2 Haziran 2012 Cumartesi

Geceye Asena damgası



Gecenin en cesuru

Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı 'nda Star TV tarafından düzenlenen “Miss Turkey 2012 Güzellik Yarışması”nın birincisi Açalya Samyeli Danoğlu oldu.


BEN NAÇİZANE GİYİNDİM


Gecenin en dikkat çeken kıyafetini  giyen Asena  “ İddalı olmak güzeldir. Bu güzellik yarışmasına gelmek zordur. Çünkü  Türkiye'nin gelmiş geçmiş tüm modelleri burada. Onların yanında ne kadar şansınız olabilir ki. Ben naçizane giyindim geldim. “dedi.


 




Eser Yenenler ve Asuman Krause'nin sunduğu Güzellik yarışmasında 20 güzel Türkiye'nin en güzel kızı olmak için yarışırken ipi göğüsleyen isim Açalya Samyeli Danoğlu oldu.






Renkli şovlara sahne olan “Miss Turkey 2012 Güzellik Yarışması”na Can Bonomo ve Atiye şarkılarıyla renk kattı.







Türkiye'nin en güzel kızının belirlendiği yarışmanın jüri üyeliklerini; Burak Hakkı, Jülide Ateş, İbrahim Çelikkol, Tülin Şahin, Demet Şener Kutluay, Güneri Civaoğlu, Seda Domaniç, Zeynep Tosun, Dr. Nuri Soysal, Nezahat Tosun ve Can Sandıkçıoğlu yaptı.





Yarışmada birinci gelen Açalya Samyeli Danoğlu ülkemizi Miss World (Dünya Güzellik), ikinci Çağıl Özge Özkul Miss Universe (Kainat Güzellik Yarışması), üçüncü Melis Durasa ise Miss Earth 'de temsil edecek. Yarışmada dördüncü seçilen Meltem Tüzüner ise Miss International ilan edildi.

0 yorum:

Yorum Gönder