10 Haziran 2012 Pazar

Hadise ''Dekolteyi seviyorum'' işte ispatı



Dekolteyi seviyorum

İstanbul Shopping Fest’in Taksim’deki açılış konserinde Hadise sahneye çıktı. Ünlü şarkıcı, konserde önümüzdeki hafta çıkacak yeni single’ı “Biz Buradayız”ı da seslendirdi.


Hadise, 21 gün sürecek İstanbul Shopping Fest (İSF) kapsamında önceki akşam Taksim’de konser verdi. Sahneye beyaz elbisesiyle çıkan ünlü popçu, konsere “Aşk Kaç Beden Giyer” şarkısıyla başladı. Sahnede iki saat kalan Hadise, önümüzdeki hafta piyasaya çıkacak yeni single’ı “Biz Buradayız”ı da ilk kez seslendirdi. Festivalde tatsız bir olay yaşanmaması için geniş güvenlik önlemleri alındı. Buna rağmen bir kişi sahneye fırlayıp Hadise’ye dokunmak istedi. Güvenlik görevlileri tarafından etkisiz hale getirilen kişi, polis tarafından gözaltına alındı. 


Dekolteyi seviyorum


Hadise, konser öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Hadise, Madonna’nın konseriyle ilgili sorular üzerine de “Ben gidemedim ama eminim ki müthiş bir konsere imza attı. Sadece saygıyla önünde eğilirim” diye konuştu. Hadise, yaz tatilinde bikinili görüntülenmekten korkmadığını söyledi: “Benim öyle bir korkum yok. Sırt dekoltesini de bacak dekoltesini de seviyorum. Görüntülenmekten korkmuyorum ama yine de beni yakalayamazsınız!”















Hadisenin hangi hali güzel bumu yoksa.. TIKLAYINIZ

0 yorum:

Yorum Gönder