Spor Toto Süper Lig'e Ankaragücü ve Manisaspor'un ardından veda eden 3'üncü ve son takım belli oldu.
Normal sezonun son haftasında kader maçına çıkan Samsunspor,
Sivasspor karşısında öne geçmesine rağmen skoru korumayı başaramadı:
1-2.

Michael
Fink'in 24. dakikada attığı golle umutlanan Karadeniz ekibi, 33.
dakikada Michael Eneramo ve 80. dakikada Erman'ın gollerine engel
olamadı.
Bu skorla 36 puanda kalan Samsun temsilcisi, uzun süre sonra yükseldiği Spor Toto Süper Lig'den düştü.
Fenerbahçe'ye
deplasmanda 2-0 mağlup olan 39 puanlı Medical Park Antalyaspor ise
kümde kalmak için kıyasıya bir yarışa girdiği Samsunspor'un mağlup
olması sonucu rahat bir nefes aldı.
Samsunspor-Sivasspor maçının sonucunu bekledilerMedical
Park Antalyasporlu oyuncular, maçın bitiminin ardından soyunma odasına
gitmeyerek, sahada bir süre Samsunspor-Sivasspor maçının bitmesini
beklediler. Samsunspor'un Sivasspor'a 2-1 yenildiği haberinin gelmesinin
ardından Antalya ekibinin oyuncuları, taraftarlarının olduğu tribünün önüne giderek, ligde kalma sevincini taraftarlarıyla paylaştı.
Mesut Bakkal istifa etti
Samsunspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal karşılaşma sonrasında
yaptığı açıklamada "Hakkınızı helal edin. Geldiğimiz günden beri
elimizden gelen mücadeleyi vermeye çalıştık. Hakem içinde birşeyler
söylemek istiyorum. İlk yarıdaki Sivasspor maçından bariz golü
vermiyorsun, sonra buraya gelip Eskişehir maçında Gekas’ı haksız yere
atıyorsun. Burada 1-0 galipken önümüzdeki Uğur’un penaltısını
vermiyorsun. Mazeretlerin arkasına sığınmıyorum, ama buraya getirdikten
sonra üzülüyorum. Çok gol pozisyonumuz var. Yüreğim yanıyor. Sadece şunu
söylüyorum. Samsun kamuoyu ister kabul eder ister etmez kesinlikle
böyle olmasını istemezdik. Böyle kaybetmek istemezdim. Böyle
haksızlıklar olunca mesleği bile bırakmayı düşünüyorum. Şehrin kaderiyle
böyle oynanmaz ki. Hakkınızı helal edin. Bırakıyorum. Ankara’ya dönüyorum" diye konuştu.
Hürriyet