24 Mayıs 2012 Perşembe

Temel İçgüdü'nün yönetmeninden şok itiraf



Temel İçgüdü'nün yönetmeninden şok itiraf

Temel İçgüdü filminin yönetmeni Paul Verhoeven: “Sharon Stone, sorgu sahnesinden önce çıkardığı külotu bana hediye etti. Evde saklıyorum”

Sharon Stone’un iç çamaşırı giymediği sorgulama sahnesiyle hafızalara kazınan Temel İçgüdü filminin yönetmeni Paul Verhoeven, Alman Bild Gazetesi’ne konuştu.

Verhoeven, “meşhur sahne” çekilmeden önce Sharon Stone’un üzerinden çıkardığı külotun kendisinde olduğunu söyledi. Verhoeven “Sharon, o gün birlikte yediğimiz akşam yemeğinden sonra külotunu bana hediye etti. Şimdi evde duruyor” dedi.

Sahnenin çekileceği gün tüm seti boşalttıklarını söyleyen Verhoeven “Fikir benden çıktı. Öğrenciyken okula iç çamaşırı giymeden gelen ve bize bunu fark ettiren bir arkadaşımın hikâyesini Sharon’a anlattım. O da ben ne görmek istediysem onu gösterdi” diye konuştu.


Aynı sahneyi Hilal Cebeci'de canlandırmıştı. İzlemek için tıklayınız





Kaynak/haberturk.com

0 yorum:

Yorum Gönder