18 Mayıs 2012 Cuma

'Yakar geçerim' gibi lafları sevmiyorum



'Yakar geçerim' gibi lafları sevmiyorum

Kenan Doğulu katıldığı bir televizyon programında Ajda Pekkan ve Tarkan'ın şarkısına gönderme yaptı

Kenan Doğulu, konuk olduğu TRT Müzik kanalında yayınlanan; 'Müzik Magazin' programında Ajda Pekkan ile Tarkan'a göndermelerde bulundu. İşte Doğulu'nun açıklamaları:

-Yaptığım işi çok seviyorum. Onun için mesleğimle ilgili korkular yaşamıyorum. İçimdeki doymuşluk ve huzura ermişlik zaten hep bana destek veriyor.

-Hırslarım yok. 'Ben aman bir numarayım.' 'Ben herkesi yakar geçerim' gibi falan lafları sevmiyorum. O tip yaşamıyorum.

-Yaza yönelik ticari şarkılar yapmıyorum.

-Beni seven birileri olduğu zaman çok daha mutlu oluyorum. Birileriyle bir şey paylaşmak çok güzel.


sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder