4 Mayıs 2012 Cuma

Özyılmazel: ''Kendi paramla aldım''





GİZEMLİ CİP

Ayşe Özyılmazel, Ali Taran'ın düğün hediyesi olarak verdiği ciple ilgili, 'Böyle bir arabam olmadı' dedi


Şarkıcı-yazar Ayşe Özyılmazel ile reklamcı Ali Taran'ın evliliği bitti ama fırtınası sürüyor. Her attığı adım olay olan güzel şarkıcı, önceki gün ilginç açıklamalar yaptı. Özyılmazel, gazetecilerin "Ali Taran'ın evlilik hediyesi olan Range Rover cipi neden kullanmıyorsunuz?" sorusuna akılları karıştıran bir yanıt verdi:

'KENDİ PARAMLA ALDIM'

"Benim hiçbir zaman böyle bir cipim olmadı. Ben kendi cipimi kendim aldım. O cipin direksiyonuna hiçbir zaman oturmadım." Boşandıktan sonra son derece keyifli olduğunu söyleyen Ayşe Özyılmazel, "Bekarlık çok iyi gidiyor. Hayat devam ediyor. Benim için en önemli şey işim" dedi.

HEDiYE UÇTU!

Şarkıcı Ayşe Özyılmazel, 1 Temmuz 2011'deki düğününden birkaç gün önce İzzet Çapa'ya verdiği röportajında; "Düğün hediyen ne?" sorusuna; "Siyah bir Range Rover cip" yanıtı vermişti!






Takvim

1 yorum:

nasıl kendi paranla kız
ali taran magazin basınına anahtarları gösterdi
ben die
yalancıııııııııı

Yorum Gönder