29 Mayıs 2012 Salı

Ata'yla gelen şöhret şaşırttı




Ata’yla gelen şöhret şaşırttı

Oyuncu Özge Borak, ünlü komedyen Ata Demirer’le evlendikten 17 gün sonra Elele dergisi için objektif karşısına geçti. ‘Yeni gelin’, dergiye verdiği röportajda da hakkında merak edilenleri ve Demirer’le evliliğini anlattı.

Mizah yönünüzün çok iyi olduğunu duydum. Evde nasıl bir hava yaratıyor bu?

- Çok fena. Ata’yla kendi aramızda “Şurada bir yerde kamera olsa, başka programa gerek yok” diyoruz. O kadar iddialı yani. Benimki doğalından. Dursam, komik oluyor bazı anlarımda, o derece. Biz gerçekten çok gülüyoruz birbirimize. Çok klişe gelebilir belki ama gerçekten öyle. Birlikte çok eğleniyoruz. Tam tahmin edildiği gibi.

Türkiye’nin en çok tanınan komedyenlerinden biriyle evlendiniz. Üzerinize daha çok gelecekler, ünlü olduğunuzu daha çok hissedeceksiniz kaygısı yaşadınız mı hiç?

- Zaten öyle oldu. Ben daha önce bu kadar ilgiyle karşılaşmadım. Ata ise zaten öyle bir hayata sahipti. Onun mesleğine baktığımız zaman, işinin bir parçası bu, kimse de yadırgayamaz. Ben sadece şaşırdım kendi adıma. Yine de hayat devam ediyor benim için. Yolumu belki birileri vardır diye değiştirmiyorum. Ben o kısıtlamaları yaşarsam mutsuz olurum.

20 KİLO VERDİ DAHA VERECEK

Ata Demirer’in diyetinde son durum ne? Bir haber çıkmıştı geçenlerde, yemekleri siz yapıyormuşsunuz diye...

- “Ata Bey kilo vermeye devam ediyor mu?” diye sordular, ben de “evet” dedim ama haberde farklı bir dil kullandılar. Kendilerince benim ağzımdan çıkmış gibi olsun istediler sanırım. Ben zayıflatmıyorum onu, Ata 40 yaşında bir adam sonuçta ve kendi kararlarını kendi veriyor. O zayıflama kararı aldı. Görüntüden ziyade sağlık için. Bir numaralı destekçisi de benim. Ne istiyorsa ve doktoru ne söylüyorsa elimden geleni yapıyorum, çok da güzel ilerliyoruz. Geçen yazdan bu yana 20 kilo verdi, daha da verecek.

Birlikte dalmayı çok seviyormuşsunuz...

- Ata da ben de deniz tutkunuyuz, çıkmıyoruz sudan. En son Maldivler’de daldık, inanılmazdı.

ATA BANA ÇOCUK FİKRİNİ HİSSETTİRİYOR

Çocuk konusuna nasıl bakıyorsunuz?

- Güzel bakıyoruz. Ben hep ikiye ayırdım insanları bu konuda. Bir; ne olursa olsun çocuk isteyen insan, bir de benim gibi insan. Ben, karşındaki kişinin sana çocuk isteyip istetmediğini düşünüyorum. Mesela Ata bana çocuk fikrini tamamen hissettiren bir insan. Olması gereken bir şey değil, bilinçli yapılması gereken bir şey çocuk bence.



hurriyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder