26 Mayıs 2012 Cumartesi

Turnagöl Umre'yi anlattı



Zihnim berraklaştı

Geçen ay umreye giden Sibel Turnagöl; Kutsal Topraklar'a yaptığı ziyaretin hayatını tamamen değiştirdiğini söylüyor. Turnagöl: Kafamda beni yıpratan sorulardan kurtuldum. Zihnim berraklaştı.

Oyunculuk ve sunuculuktan sonra modacılığa başlayan Sibel Turnagöl geçen yıl annesi Günay Önal'ın ölümüyle yıkılmıştı. Uzun süre kanser tedavisi gören annesini bir an olsun yalnız bırakmayan Turnagöl; yaşadığı büyük acıyı yakınlarının desteğiyle hafifletmişti. Bir süre inzivaya çekilen oyuncu; çevresindekilere, en büyük isteğinin kendini toparlar toparlamaz umreye gitmek olduğunu söylemişti.

KARGAŞA HAKİMDİ 

Sibel Turnagöl; bu arzusunu geçtiğimiz ay gerçekleştirdi ve yakın dostlarıyla birlikte Kutsal Topraklar'a gidip umre ziyaretini yerine getirdi. "Bu ziyareti annemle birlikte yapmak isterdim" diyen Sibel Turnagöl, bu manevi yolculuğun kendisini nasıl değiştirip yenilediğini GÜNAYDIN'A anlattı:

-Umreye ruhumu yenilemek için gittim. Bu manevi ziyareti gerçekleştirmeyi çok istiyordum.

-Kutsal Topraklar'a gitmeden önce iç dünyamda bir kargaşa hakimdi; içinden çıkamadığım bir ruh hali içindeydim.

-Kafamın içi hayata dair soru işaretleriyle doluydu. Ancak Kutsal Topraklar'a adımımı attığım ilk günden itibaren hep mucizevi olaylar yaşadım.

-Kutsal Topraklar'da kaldığım süre içerisinde geleceğime dair garip rüyalar gördüm. İstanbul'a döndükten sonra da gördüklerimin hepsini yaşadım.

-Tüm hayatım bu ziyaretten sonra tamamen değişti. Eski Sibel yerine yepyeni bir Sibel geldi.

-Yaşadıklarım bana bambaşka bir kapı açtı. Beni yıpratan sorulardan kurtuldum. Zihnim berraklaştı.

HUZURU BULDUM

Eskiden beni kemiren tüm duygularımdan kurtuldum. Sırtımda kambur olan sıkıntılarımı attım. Artık iç huzurumu buldum ve hayatımın en keyifli günlerini geçiriyorum.
 Yaşadıklarımdan o kadar çok etkilendim ki; orada yaşadığım mucizelerle ilgili bilgi bulabileceğim kitapları araştırmaya başladım. Özellikle rüyalarla ilgili olanlar çok ilgimi çekiyor.

HER ŞEYİM DEĞİŞTİ

"Umreden dönmemize yakın, otelde dua ederek yattım. Uykuya dalmadan önce içten bir dilekte bulundum. Rüyamda öyle şeyler gördüm ki; akşama kadar kendime gelemedim. Gördüğüm şeyler beni derinden etkiledi. Daha da etkileyici olan ise rüyamda gördüklerimin hepsini o gün içinde tek tek yaşamamdı. Sabah rüyamda olanları anlattığım insanlar; bunların gerçeğe dönüştüğünü görünce şoke oldu. Bu olay; hayata bakışımı, düşünce tarzımı, kısaca her şeyimi değiştirdi."




sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder