26 Mayıs 2012 Cumartesi

Miranda Kerr sırlarını paylaştı


Dünyaca ünlü Top Model Miranda Kerr, Hürriyet'ten Pınar Yılmazerler'le konuştu. Ünlü aktör Orlanda Bloom'la evli olan, Kerr bir çok sırrını dile getirdi.


En önemli tatmin kendine güvenmek
Victoria’s Secret meleği, ünlü aktör Orlando Bloom’un eşi ve 1 yaşındaki Flynn Cristopher’ın annesi...

Dünyanın en ünlü modellerinden Miranda Kerr, ev hayatından güzellik sırlarına, dans tutkusundan mutfaktaki hünerlerine her şeyi Kelebek’e anlattı.

* İşlerinizin çok yoğun olduğunu biliyorum. Son olarak da Reebok Satisfaction kampanyasında yer aldınız. Satisfaction (tatmin) kelimesi sizin için ne anlam ifade ediyor?

- Bence insanın kendine tam olarak güvenmesi, en önemli tatmin duygusudur.

* Kendinizi en mutlu hissettiğiniz an hangisi?

- Oğlumun kucağımda masumca uykuya daldığı anlar... Sonra doğada olmak, yoga yapmak, müzik dinlemek, lezzetli yemekler...

* Sizi gülümseten başka neler var?

- Dans etmeye bayılıyorum. Ayrıca arkadaşlarıma ufak şakalar yapmayı severim. Daha çok da karşımdakini şaşırtacak zekice şakalar! Komedi grubu Monty Python’ı bu konuda çok başarılı buluyorum mesela...

MUTFAĞA GİRİP YEMEK YAPMAK BENİ MUTLU EDİYOR

* İnsanların duyunca şaşıracağı bir sırrınız var mı?

- Yemek yapmayı çok seviyorum. Tüm arkadaşlarımı eve toplayıp onlara değişik yemekler yapmak, küçük partiler vermek beni inanılmaz mutlu ediyor. Misafirlerimin zevkine göre balık ve et dahil her türlü yemeği yapabilirim. Hatta bu konuda iddialı olduğum bir tarifim var, çok iyi Panna Cotta yapıyorum. İnsanların duyunca şaşıracağı bir başka zevkim de seyahatten eve döner dönmez ayakkabılarımı çıkarıp çimlere basmak! Onca yorgunluktan sonra bana gerçekten çok iyi geliyor bu. Aynı şekilde bir ağaç altında oturup kitap okumaya da bayılırım. Açık havada ve doğada vakit geçirmek beni mutlu ediyor.

* Yemek ve mutfakla aranız bu kadar iyi madem, sizin en sevdiğiniz yemek hangisi?

- Yaşam dolu yemekleri, daha açık bir deyişle taze ve organik yiyecekleri seviyorum. Los Angeles’taki evimizde sebze yetiştirdiğim küçük bir alan var. Oradan topladığım ürünlerle yemek yapmak çok keyifli. Ben çocukken dedem de bahçede meyve ve sebze yetiştirir, anneannem dalından topladığı meyveleri bize yedirirdi. Alışkanlığım oradan geliyor olmalı...

UYKUNUN KIYMETİNİ YENİ YENİ ANLIYORUM

* Daha önceleri önemsemediğiniz, şimdi değerini anlamaya başladığınız şeyler var mı? 

- Var. Kesinlikle uyku! Bu aralar uyumaya çok fırsatım olmadığı için uykunun kıymetini yeni yeni anlıyorum.

* Gece gezmeleriyle aranız nasıl?

- Gece gezmesi demeyelim de gece eğlenceleri her zaman çok hoşuma gitmiştir; bu evimde verdiğim bir parti de olabilir. Bazen evde müzik açıp tek başıma dans ettiğim bile olur.

* Form sırlarınızı bizimle paylaşır mısınız?

- Çok sırrım var, nereden başlasam... Beslenme üzerine eğitim aldım, sağlıklı yaşam ve doğru beslenme konusunda sertifikalarım var. Bence hayat basit bir denge üzerine kurulu ve kendinize yasaklar koyarsanız canınız onu daha da ister. Her şeyde bir ölçü olması gerektiğine inanıyorum. Yediklerimin organik ve taze olmasına dikkat ederim. Hindistan cevizi ve yaban mersini gibi besin değeri yüksek meyveler favorimdir.

* Çoğunlukla hangi egzersizleri yapıyorsunuz?

- Yoga ve pilates vazgeçilmezim. Ayrıca yürüyüş yapmayı severim.

ÇOCUK PEŞİNDEN KOŞMAK EN BÜYÜK EGZERSİZ

* Ne sıklıkla egzersiz yapıyorsunuz?

- Seyahatlerimin sıklığından dolayı değişiyor ama yine de her gün en azından yarım saat yoga yapmaya çalışıyorum. Daha fazla vaktim olursa pilates ve esneme hareketlerini de fitness programıma alıyorum.

* Kendinizi spor yapmak için nasıl motive ediyorsunuz?

- Kesinlikle müzik! Ayrıca bir kere çalışmaya başlayınca gerisi kendiliğinden geliyor. Zor tarafı spor kıyafetlerini giyip egzersize başlamak! Bu aşamayı geçtikten sonrası kolay. Zaman zaman motivasyonum düşük olduğunda da bir arkadaşımla birlikte egzersiz yapmayı tercih ediyorum.

* Spor yapmayı hiç istemediğiniz anlar olmuyor mu?

- Oluyor tabii... O zaman da spordan sonra kendimi nasıl mutlu hissettiğimi düşünüyorum. Çok yoğun olduğu dönemlerde ve kendini yorgun hissettiğinde spora gitmek bazen işkenceye dönüşebiliyor. Ama spordan sonra hissettiğiniz o mutluluk duygusu her şeye değiyor. Spor yapmak kendimi mutlu ve pozitif hissetmemi sağlıyor. Salona gidemediğimde de yürüyebildiğim her yere yürüyerek gidiyorum. Los Angeles’ta oturduğum için bu konuda şanslıyım. Aynı şekilde New York’ta olduğum zamanlar da her yere yürürüm. Ayrıca oğlumun peşinde koşturmak zaten başlı başına bir egzersiz!

MELEKLERİN HEPSİ MUHTEŞEM

* Kampanya çekimleri nasıl geçti?

- Çok eğlendim. Tüm ekip çok tatlıydı ve bana çok yardımcı oldular. Ayrıca Rankin’in çalışmalarını da çok beğeniyorum. Çekimlerin çoğunu bir kerede aldık, bu yüzden ona “Tek seferde işi bitiren arkadaş” diyorum. Ürünlere zaten bayılıyorum! Seyahate giderken bavuluma ilk attığım şey kesinlikle bir çift EasyTone ayakkabı oluyor.

* Çoğu kadın sizin gibi bir vücuda sahip olmayı arzuluyor, peki siz kimin vücudunu beğeniyorsunuz?

- Etrafımda sürekli Victoria’s Secret modelleri var ve hepsinin vücudu muhteşem! Sadece birini seçmem imkansız!


MİRANDA KERR’DENGÜZELLİK TÜYOLARI

* Özel güzellik sırlarınız var mı?

- Var. Bazen dudak kremimi göz çevremde aydınlık bir görüntü vermesi için kullanıyorum. Ayrıca eğer yanınızda gerekli malzemeler yoksa ve yüzünüze canlı bir görünüm vermek istiyorsanız, elmacık kemiklerinize ufak dokunuşlarla kan dolaşımınızı hızlandırabilirsiniz. Bu, yanaklarınıza hafif bir pembelik verecektir.










hurriyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder