK'ye sevk etmesine  değinen tecrübeli teknik adam, sözlerini şöyle sürdürdü: “Onun için işlerimizin zor olduğunu söylüyoruz hep. Şu an söylemek  istediğimiz tonlarca şey var ama söyleyemiyorum. Söylemek istemiyorum.  Federasyonun böyle bir tasarrufu var. 10 aydır niye yoktu? Ceza verebilecek mi?  Verecek mi diye sormuyorum. Bu ülke ne zarar gördüyse, 'Desinlerciler'den gördü.  Galatasaray Kulübü ve camiasının, hafızalarımız iyi tazeleyin, bundan 1,5-2 ay  önce, hiç birleşmediği kadar birleşmesi gerektiğini burada söyledim. Şimdi  anladınız mı ne demek istediğimi. Futboldan başka her şeyle uğraşıyoruz.  Kazanalım, kaybedelim, oynayalım ama hayır. Hep kavga dövüş içindeyiz. Uzak  kalmaya çalışıyoruz ama bize de sirayet etti. Böyle bir söylemden oyuncuların da  etkilenmemesi mümkün değil. Okuyorum kulüplerin deklarasyonlarını. Ceza vermeleri  gerekir ama veremezler. Bir Galatasaraylı olarak da çok üzgünüm, futbola bu kadar  emek vermiş bir insan olarak da. Kazanıp kaybetmekte sorun yok. Ama işin başka  boyutuyla ilgilenmekten, sahaya bir türlü inemiyoruz. Bugünkü maçın sonucuyla  ilgili söylemiyorum bunu.






Hürriyet

26 Nisan 2012 Perşembe

Florya'da müthiş çoşku VİDEO İZLE!!




VİDEO İZLE!!

                             

25 Nisan 2012 Çarşamba

Topuz'dan Fatih Hoca'ya: Goyduk eğleniyoruz




Topuz'dan Terim'e: Goyduk eğleniyoruz



Derbi galibiyeti sonrası Fenerbahçe’nin koridordaki sevincine müdahale eden Fatih Terim, Mehmet Topuz’un yanıtıyla şaşkınlık yaşadı



Fenerbahçe'nin Türk Telekom Arena'daki galibiyeti sonrası soyunma odası koridorlarında yaşanan bir olay, Ali Can imzasıyla Vatan gazetesinde yer aldı.

Habere göre 2-1’lik zaferi sahada yaptığı 'Kangal' taklidiyle kutlayan Fenerbahçeli futbolcu Mehmet Topuz, soyunma odası koridorlarının da yıldızıydı.

Mutluluktan adeta havalara uçan tecrübeli futbolcu, sevinci fazla abartınca karşısında Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim’i buldu. Fenerbahçeli futbolculara “Bak burada Galatasaraylılar da var. Ne yapıyorsunuz?” diyen Fatih Terim, Kayserili şivesiyle konuşan Topuz’dan hiç beklemediği şu yanıtı aldı:

"Ne mi yapıyoruz? Goyduk eğleniyoruz."

Terim bu cevap karşısında şok olaarak söylene söylene takımın soyunma odasına doğru yönelirken, araya Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman girdi. Futbolcularına, "İçeriye girin, kapıyı kapatın ve orada sevinin" diyen Kocaman, yaşanması muhtemel gerginliğin önüne geçti.





Vatan




22 Nisan 2012 Pazar

Galatasaray-Fenerbahçe Derbi Yorumu


                                     

KADIKÖY'DEKİ MAÇ ARTIK DAHA ÖNEMLİ

Sezonun en kritik derbisi olarak gösterilen bu maçın, ortaya çıkardığı ilk sonuç, en kritik derbinin 12 Mayıs'ta Kadıköy'de oynanacak olması oldu.

İLK YARI SONUCU OYUNU YANSITMADI

Galatsaray ve Fenerbahçe maça kontrollü başladı. her iki takımda öncelikle kaybetmemeyi düşündü. Maçın başı sayılacak bir dakikada Galatasaray kalesine ilk atağında gol bulan Fenerbahçe golün avantajını kullanmak için geriye yaslanmaya başladı. İşte bu Galatasay'ın en iyi yaptığı ve en çok isteği ''oyunu rakip sahada oynamak'' düşüncesine fırsat vermiş oldu. Bu dakikadan itibaren Galatasaray  futbol deyimiyle tek kale maç oynamaya başladı. Fakat Galatasaray oyunun tek hakimi olmasına ve yeterince gol pozisyonu yakalamasına rağmen golü erken bulamaması ilk yarının sonunu Fnerbahçe'nin 1-0 lık üstünlüğüyle kapanmasına sebep oldu.

İKİNCİ YARIDA MÜTHİŞ BASKI

İkinci yarıda herksin beklediği gibi başladı. Galatasaray müthiş bir baskı ve sayısız gol pozisyonuna girdi. Galatsaray ileri ucunun beceriksizliğine Volkan Demirel'in hatasız performansı eklenince Galataray'ın golü yine erken sayılamayacak bir dakikada 68'te Sekçuk İnan'ın frikiğinden geldi. bu dakikaya kadar çok yorulan Galtasaray golle beraber ikinci golü bulmak için tam saha saldırıda bulunurken, Aykut Kocaman yaptığı değişikliklerle Özer ve Stoch'u oyuna aldı. Sakat oynayan Alex'in yerine Özer'le topu biraz daha tutmak, Stoch'la ise hızlı çıkmaktı düşüncesi Aykut Hocanın bu düşüncesi meyvesini verdi. ve yakalanan ilk pozisyonda Fenerbahçe kendisine galibiyeti getiren golü 79'da Stoch'la bir kontra atakta Semih'inde yaptığı hata sonucunda buldu.

Bu dakikadan itibaren çok yorulan Galatasaray baskı uygulamasına hatta pozisyonlar bulmasına rağmen ikinci yarının başındaki baskıyı oluşturamadı.

MAÇIN ADAMI VOLKAN DEMİREL

Sonuç olarak Futbolun Altın kuralı atamayana atarlar yine sahneye çıktı ve Fenerbahçe çok önemli bir üç puan aldı. Daha önceki değerlendirmemizde maçın kildinin ortada Alex ve Melo eşleşmesi ve Türkiye'nin en iyi kalecilerinin hangisinin gününde olursa maçı onun kazanacağından bahsetmiştik. Maçı kazana takımın en iyi oyuncusunun Volkan Demirel olması bu düşüncemizde bizi haksız çıkarmadı.




.

19 Nisan 2012 Perşembe

Derbiyi kim kazanacak.

Hafta sonu oynanacak derbiyi sizce kim kazanacak.

Galatasaray Türk Telekom Arena'daki son maçı iyi bir oyun sergileyerek 3-1 kazanmıştı. bu kez aynısı olurmu?
Son yıllarda dev derbide Galatasaray geride görünsede Fatih Terim'le bu sezon hiç derbi kaybetmedi. Evinde çok başarılı olan Fenerbahçe ise deplasmanda aynı başarıyı gösteremiyor.

Her iki takımın avantajları ve dezavantajları var.

Galatsaray'ın en büyük avantajı 52.500 seyircisinin önünde oynayacak olması. Ayrıca takımın geçen hafta yaşadığı sorunlardan eser kalmadığını Beşiktaş maçındaki yüksek yardımlaşma isteği ile ortaya koydular.

Ayrıca Galatasaray kazanırsa işi bitereceğini, berabere kalırsa avantajını devam ettireceğini,yenilirse dahi hala en büyük şampiyon adayının kendisi olacağını bilerek rahat ve Fenerbahçe'ye oranla daha baskısız oynacak.

Aslan'ın göze çarpan başka avantajı ise takımın en önemli silahı olan göbek organizasyonları hala iyi çalışırken ileri kanatlarında bu organizasyonlara katılmaya başlaması eline dahada güçlendiriyor ve bu şekilde Galatasaray çok iyi oynuyor görünmesede maç kazanabiliyor.

Emre Çolak kart cezasını bitirdi ve takımı adına mücadele etmeye hazır. Aydın Yılmaz ise oyuna katkı sağlayan kadro genişliği yaratan görünümüyle Galatasaray'ın avantaj hanesine bir artı daha ekliyor.

Galatasaray'ın dezavantajları ise uzun uzadıya anlatılacak kadar değil. Elmander'in alıştığımız formundan uzak olması ilk göze çarpan sıkıntı. En büyük dezavantajı ise bazı anlarda oyuncularının kendilerine olan aşırı güveni ve futbol dışında rakiple,hakemle oynamaya başlamaları, eğer Galatasaray bu durumları yaşamazsa maçın favarisi dememiz doğru olacaktır.

Fenerbahçe'nin en büyük avantajı ise oyuncuları gerçek anlamda güçlerini ortaya koyunca ve yeterince isteyince durdurulması güç bir takım haline geliyor olmaları.

Kadıköy'deki maçın ilk otuz dakikasında neler yapabileceklerini ortaya koydular. Sezon arası transfer edilen Sow'un takıma adaptasyon sorununu hiç yaşamaması ve önemli maçlarda gol atması yine önemli bir artı olarak görünüyor.
Avantaj dan bahsedilince Kaptan Alex'ten bahsetmeden geçemeyiz. Özellikle derbilerde hep ön plana çıkan büyük maç stresine hiç girmeyecek kadar olgun ve yetenekli olan Alex'in sahada olması bile takımı açısından ciddi bir avantajtır.
Fenerbahçe'nin eksilerine gelince Emre Belezoğlu'nun oynayamayacak olması. aslında bu bir artı olarak ta görülebilir. çünkü Türk Telekom Arena'da üzerinde ciddi bir baskı olacaktı. Emre'ninde öfke kontrolünün pek de iyi olduğu söylenemez.

Fenerbahçe bu sezon ki deplasman performansında büyük bir takım için ancak geçer bir not alır. Az sayıda olsada kendi taraftarıda olamayacağı için bu maç Fener için tam bir deplasman niteliğinde.

Stoch'un son dönemdeki form düşüklüğünüde söylerek Fenerbahçe'nin dezavantajları konusunu kapatalım.

Son olarak bu maçın kilidi ise öncelikle kaleciler Fernando Muslera,Volkan Demirel ve orta sahada Alex Melo eşlemesinde kimin daha iyi futbol gününde olacağıyla ilgili olacaktır.




18 Nisan 2012 Çarşamba

HINÇ'al ULUÇ yine hiç bir şeyden memnun değil.



Sabah Gazetisi'ne yayınlanan ropörtajında her zamanki gibi ağır eleştirilerde bulundu.

Emre'ye:

Emre'yi ceza kesmez tedaviye ihtiyacı var. 

Eboue'ye:

Eboue öyle, Milan Baros öyle... Bunlar top oynamıyorlar, kendilerini yerden yere atarak seyirciyi, hakemi ve rakibi tahrik ediyorlar. Ben maçın gözlemcisi olsaydım Eboue'yi rapor ederdim ve ceza almasını sağlardım

Ben bir insanın bu kadar bilinçsiz olabileceğini düşünemiyorum. Galatasaray yöneticisi olsam, Eboue'yi IQ testine sokarım.

Eboue ile başlıyor ama durduramıyor.

Baros da, Engin de, Eboue de iyi futbolcu! Ama futbollarıyla değil... Bunlar Galatasaray'dan gittiği gün bayram ederim. Melo'ya forma giydiren Galatasaray, herkese giydirir

Lig tv ve Melih Şendil'e Fener'de nasibini alıyor tabiki.

Beşiktaş-Galatasaray maçındaki ofsayt golü, Melih Şendil yorumlamaktan yoruldu! "Nasıl ofsayttan gol attı Galatasaray" diye... Melih çünkü bayılıyor ve inatla Galatasaray'ın maçlarına Melih'i veriyorlar. En fanatik Fenerli spikeri veriyor Lig TV! Onun için bana kimse iyi niyetten söz etmesin. 

Ben Lig TV'nin çizdiği ofsayt çizgisine dahi inanmıyorum. Çünkü herkes ve her şey hareket halinde... Çizgiyi 10'da bir saniye önce çizersen, ofsayt değil. 10'da 1 saniye sonra çizersen, bu defa ofsayt olmayan pozisyon, ofsayt gibi görünür. Stüdyoya kendim gidip çizmezsem, o çizginin doğru çizildiğine inanmıyorum. Lig TV'ye güvenimi o kadar kaybettim. 

Melih Şendil, Galatasaray kasabı gibi maç anlatıyor. Gitsin Fener TV'de çalışsın.

Bu golle kazanan Fenerbahçe olsaydı, yazının arasında 8 punto harf ile 'Pozisyon ofsayttı ama hakemin tespiti zordu' diye geçer! 

Fenerbahçe maçlarında neler oluyor! Ben Lig TV'de maç anlatan, 'Fenerbahçe' talimatlı, artık öyle olduklarına inanıyorum, sadece Fenerbahçeli de değil, Fenerbahçeli olmak üzere talimat almış spikerlerin Fenerbahçe'nin aleyhine bir tanesinin yorum yaptığını görmedim. "Pozisyonu görüyorsunuz!" Lafları bu...

Galatasaray'ı zaten hiç beğenmez (Galatasaray'ı bıraktığını açıkladığınıda unutmamak lazım)


Galatasaray çok kötü oynadı. Kötü değil çok kötü oynadı. Gazetelere bakıyorum, Hakan Şükür'ü dinledim; inanamadım! "Bu Galatasaray iyi oynadı" diyor. Beşiktaş'ın girdiği tonla pozisyon ne? Onlar gol olsa ne olacaktı?


Pazar günü seyrettiğim Fenerbahçe, pazartesi günü seyrettiğim Galatasaray'a tarihi fark yapar. Bu hafta oynayacaklar. Galatasaray böyle oynarsa kendi sahasında tarihi fark yer. Geçen defa karşıdaydı, mazeretleri vardı bu defa kendi sahalarında yerler. 


Kendi sahanda yana geriye oynadığın anda Fener, Galatasaray'ı perişan eder. Arena Marena fark etmez

Türkiye'de hiç kimse hiç bir işi doğru yapmıyor ve doğru bilmiyor.Tek doğru var oda Hıncal Uluç'un
söyledikleri.







10 Nisan 2012 Salı

İşte Melo-Riera kararı!

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Melo ve Riera ile ilgili kararını verdi...


Galatasaray'da kavga etmeleri nedeniyle geçen hafta kadro dışı bırakılan Felipe Melo ve Albert Riera için af çıktı. Galatasaray TV'ye açıklamalarda bulunan kulüp ikinci başkanı Ali Dürüst, teknik direktör Fatih Terim'in Melo ve Riera için verilen kadro dışı kararını kaldırdığını söyledi.

Bugün yönetim kurulu üyesi Abdurrahim Albayrak ve Fatih Terim'le bir görüşme yaptıklarını kaydeden Dürüst, Felipe Melo ile Albert Riera'nın durumlarını görüştüklerini aktarırken, Terim'in kadro dışı uygulamasını kaldırdığını ve oyunculara disiplin cezası verileceğini dile getirdi.
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Ali Dürüst, kavga etmeleri nedeniyle kadro dışı bırakılan ve bugün kadro dışı cezaları kaldırılan Felipe Melo ile Albert Riera'yla ilgili olarak, teknik direktör Fatih Terim'in dün kararını kendileriyle paylaştığını söyledi.

ALİ DÜRÜST NELER SÖYLEDİ?
Ali Dürüst, Melo ve Riera arasında yaşanan kavganın ardından, ''İkisini de disiplin cezasıyla cezalandırdık. Kadro dışı bıraktık, para cezası verdik. Biraz da zaman olsun istedik'' derken, şunları söyledi:

''Bizim isteğimiz, hep beraber bu yarışa devam etmek. Hocamız dün bunu düşünüp bizimle paylaştı. Biz de bu yarışa beraber çıktık, beraber bitirmek istiyoruz. Fatih Terim'in bize verdiği rapor doğrultusunda Abdurrahim Albayrak ile toplandık, başkanımızla da paylaştık. Disiplin cezası, para cezası olarak devam ediyor. Ama kadro dışı cezaları kaldırıldı. Hocamız yarın ya da öbür gün bu iki oyuncuyu idmanlara geri alacak. Ardından oynatıp oynatmamak teknik bir tercih olacaktır.''

Dürüst, bazı değerlerin kendileri için oldukça önemli olduğunu vurgularken, ''Takıma ne kadar katkı yaparlarsa yapsınlar, disiplin ve başka değerler bizim için en önemlisidir. Bundan taviz vermedik. Bunu göstermek için de onları kadro dışı bıraktık'' ifadelerini kullandı.

Ayrıca, Spor Toto Süper Final Şampiyonluk Grubu maçlarına değinerek, ellerindeki 5 puanlık farkı avantaj olarak görmediklerini kaydeden Ali Dürüst, önlerindeki 6 maçı da kazanıp, şampiyon olmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.
RİERA İSTANBUL'DA
Öte yandan,
Fatih Terim'den izin alarak İngiltere'ye giden Albert Riera, İstanbul'a döndü. İspanyol futbolcunun iznini tamamladıktan sonra bugün İstanbul'a geri geldiği bildirilirken, Florya Metin Oktay Tesisleri'nde kendisi için hazırlanan program çerçevesinde bir çalışma yapacağı aktarıldı.






Fanatik

Süper Final öncesi süper buluşma


Ligin zirvesindeki 4 teknik adam, Lig TV canlı yayınında çarpıcı açıklamalarda bulundu.
 Spor Toto Süper Lig'de şampiyonu belirleyecek Süper Final öncesinde Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş ve Beşiktaş Teknik Direktörü Tayfur Havutçu Lig TV'de bir araya geldi.

İşte 4 teknik adamın öne çıkan mesajları:

FATİH TERİM
* Süper Final'de ara açılabilir de, kapanabilir de. Ben olayın tarifini böyle yapıyorum. Puan farkı dışında liderliğin verdiği bu güven, oynanacak maçlar öncesi konsantrasyona yardımcı olan bir duygu. 14. haftada liderliği alıp 20 hafta götürmüşüz. Bu önemli bir şey, kolay değil.

* Transfer bir takımın en önemli özelliklerinden biri. Zaman zaman hepimiz hata yapabiliyoruz. Bu sene doğru işler yaptığımıza inanıyoruz. Bu sene en az yabancıyla biz oynuyoruz. Eboue'yi aldık diye dayak yiyecektik. Bonservis bedeli nedeniyle eleştirildi. Elmander biz gelmeden alındı. Çok iyi bir iş yapıldı. Arda'nın gitmesi ise sürpriz oldu. Ligin başlamasında 45 gün rötar olunca, Arda ile oynayacağımızı düşünürken, Arda ayrıldı. Bu bizim için önemli bir kayıptı. Arda'nın yuvası burası. İstediği zaman buyursun. Orada iyi gözüküyor. Ancak benim için ayrılması üzücü oldu. Sonra Riera geldi. Bir parantez de kalecimize açmak lazım. Kalemizi de sağlama aldık. Galatasaray son dönemde çok fazla kaleci değiştirmişti.

* (Melo ve Riera kavgası) Açıkçası ben daha karar vermedim. Çünkü arkadaşlarımız bize saygısızlık etmiştir. Bunun disiplin cezası verilmiştir, veriliyor da. Parasal olarak hangi rakamları verirseniz verin, şampiyonluk yolunda bizimle yürümüyorlarsa; bu en büyük ceza olur. Affetmek Allah'a mahsus. Biz bir konuda taviz vermedik, yanlış örnek olmasın diye. Yarın yöneticilerle konuşacağız. Melo'yu 34 haftaya göre ayarladık. Melo benim odama en az 4 defa geldi. Özür de dilemiştir. Hataları zaten hoş görüyoruz. Yetenek de burda. Kolay insanı herkes yönetir. Galatasaray'ın ne kazanıp, ne kaybedeceğine bakmak lazım. Kafam da bir karar var. Çok üzüldüm. Alın terimize, renklerimize saygısızlığı kabul etmem. Daha önce yaptım, yine yaparım. Ancak bugünkü hareket çok önemliydi, çok şaşırdım. İkisinin de üzüldüğünü biliyorum. Hala Melo ile konuşmadım ve onu görmedim. akşamları uyuyamıyorum. Melo bizim için çok önemli. Fazla kadro derinliğimiz yok. Ancak prensipler uğruna bir takım şeyler feda edilebilir.

* (Muslera'nın golü) Manisa tarafından yanlış anlaşılma varsa özür de dilerim, dilemeye de hazırım. Ben fazla gitmeyin, bu tarafta oynayın diyen bir adamım. Meslektaşlarımı düşünürüm. Böyle birçok maç söyleyebilirim. Bir sene sonra Galatasaray'ın oyuncularının hepsinin gol attığının hatırlanmasını istedik.

AYKUT KOCAMAN
* Dört takım da kapasite olarak bakılırsa, birbirine çok yakın takımlar. Bütün maçlar (Süper Final) ortada ve her sonuca açık.

* (Şike davası) Olayların göbeğindeki takım Fenerbahçe oldu. İsimlendirmek doğru mu bilmiyorum ama örnekleme yapmak adına, 2 Temmuz'da Andre Santos'u göndererek Reto Ziegler'i almak bir güç gösterisidir. 4 Temmuz'da böyle bir şey yaşanırsa durum farklı algılanır. Oyuncularımızın gitmesi bizi kötü etkiledi. Şu anda bile atlatıldı demek büyük bir iyimserlik olur. Önümüzdeki dönemlerde de etkisini göreceğiz. Attığımız ve yediğimiz gollerde ciddi etkisini gördük. Lugano, Niang, Santos'u aradık.

* Emre de buradaki oyunculardan bir tanesi. Bana Emre'yi anlatanlardan daha çok onu tanıyorum, biliyorum. Beni bu konuda neden eleştirdiklerini bilmiyorum. Emre ile ilgili performans eleştirilerinin haklı tarafı vardı. Olayın başka taraflara çekilmesi ayıp. Bel altına kaçan eleştiriler var. Başkan'a bağlanıyor durum. Bunları söyleyenler hakaret ediyor. İnsanlarda ayıp duygusu kalmadı. Piyasamız, insanımız, biz buyuz. Kim ne diyorsa önemsemiyoruz.

ŞENOL GÜNEŞ
* Şu aşamada aldığımız 56 puan var. 68 puan bile bizim için başarı olamazdı. Bu sene sıkıştırılmış bir lig içerisinde Trabzonspor'un zararı daha fazla oldu. Örneğin Galatasaray maçında iyi oynadık ama karşılığını alamadık. Orduspor düşmemeye oynarken 12, bizim ise zirveye oynarken 11 beraberliğimiz var. Ayrıca sahamızda, deplasmanlardan daha çok mağlubiyetimiz var. İyi oyuncularımız var ama verim alamadık. Bu konuda kendimizi de eleştiriyoruz. Puan kayıplarımız hiçbir şekilde kapatılamaz.

* Olayların içinde yoken, bir anda içine girdik. Lig bitmiş, Avrupa'ya gidememişsiniz. Bunun sonucunda oyuncularımızı da kaybettik. Takımın iskeleti bozuldu. Kaybettiğimiz Türk oyuncuların yerine yenisini koyamadık. Çünkü daha iyileri yok. Lig planlarımızı farklı yaptık, sezonu erken açtık. Her türlü şartlarımızı ayarlamamıza rağmen işin akışına giriyorsunuz. Pazar oynayıp, çarşamba oynuyorsunuz ve her an durum değişiyor. Maç tarihlerini bilimiyorsunuz. Şampiyonlar Ligi'nde savunmayı iyi yaparken, ligde hücuma döndük ve değişime ayak uyduramadık. Bu takımla daha iyi işler yapabilirdik. Son 4 haftada kaybımız daha az olsa, her şey farklı olabilirdi.

* Geçen sene daha iyi durumdayık ve bu sene bunun baskını yaşadık. Sahaya atılan olayları hiçbir taraftar kabul etmez. Trabzon'da da İstanbul'da da. Fenerbahçe'nin sahasında baskı hakemi de etkiliyor. Trabzon'da bu olmuyor. Dolmababahçe de önemli, ancak baktığınızda Galatasaray ve Fenerbahçe'deki baskı diğer stadlarda olmuyor. Taraftar takıma sesi ve sevgisiyle katkıda bulunmalı. Fenerbahçe'nin başarısı tabii ki var ancak birçok maçta hakem de çok etkide kalıyor ve Fenerbahçe kazanabiliyor.

TAYFUR HAVUTÇU
* Türk futbolu bir travma yaşadı. Bu süreçten herkes etkilendi ancak Beşiktaş'ın saha içinde daha çok etkilendiğini düşünüyorum. Bir takım teknik direktöründen ve futbol şube sorumlusundan ayrı kalıyor. Bu hiç kolay değil. Carvalhal göreve geldi. Sonrasında da yeni bir yönetim. Biz Süper Final'i bir fırsat olarak görüyoruz. Yaşanan sıkıntılı süreci burada unutturabiliriz. Her hafta her şey olabilir. Futbolcularıma inanıyorum. Özellikle bu süreçte iyi şeyler yapacağımızı düşünüyorum.

* Fernandes geçen sene devre arası geldi. başlarda uyum sıkıntısı yaşadı. Geçen sezonun son iki ayında iyi oynadı. Bizde kiralıktı ve bonservisiyle transfer ettik. Bu sezon performansını üst seviyeye çıkardı. Diğer Portekizliler'in de geçen sene dönem dönem iyi oynadığı maçlar var. Bu sezon sakatlıklar da yaşandı. Zaman zaman iyi oynayamadıklarını söyleyebiliriz. Hepsi Türkiye'de kalmak istiyor. Sezon sonu Beşiktaş'ın çıkarlarına göre en doğru kararı vereceğiz. Ben onların Süper Final'de iyi oynayacağını düşünüyorum. Fernandes'e bir kaç teklif var. Beşiktaş'ın çıkarlarına göre en doğru karar verilecek. Sezon sonu durumu değerlendireceğiz
Habertürk

8 Nisan 2012 Pazar

Dilmen'den penaltı eleştirisi: Terim'e yakışmadı

NTV Spor'un futbol yorumcusu Rıdvan Dilmen, Fatih Terim'in Muslera'ya penaltı kullandırtması ile ilgili konuştu.

 

NTV Spor'da yayınlanan Yüzde 100 Futbol programında Galatasaray'ın Manisaspor'la yaptığı maçı değerlendiren Rıdvan Dilmen, penaltı pozisyonu ile ilgili eleştiride bulundu.
Fatih Terim'in kariyerinin en büyük hatasını yaptığını söyleyen Dilmen, kaleci Muslera'ya penaltı attırmanın küme düşmüş bir takıma saygısızlık olduğunu söyledi.
Terim'i yıllardır tanıdığını ve öz abisi kadar sevdiğini belirten yorumcu, "Fatih Terim Muslera'ya penaltı attırmakla kariyerinin en büyük hatasını bence bugün yapmıştır. Düşmüş takımla dalga geçmek olmaz. Terim'i 30 yıldır tanırım. Öz abim kadar severim. Dünyaca ünlü bir teknik adamdır ama Muslera'ya penaltı attırması olmadı." dedi.
Milliyet