25 Mayıs 2012 Cuma

Cem Yılmaz'dan itiraf



Eskiden çiftlere sinir oluyordum

Komedyen Cem Yılmaz, Avrupa turnesinde özel bir itirafta bulundu: "Eskiden çiftlere, oyunu el ele izlemeye gelenlere sinir olurdum. Şimdi sarılarak oturanlara güzel bakıyorum"

Ünlü komedyen Cem Yılmaz, son oyunu 'CM101MMXI' ile Avrupa turnesini sürdürüyor. Mayıs ayı başında Avrupa turnesine başlayan Yılmaz, gösterisinde ilişkilere ve çiftlere bakışı hakkında da samimi açıklamalarda bulunuyor.

BEN SAHNEDE TEKTİM

Türkiye'deki gösterilerinin kameraya alınmaması için oldukça titiz davranan Yılmaz, turnesi sırasında izleyicilerin cep telefonlarıyla oyundan ses ve görüntü kaydı almasına ise ses çıkarmadı. Almanya'da Philharmonie im Gasteig salonunda yapılan gösteriye ait görüntüler böylece internete düştü. Gösterisinde çiftlerle ilgili konuşan Yılmaz, evlendikten sonra kendisini izlemeye gelen çiftlere daha farklı ve olumlu baktığını söyledi. Ünlü komedyen, "Ben de düğün yaptım biliyorsunuz, artık bekar bir insan değilim. Bu tek kişilik bir gösteri... Adam yalnız çıkıyor, izleyenler arasında evliler, sevgililer var. Elele izleyenler var. Eskiden en sinir olduğum onlardı. Çünkü sen yalnızsın, onlar el ele sarılıyorlar... Ama şimdi çok güzel bakıyorum sarılarak oturanlara" yorumunu yaptı.



AVRUPA'YI SALLIYOR

Cem Yılmaz'ın Mayıs ayı başında başlayan Avrupa turnesi doludizgin devam ediyor. 4 Mayıs'ta ilk gösterisini Hollanda'nın başkenti Amsterdam'da sergileyen Cem Yılmaz, sırasıyla İngiltere, Avusturya ve Almanya'nın ardından Belçika ve İsviçre'de sahneye çıkacak. Promore şirketi tarafından yürütülen organizasyona Yılmaz'ın her gittiği şehirde büyük ilgi gösteriliyor, Yılmaz oyunlarını kapalı gişe oynuyor.


sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder