28 Mayıs 2012 Pazartesi

Ben çocukken...





"Ben çocukken..."

Kimseden maddi destek almadan bugünlere geldiğini söyleyen güzel oyuncu 'Çocukken babamın aldığı ayakkabıları koklayarak yatardım' dedi..

Oyunculuktan sonra, "Benim Tatlı Komposto Günlüğüm" adlı yeni kitabıyla yazarlık yönünü ön plana çıkaran Tuba Ünsal, özel hayatıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Rahat tavırları ve özgür yaşam anlayışıyla dikkat çeken Ünsal, kariyeri boyunca tüm sorumlulukları yerine getirdiğini dile getirirken, "Kendimi bugüne kendim getirdim" diye konuştu.

KÖTÜLÜKLER SU GİBİ AKTI GİTTİ

Murat Pilevneli'den boşandıktan sonra farklı projelerde yer alarak gündemden düşmeyen sanatçı, bugünlere zor geldiğini kaydetti. Hayatta her şeyi kendi kendine yaptığını belirten Ünsal, "Hayatım boyunca kimseden maddi anlamda hiç destek almadım. Etrafımda çok kötü insanlar da oldu. Ancak kötülükler teflon tavanın üstünde akan sular gibi geçip gitti" açıklamasında bulundu.

BABAMIN ALDIĞI AYAKKABILARLA...

Son yıllarda medyatik isimlerin lüks harcamalarının aksine kendisinin hâlâ bir arabası olmadığını da sözlerine ekledi. Ünsal, "Evimde pahalı objeler yoktur. Çok şaşalı bir hayattan gelmedim. Babamın aldığı ayakkabıları koklayarak yatardım. Uzun süre giymezdim" dedi.

Hamilelik sürecini ve o dönemde yaşadığı özel anları yeni kitabında anlatan Tuba Ünsal, hamilelikte kendisinin yalnız hissettiğini açıkladı. Kızı Sare'yi Amerika'da dünyaya getiren sanatçı, "Çocuğun babasının da yanında olmasını istiyorsunuz. Ama şartlar öyle olmadı. Kolay bir hamilelik geçirdim ama yalnızdım" dedi.



takvim.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder