11 Mayıs 2012 Cuma

İvana Sert Mahkemede İfade Verdi.





Eşimin sevişme görüntüleri bana hiç gelmedi


İkoncan lakaplı tasarımcı Ivana Sert, boşanma aşamasında olduğu 8 yıllık eşi Yurdal Sert’in açtığı şantaj davasında tanıklık yaptı.

Yurdal Sert, geçen ağustos ayında eşi Ivana Sert’in ortağı Hatem Yavuz ile başka bir kadınla sevişme görüntülerini çektiklerini ve kendisine şantaj yapmaya hazırlandıklarını iddia ederek dava açmıştı. Yurdal Sert ayrıca boşanma dilekçesinde Hatem Yavuz’un evinde beraber olduğu kadınla çektiği görüntülerin bir kaydını da Ivana Sert’e verdiğini, bu görüntüleri eşinin makyaj çantasında bulduğunu öne sürmüştü.
Hatem Yavuz’un avukatı Fatih Volkan, Yurdal Sert’in açtığı dava kapsamında Ivana Sert’in tanıklık yapmasını önerdi. Bir önceki duruşmaya katılmayan Ivana Sert, hakkında zorla getirilme kararı çıkarıldığı için dün sabah Beykoz 2. Asliye Ceza Mahkemesi’nde görülen davada hazır bulundu.

‘Görseydim boşanırdım’

Sabah 10.00’da görülen duruşma öncesi adliyeye gelen Hatem Yavuz, Yurdal Sert ve Ivana Sert mahkeme koridorlarında yan yana gelmemek için büyük çaba harcadı.
Ivana Sert, duruşma sırasında Hatem Yavuz’un eşinin sevişme görüntülerinin bulunduğu flash belleği kendisine verdiği iddiasını yalanladı. Ivana Sert, Hatem Yavuz ile arasında geçen mail ve mesajlaşma trafiğinde elinde görüntü olduğundan bahsettiği hatırlatıldığında ise, “Sanık tarafından bana verilmiş bir görüntü yoktur. Zaten bana görüntü verilmiş olsaydı, hemen boşanma davası açardım” şeklinde ifade verdi.  Duruşma sonunda hâkim, görüntü içeriğine dair Adli Tıp’tan rapor tanzim edilmesi isteminde bulunarak duruşmayı erteledi.


Milliyet

0 yorum:

Yorum Gönder