Doğadan size gelen

Hadi bakalım Demet Akalın

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

türk telekom arena etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
türk telekom arena etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Galatasaray şampiyonluğu kutladı.



Galatasaray şampiyonluğu kutladı


Spor Toto Süper Lig'de 2011-2012 sezonunu şampiyon tamamlayan Galatasaray, TT Arena'da taraftarıyla kutlama yaptı. Başkan Ünal Aysal, Fatih Terim'e "Hocam ne mutlu seninle beraber olmak" dedi.

Şampiyonluk kutlamaları için TT Arena'nın ortasına dev bir sahne konuldu. Fatih-Fulya Terim çiftinin yakın dostu, ünlü oyuncu Demet Akbağ'ın sunuculuğunu yaptığı kutlamalarda Gripin grubu ile Altay da mini bir konser verdi. Tribünler tıklım tıklım doldu.

ÜNAL AYSAL: ÇOK KONUŞMAYACAĞIM

Sonra sahneye Galatasaray Başkanı Ünal Aysal ve teknik direktör Fatih Terim çıktı. Terim'e övgüler yağdıran Ünal Aysal "Bu akşam çok konuşmayacağım. Çünkü sezon boyunca, yaşananlar nedeniyle mecburen çok konuştum. 25 milyon taratftarımızın hislerine tercüman olmak için tek bir hareket yapmak istiyorum. Hocam ne mutlu sizinle birlikte olmak" dedi.

"ŞAMPİYONLUK ANAMIZIN AK SÜTÜ GİBİ HELALDİR"

Fatih Terim ise "duygusal" bir konuşma yaptı. Terim "Sevgili Galatasaraylılar. Aslantepe'de, Aslan Yolumuz'da bu sezonki son günlerimiz. Bu yolda oyuncularımız aslan gibi yürüdü ve sizinle beraber bu başarıyı kazandı. Galatasaray'ın büyük taraftarı her konuda örnek olmuştur. Gerek centilmenlikte gerekse takımına sahip çıkmada, hoşgörüde ve saygıda en az şampiyonluk kadar başarılıdır. Taraftarımıza, burada olmayan tüm taraftarlarımıza elimi kalbime götürerek selam yolluyorum. Şampiyonluğu doya doya kutlamak hakkımızdır. Anamızın ak sütü kadar helaldir. Başta kendi annem olmak üzere tüm annelerin Anneler Günü'nü kutluyorum. Yaptığı ve haklı çıktığı koreografileri için ultrAslan'a teşekkür ediyoruz. Demek ki ultrAslan'ın daha evvelden görme gibi bir yeteneği de var. Başta Sayın Başkan olmak üzere, şampiyonlukta emeği geçen herkese huzurlarınızda teşekkür ediyorum. Galatasaray camiasına destekleri için teşekkür ediyorum" diye konuştu.

"GALATASARAY'IN GERÇEK 1 NUMARASI ÜNAL AYSAL"

Terim "Galatasaray'ın gerçek 1 numarası" diye nitelediği Başkan Ünal Aysal'a "1 numaralı" ve tüm futbolcuların imzaladığı forma hediye etti. Ünal Aysal da Fatih Terim'e futbolculuk döneminde giydiği 5 numaralı formasıyla Terim'i tasvir eden küçük bir heykel şeklindeki kupayı takdim etti.

FENER'E GÖNDERME, DEMİRÖREN'E PROTESTO

Galatasaray takımının kutlama için stada gelişi takım otobüsünden canlı yayınla stat skorbordunda gösterildi. Şampiyonluk şarkıları söyleyen futbolcuların, rakiplere Fenerbahçe'ye göndermede bulunarak, ''Şampiyonluk yarınlara kaldı'' şarkısı söyleyip, ağlama taklidi yaptıkları görüldü. Bu esnada statta ise ''Mini mini bir kuş'' şarkısının çalınması dikkati çekti. Ayrıca, taraftarların Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören'e tepkileri kutlama organizasyonunda da sürdü ve ''Yeter Yıldırım Demirören'' tezahüratları yapıldı. Kutlamada Aysal ve Terim'in sahne almasının ardından, sarı-kırmızılı yöneticiler de bu iki isme dahil oldu. Aysal yönetiminde yer alan yöneticiler, tek tek isimleri okunarak sahaya davet edildiler ve platforma çıkarak tribünleri selamladılar.

SAHAYA EN SON FUTBOLCULAR ÇIKTI

Kutlama organizasyonunda sahaya en son, taraftarların coşkuyla beklediği futbol takımı çıktı. Yöneticiler, yardımcı antrenörler ve malzemecilerin sahneye gelmesinin ardından, isimleri tek tek okunan futbolcular da ışık ve lazer gösterileri altında kutlamaya dahil oldular.


ENGİN BAYTAR SAHNEYE ÇIKARKEN AĞLADI

Sahneye gelen futbolculardan Engin Baytar'ın göz yaşlarına hakim olamadığı gözlenirken, Fenerbahçe maçında sakatlanan Elmander'in ise çıkış tüneline kadar koltuk değneği ile geldikten sonra, koltuk değneğini bırakıp sekerek platforma kadar yürüdüğü gözlendi. Galatasaray'ın yabancı oyuncuları, sahneye ülkelerinin bayraklarıyla geldiler. Sarı-kırmızılı ekibin İspanyol oyuncusu Albert Riera, sahneye gelirken, bir matador gibi elindeki İspanyol bayrağını sallayıp, tribünlere ''Oley'' çektirdi.

MELO İLE EBOUE ŞOV YAPTI

Çek savunma oyuncusu Tomas Ujfalusi'nin saçını kestirmesi dikkati çekerken, Breziyalı oyuncu Felipe Melo ise ''Pitbull'' taklidini kutlamada da yapmaktan geri kalmadı. Sahaya girer girmez ''Pitbull'' taklidi yaparak bir süre yürüyen Melo, daha sonra takım arkadaşı Eboue ile birlikte dans ederek platforma çıktı.

SABRİ TARAFTARA ÜÇLÜ ÇEKTİRDİ

Kutlama için hazırlanan platformda Galatasaray yönetimi, teknik heyeti ve futbolcularının yerlerini almasının andından, sarı-kırmızılı futbolcu Sabri Sarıoğlu mikrofonu alarak, tüm stada ''üçlü'' çektirdi.
Sabri'nin ''üçlü'' çektirmesinin ardından, şampiyonluk kupasını başkan Ünal Aysal, takım kaptanları Ayhan Akman, Sabri Sarıoğlu ve Tomas Ujfalusi'ye verdi. Kupanın hep birlikte kaldırılması sonrası tüm stat adeta bayram yerine dönerken, elde edilen başarı coşkuyla kutlandı.












Habertürk

3 Mayıs 2012 Perşembe

Aykut Kocaman'ın Provokatif sözlerine karşı sert konuştular.




Fatih Terim ve Şenol Güneş'ten sert açıklamalar

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim ve Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, Türk Telekom Arena Stadı'nda oynanan ve 0-0 sona eren karşılaşma sonrasında çok sert açıklamalarda bulundular.


Karşılaşma sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan iki teknik direktör, Fenerbahçe'nin teknik patronu Aykut Kocaman'ın hafta sonu Avni Aker Stadı'nda oynanan Trabzonspor - Galatasaray maçı sonrasında söylediği "Spor kamuoyunun vicdanı olduğu fikrindeyim. Adalet duygusunun da olduğunu düşünüyorum. Bizim maçlar da, her takımın maçları da seyrediliyor. Bakalım sonu ne olacak hayırlı olsun" sözlerine tepki gösterdi.

İşte Fatih Terim ve Şenol Güneş'in o açıklamaları...

ŞENOL GÜNEŞ: "O BİLEREK YAPIYOR"

Güneş, maçtan sonra düzenlenen basın toplantısında yaptığı açıklamada, bu ve bundan sonraki iki maçta futbol konuşmak istemediğini vurgulayarak, “Futbolun olması için adaletin ve barışın olması gerekiyor. Özellikle barışın olmadığı bir adalet olmaz. Adalet ararken barışı da kaybedeceğimizi düşünüyorum. Şu anda tehlikeli bir gidişteyiz” dedi.

“Bugünkü maçta biz yeneriz, Galatasaray yenebilir, berabere kalırız, şampiyonluk kaybedilebilir, kazanabilir ama kitleleri tahrik eden bir anlayışla hiçbir yere varamayız” diyen Güneş, “Şu anda o durumdayız. Gizli bir tehlikeyle karşı karşıyayız. Futbolun birleştirici unsurunu maalesef ayrıştırıcı duruma getirdik. Onun için yetkililerin sorumlu olmasını söylüyorum. Medyadan sorumlu olmasını diliyorum. Çok tahrik var. Bunun sonu yok, bu gidiş iyi gidiş değil” şeklinde konuştu.

NEVZAT ŞAKAR: "KOCAMAN İSTANBULSPOR'DAN NEDEN KOVULDU?"


“Taraftarımız Fenerbahçelilerle hiç ilgilenmeden bizi desteklesin”

Şenol Güneş, hafta sonunda Fenerbahçe ile kendi sahalarında yapacakları maç için taraftarlarına seslenerek, şöyle devam etti: “Taraftarlarıma söylüyorum. Bizim sahamıza gelecek Fenerbahçelilerle hiç ilgilenmeden, hatta 'hoşgeldin' bile demeden, çiçek de vermeden, herhangi bir taşkınlık yapmadan gelsinler, nefeslerini bitirinceye kadar bize destek olsunlar. 3 puan alıp, onları gönderelim. Çünkü bu tehlikeli oyunun oyuncusu olmak istemiyoruz. Bize bunu yıkabilirler. Son olaylara baktığınız zaman en sonunda Trabzonspor suçlanır duruma geldiğine göre bunlar da olabilir. Maalesef haksızlığa uğrayan bir kent durumuna düşmek durumundayız. Onun için bunlar halledilmeden, futbolun bir oyun olarak oynanmasını doğru bulmuyorum. Sahadaki oyunda o yener, bu yener, hakem hata yapar, bunlar tartışılabilir, ama bugün artık bunlar tartışılmıyor.”

ALİ DÜRÜST'TEN DEMİRÖREN'E GÖNDERME

“Aykut Kocaman'ın konuşması önemli değil”

Bir gazetecinin, “Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın geçen haftaki açıklaması sizi üzdü mü?” soru üzerine Güneş, “Evet, kesinlikle doğru. Geçen sene aynı olayı bana yaptılar. Onun konuşması önemli değil. Onu konuşturan ve destekleyenler çok önemli. Bir söz söylenmesi önemli değil, o sözün kamuoyunda oluşturulması, olgunlaştırılması ve toplum üzerinde kullanılması önemli. Aykut hoca konuşur, pas geçersiniz” dedi.

Manisaspor Kulübü Başkanı Kenan Yaralı'nın Trabzonspor'un teşvik verdiğini söylediğini hatırlatan Şenol Güneş, şunları söyledi: “Kenan Yaralı Trabzonspor'un teşvik verdiğini söylüyor. Hikmet Karaman'ı aradım, böyle bir şey olmadığını söylüyor. Ama yazı yazıldı, olay bitti. Böyle bir olaydan nasıl biz söz üreteceğiz? Suçlayıp, çekip gidiyor. Sonra şehir olarak ben suçlanıyorum. Ama lütfen bu insanlar, bu toplum aptal değil. Bu toplum neler olduğu görüyor.

Ben en çok haksızlığa uğrayan kişiyim. İsim veriyorum. Kemal Kapulluoğlu ve Şekip Mosturoğlu döneminde benim milli takımdaki görevime son verildiği zaman, para önemli değil, 'yetimin hakkını yedirmedik' diye beyanat verdikleri yönetim tarzını oluşturanlar onlar. Bugün de aynı adamlar devrede. Hiçbir şey değişmez.

Fenerbahçe maçı olağanüstü maç olacağını düşünüyorum. Sabırlı ve sağduyulu olacağız. Ondan sonra Beşiktaş maçını oynayacağız. Ama bu ligin buzdolabına konulup, elden geçirilmesi gerekiyor. Gelecek yılları kurtarmak için. Bu görünmeyen büyük bir tehlike var. Güçlüyseniz haklısınız. Herkes kendini biliyor.”

Şenol Güneş, “Aykut Kocaman'dan başta sizden ve Trabzonspor'dan özür dilemesini bekliyor musunuz?” sorusu üzerine de “Özür dilemesini beklemiyorum. Onu bilerek yapıyor. O bilerek yapılan bir şey. Suçlular cezasını çekecek. Çekmediği müddetçe bunlar böyle devam edecek” şeklinde konuştu.

Güneş, ilk Etik Kurulu raporunda Trabzonspor'un temiz olduğunun belirtilmesi üzerine, sözlerini şöyle tamamladı: “Bahsettim kimlerin ne olduğunu. Bugün herkes biliyor. Hukuken aklanabilirsiniz, vicdanen aklanamazsınız. Hukuka uydurursunuz. Çünkü Türkiye'de böyle. Size söyledim, benim canım yandı. Size isimler verdim. Benim yaşım 60. 10-15 yaşında futbolculuğun serseri, ahlaksızlık işi olmadığını ispatlamak için yıllarca oynadım, hiç değişmedim. Olabildiğince sakin kalmaya çalıştım. Bugün benim canım yanıyor. Bugün geçen 45 yılıma üzülüyorum. Keşke o günler olsaydı. Serseriler, ahlaksızlar işi olsaydı daha iyiydi. Şu an çok daha tehlikeli bir durumdayız.”

“Güneydoğu olaylarından daha büyük olaylar...”

Güneş, yayıncı kuruluş Lig TV'ye yaptığı açıklamada, şu anda Türkiye'de çok tehlikeli bir durum olduğunu savunarak, “Sadece futbol olarak değil, her alanda. Bana göre Güneydoğu olaylarından daha büyük olaylar görüyoruz şu anda. Gizli bir tehlike büyüyor. Daha dikkatli olmak gerekli. Ben bunu söylerken önünü açmış gibi görünüyorum ama tam tersini söylemek istiyorum” ifadelerini kullandı.

FATİH TERİM: "SAYGI İSTİYORSA ÖNCE DİĞER İNSANLARIN EMEKLERİNE GÖSTERMELİ

Fatih Terim, Trabzonspor'la ilk oynadıkları maçla ilgili olarak  Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın ifadelerinin sorulması üzerine,  sarı-lacivretli teknik adama göndermede bulundu.

Büyük bir camianın teknik adamı olmanın ve o yükü taşımanın zorluğuna  değinen Terim, “Üstelik 1 yıldır da çok zor, stresli günler yaşıyorlar. İnsanın onu kaldırması çok kolay değil. Biz de o günlerde böyle hatalar yaptık, hala da  yapmaya devam ediyoruz. Hoşgörülü, saygıyla yaklaşmayı bilmeliyiz. Bir insan kendi emekleri için saygı istiyorsa, önce bu saygıyı diğer insanların emeklerine  göstermelidir. Büyük camialarda böyle çalkantılar kolay olmuyor ama sonuç  itibariyle, hem hoşgörüyü hem saygıyı göstermeyi bilmek lazım” diye konuştu.

Bu sezonda şampiyonluğun ayrı bir değeri olup olmadığı yönündeki soruya  tecrübeli teknik adam, şampiyonluğun değerinin hep aynı olduğunu vurgularken,  “Artı bir değeri yok ama ne zaman oluruz onu bilmiyoruz. Artık her gün başka bir  futbol dışı gündemle oyuncuların da konsantre olması kolay değil. Herkes kendi  kafasına göre bir şeyler yapıyor, futboldan bir şeyler almaya çalışıyor. Vermeyi  düşünen çok az. Her gün yeni bir gündemle uyanıyoruz. Oyucuların bu kadar işin  arasında çıkıp oynamaları bile mucize bence. Tarifi imkansız, daha önce görülmesi  mümkün olmayan bir kategori oynuyoruz. Bakalım, Allah nasip ederse şimdilik 2 maç  kaldı. Bu sizim tahminiz. Sonra 3 maç daha konulup, hatır kupası eklenebilir”  ifadelerini kullandı.

Galatasaray'ın PFDK'ya sevk edilmesi

Türkiye Futbol Federasyonu'nun Galatasaray'ı PFDK'ye sevk etmesine  değinen tecrübeli teknik adam, sözlerini şöyle sürdürdü: “Onun için işlerimizin zor olduğunu söylüyoruz hep. Şu an söylemek  istediğimiz tonlarca şey var ama söyleyemiyorum. Söylemek istemiyorum.  Federasyonun böyle bir tasarrufu var. 10 aydır niye yoktu? Ceza verebilecek mi?  Verecek mi diye sormuyorum. Bu ülke ne zarar gördüyse, 'Desinlerciler'den gördü.  Galatasaray Kulübü ve camiasının, hafızalarımız iyi tazeleyin, bundan 1,5-2 ay  önce, hiç birleşmediği kadar birleşmesi gerektiğini burada söyledim. Şimdi  anladınız mı ne demek istediğimi. Futboldan başka her şeyle uğraşıyoruz.  Kazanalım, kaybedelim, oynayalım ama hayır. Hep kavga dövüş içindeyiz. Uzak  kalmaya çalışıyoruz ama bize de sirayet etti. Böyle bir söylemden oyuncuların da  etkilenmemesi mümkün değil. Okuyorum kulüplerin deklarasyonlarını. Ceza vermeleri  gerekir ama veremezler. Bir Galatasaraylı olarak da çok üzgünüm, futbola bu kadar  emek vermiş bir insan olarak da. Kazanıp kaybetmekte sorun yok. Ama işin başka  boyutuyla ilgilenmekten, sahaya bir türlü inemiyoruz. Bugünkü maçın sonucuyla  ilgili söylemiyorum bunu.






Hürriyet

19 Nisan 2012 Perşembe

Derbiyi kim kazanacak.

Hafta sonu oynanacak derbiyi sizce kim kazanacak.

Galatasaray Türk Telekom Arena'daki son maçı iyi bir oyun sergileyerek 3-1 kazanmıştı. bu kez aynısı olurmu?
Son yıllarda dev derbide Galatasaray geride görünsede Fatih Terim'le bu sezon hiç derbi kaybetmedi. Evinde çok başarılı olan Fenerbahçe ise deplasmanda aynı başarıyı gösteremiyor.

Her iki takımın avantajları ve dezavantajları var.

Galatsaray'ın en büyük avantajı 52.500 seyircisinin önünde oynayacak olması. Ayrıca takımın geçen hafta yaşadığı sorunlardan eser kalmadığını Beşiktaş maçındaki yüksek yardımlaşma isteği ile ortaya koydular.

Ayrıca Galatasaray kazanırsa işi bitereceğini, berabere kalırsa avantajını devam ettireceğini,yenilirse dahi hala en büyük şampiyon adayının kendisi olacağını bilerek rahat ve Fenerbahçe'ye oranla daha baskısız oynacak.

Aslan'ın göze çarpan başka avantajı ise takımın en önemli silahı olan göbek organizasyonları hala iyi çalışırken ileri kanatlarında bu organizasyonlara katılmaya başlaması eline dahada güçlendiriyor ve bu şekilde Galatasaray çok iyi oynuyor görünmesede maç kazanabiliyor.

Emre Çolak kart cezasını bitirdi ve takımı adına mücadele etmeye hazır. Aydın Yılmaz ise oyuna katkı sağlayan kadro genişliği yaratan görünümüyle Galatasaray'ın avantaj hanesine bir artı daha ekliyor.

Galatasaray'ın dezavantajları ise uzun uzadıya anlatılacak kadar değil. Elmander'in alıştığımız formundan uzak olması ilk göze çarpan sıkıntı. En büyük dezavantajı ise bazı anlarda oyuncularının kendilerine olan aşırı güveni ve futbol dışında rakiple,hakemle oynamaya başlamaları, eğer Galatasaray bu durumları yaşamazsa maçın favarisi dememiz doğru olacaktır.

Fenerbahçe'nin en büyük avantajı ise oyuncuları gerçek anlamda güçlerini ortaya koyunca ve yeterince isteyince durdurulması güç bir takım haline geliyor olmaları.

Kadıköy'deki maçın ilk otuz dakikasında neler yapabileceklerini ortaya koydular. Sezon arası transfer edilen Sow'un takıma adaptasyon sorununu hiç yaşamaması ve önemli maçlarda gol atması yine önemli bir artı olarak görünüyor.
Avantaj dan bahsedilince Kaptan Alex'ten bahsetmeden geçemeyiz. Özellikle derbilerde hep ön plana çıkan büyük maç stresine hiç girmeyecek kadar olgun ve yetenekli olan Alex'in sahada olması bile takımı açısından ciddi bir avantajtır.
Fenerbahçe'nin eksilerine gelince Emre Belezoğlu'nun oynayamayacak olması. aslında bu bir artı olarak ta görülebilir. çünkü Türk Telekom Arena'da üzerinde ciddi bir baskı olacaktı. Emre'ninde öfke kontrolünün pek de iyi olduğu söylenemez.

Fenerbahçe bu sezon ki deplasman performansında büyük bir takım için ancak geçer bir not alır. Az sayıda olsada kendi taraftarıda olamayacağı için bu maç Fener için tam bir deplasman niteliğinde.

Stoch'un son dönemdeki form düşüklüğünüde söylerek Fenerbahçe'nin dezavantajları konusunu kapatalım.

Son olarak bu maçın kilidi ise öncelikle kaleciler Fernando Muslera,Volkan Demirel ve orta sahada Alex Melo eşlemesinde kimin daha iyi futbol gününde olacağıyla ilgili olacaktır.