30 Mayıs 2012 Çarşamba

Hem melek hem şeytan




Hem melek hem şeytan

Son yıllarda peş peşe çektiği reklam filmleriyle dikkatleri üzerine çeken ünlü sunucu Burcu Esmersoy, 400 bin TL’ye reklam yüzü olduğu dondurma markası Algida’nın dijital çalışmaları için tipten tipe girdi.

Çekimler sırasında bir melek, bir şeytan olan Esmersoy, dijital uygulamada lap top’unun başına geçip itiraflarda da bulunuyor. “Burcu ile Ferahlatan Gerçekler” adlı uygulamada Ermersoy, dikkat çekici ve eğlenceli itiraflarda bulunarak daha önce kimseyle paylaşmadığı gerçekleri uygulamaya katılanlarla paylaşıyor. Esmersoy dijital uygulamada, yemek yapma konusunda pek iyi olmadığı, sabahları bir dakikada yataktan çıkabildiği, internet bankacılığını daha yeni öğrendiği ya da kopya çekmeyi beceremediği gibi gizli gerçeklerini paylaşıyor.


milliyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder