25 Mayıs 2012 Cuma

Klip çekiminde fenalaştı



Klip çekiminde fenalaştı!

Yeni şarkısının klibi için Şile’de kamera karşısına geçen Ayşe Özyılmazel, spot ışığının patlamasıyla büyük tehlike atlattı. Habertürk'ten İzzet Çapa yazdı.

Bu arada set ekibi 100 metreden fazla renkli kumaşla bir dilek ağacı hazırlamış. Ayşe’nin beline dolanmış rengârenk balonlar. Bizimki tam bir hippi kız kılığında. 2012’nin çiçek kızı böyle olur işte. Bir-iki prova yaptılar, elinde balonlarla koşuyor Ayşe. Birden kaçırmaz mı balonları. Herkesin şaşkın bakışları arasında gökyüzüne doğru süzüldü gitti baloncuklar. Haydi her şey yeni baştan. Bir an şöyle baktım çevreme. Ortalıkta huzur, heyecan ve karmaşa sürüp gidiyor. Bir yanda yemyeşil doğa, diğer yanda sağa sola koşuşturan set işçileri, ışıklar, kamera, elinde balonlarla koşan Ayşe, bir yanda tarlayı süren traktör. Tıpkı hayat gibi; galiba en çok da Ayşe’nin hayatı gibi...

ŞAKA DEĞİL, AYŞE ÖLÜMDEN DÖNDÜ

İşte o anda müthiş bir patlama sesiyle bu hayal dünyasından kurtulup zıpladım ki sormayın. Sadece ben mi? Bizim Sarp’ın aristokrat yüzü de sapsarı olmuş. Onun baktığı yere gözlerimi çevirince Ayşe’yi gördüm. Set çalışanları yanına koşmuşlar yere yatırmışlar kızı. İlk anın şokunu atlattıktan sonra olanların farkına vardım. Meğer Ayşe’nin tam yanındaki spotlardan biri aşırı sıcaktan patlamış. Eğer birkaç santim daha yakın olsaydı gerçekten büyük bir felaket olabilirdi diye geçti içimden. Sonra yıllar önce Michael Jackson’ın Pepsi reklamı çekimlerinde başına geleni hatırladım. Orada da bir spotun patlaması sonucu ciddi şekilde yanmıştı rahmetli. Allah’tan Ayşe ucuz kurtuldu, kıl payı döndü ölümden. Ama korkusu bile yetti galiba. Jet hızıyla bir ambulans geldi sete, yetkililere buradan şapka çıkarıyorum. Hemen Ayşe’ye serum takıldı. Tansiyonu düşmüş. Allah’tan birazdan toparladı kendini de yeniden başladı çekimler.




haberturk.com.tr/milliyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder