15 Mayıs 2012 Salı

Ece sinir küpü!




Ece sinir küpü!

Ece Erken, Galatasaraylı futbolcu Sercan Yıldırım'la aşk yaşadığı iddialarına ateş püskürdü!

Ece Erken 34. yaşını önceki gece ikinci kez kutladı. Demet Akalın'ın düzenlediği Reina'daki doğum günü partisinde Erken'in şampiyonluğu kutlayan Galatasaraylı futbolcu Sercan Yıldırım'la samimi bir şekilde görüldüğü iddia edildi.

Erken, çıkan aşk iddialarına oldukça sinirlendi. Ünlü sunucu Twitter'dan yaptığı açıklamada, "Bu haberler gerçeği yansıtmıyor. Pazar gecesi doğum günümü kutlama amaçlı Demet Akalın ve eşiyle birlikte Reina'da gördüğüm arkadaşlarımın yanına beş dakika uğrayıp, yanlarından ayrıldım. Hiç kimseyle samimiyetim de olmadı. Hayatımda kimse yok. Sercan Yıldırım'la ilgili iddialar ve haberler için avukatım tarafından dava açıldı.Sercan Yıldırım, çok sevdiğim arkadaşımdır. Haberi çarpıtan, çirkinleştirenleri kınıyorum. Bir insanı lekelemek bu kadar kolay değil" dedi.

SERCAN YILDIRIM'DAN DA AÇIKLAMA GELDİ

Bu arada Sercan Yıldırım'dan da bir açıklama geldi. Yıldırım, "Ece ile aramızda arkadaşlıktan öte bir şey yoktur. Gereken yasal işlemler avukatlarımız tarafından başlatılmıştır" diye konuştu. "Bu kadar iğrenç bir haber görmedim" diyen Yıldırım, "Ece doğum gününü Demet Akalın'ın masasında kutluyor, biz de yakın dost olduğumuz için orada karşılaştık" dedi.

Demet Akalın da, "Benim yanımda öpüşmek zor. Okan'ın yanında imkânsız. Boşver, takma bile kafana" diyerek arkadaşına destek çıktı.


Habertürk

0 yorum:

Yorum Gönder