8 Mayıs 2012 Salı

Deniz Akkaya Unspoken'e sıradışı pozlar verdi.



Moda dergisi Unspoken Mag.’in Mayıs sayısının kapak konuğu ünlü top model Deniz Akkaya oldu.


Henüz yepyeni ve sadece internet üzerinde yayınlanan bir moda dergisi olan Unspoken Mag.’in Mayıs sayısının kapak konuğu ünlü top model Deniz Akkaya oldu. ‘Ben buradayım!’ dediği ilk günden beri herkesin dikkatini üzerine çeken ve kendisine hayranlıkla baktıran Deniz Akkaya, yeni ve genç bir ekibin oluşturduğu Unspoken dergisindeki röportajında hem iç görünüşünü tüm samimiyetiyle dile getirdi hem de hiç kaybetmediği tam tersine günden güne daha da fazla büyüleyen güzelliğiyle moda çekiminde yer aldı.

Asi ve son derece seksi bir rock kadını konseptinde yapılan çekimlerde stylist olarak Umut Eker yer aldı. Fotoğraflayan ise yine günümüzün en başarılı ve orijinal işlerini çıkaran Mehmet Turgut oldu.

Yıllardır içinde bulunduğu, ışıkla ve şöhretle donanan dünyayı ince ve anlamlı bir şekilde eleştiren Deniz Akkaya, yaptığı işi hayatın gerçekliğinin dışında bir iş olarak gördüğünü söyledi. Bu dünyadan iş yaptığı süre dışında uzak kaldığını belirterek “Beni tokatlayıp gerçeğe döndürecek kişileri etrafımda tutuyorum!” dedi.

“Moda beni değil, ben onu yönlendiririm!”

‘Ne giyse yakışır’ dediğimiz kadınlardan olan Deniz Akkaya’yı kadınların çoğunun örnek alarak, bir moda akımına ayak uydurmaya çalıştıklarını söylememek imkansız olur. Tam da bu noktada Akkaya Unspoken’a verdiği röportajında modayı kapitalist sistemin bir parçası olarak gördüğünü belirtiyor. “Moda beni değil, ben onu yönlendiririm!” diyor.

Çok güzel bir kadın oluşunun yanısıra zekası ve hayata bakışını dile getirişindeki bilge yorumlar da röportajda en dikkat çeken bölümler oluyor. Deniz Akkaya, hayatta yaşanılan herşeyin ders veren nitelikte olduğunu, bunu belli bir yaştan sonra farkedebildiğimizi ve yaşayarak edinilen kusurların çok değerli olduğunun altını çiziyor.

“Uğurkan Erez, ‘bir kişi top model olamayacak’ diyerek beni göstermişti”

Katıldığı Elit yarışmasında yirmi kişi arasından Uğurkan Erez’in bir tek kendisini göstererek ‘bir tek o top model olamayacak’ demesi ile ilgili anısını anlatırken sonrasında yakaladığı başarı ile aslında cesareti ve gözü karalığının varlığını da bir kez daha kanıtlamış oluyor.

Şu an Beyaz Tv’de İşte Sağlık İşte Neşe programı’nı hazırlayıp sunan Deniz Akkaya’yı ilerdeki günlerde başka bir TV kanalında da izleyebileceğiz. 









.

0 yorum:

Yorum Gönder