15 Mayıs 2012 Salı

Dünya starları Saba Tümer'le buluştu



Dünya starları Saba Tümer'le buluştu

Milyonları peşinden sürükleyen; Jennifer Lopez, Cameron Diaz, Gossip Girl dizisinin “Nate”i Chace Crawford, Örümcek Adam filmi ve True Blood dizisinden tanıdığımız Joseph Manganiello, Amerika’nın ödüllü müzikal oyuncusu Matthew Morrison ve Brezilya’nın en yetenekli ve tanınmış aktörlerinden Rodrigo Santoro Saba Tümer’in sorularını yanıtladı

Saba Tümer ilk röportajını dünyaca ünlü star Jennifer Lopez ve genç kızların sevgilisi yakışıklı oyuncu Rodrigo Santoro ile yaptı. Saba Tümer’in özel röportajı Jennifer Lopez’e keçi yününden özel olarak yapılan paşmina ve terlikleri hediye etmesiyle başladı.

Saba Tümer : İstanbul Show TV den Saba Tümer ... Dün gece filmini izledim ve gerçekten çok sevdim

Jennifer Lopez : Teşekkürler

Saba Tümer : Film hakkında ne söylemek istersiniz.. bu filmde ilk kez bir araya geldiniz .. nasıl bir histi ne düşünüyorsunuz?

Jennifer Lopez : Başka bir filmde de birlikte olmak istiyorum. Bu sefer romantik bir film yapmalıyız. Bu film komediydi ve birlikte çok eğlendik dramatikti de..

Saba Tümer: Çocuğu evlat edindiginizde dramatikti.

Jennifer Lopez : Doğru.. Sanırım bütün iyi işlenmiş  hayatı anlatan komedilerde bu  denge var.

Gercek hayat komik ve eglenceli aynı zamanda bunların işe yaraması için  filmdeki duygusal bağlantının çok iyi kurgulanması gerekir. Son sahnede Etiyopyadalar birbirleriyle uzun zamandır konusmamıslar..  Orada oturup birbirlerine ne kadar korktuklarını söylüyorlar.

Saba Tümer: Evlat edinmeyi hiç düşündünüz mü? Hindistancevizleriniz var dimi ? (Coconuts ikiz çocuklarına taktıgı bir lakab JeniferLopez’in)

Jennifer Lopez: Bu filmden önce böyle bir düşünce içerisinde değildim. Ama bu filmden sonra, Bob ve benim kucağıma Etiyopyalı minik bebekleri verdiklerinde, insanların daha önce hiç görmedikleri bir bebeği sevip ailelerinin  bir parçası yapabilmelerini bir hayat vermelerini artık çok iyi anlıyorum . Evlat edinmek gerçekten karşılık beklemeden bencil olmadan sevmek demek ve hayran olunmalı.

Saba Tümer: Evlenmekle ilgili ne düşünüyorsun?


Rodrigo Santoro: Ben evlenmedin hiç ya sen?

Saba Tümer: Hayır

Rodrigo Santoro : Ama cok isterim

Saba Tümer: Cocuk yapmayı düşünür müydün? Evlat edinmekle ilgili ne düşünüyorsun?

Rodrigo Santoro: Ben JL’ye katılıyorum bu konu hakkında daha önce derinlemesine hiç düşünmemiştim.Evlat edinmiş  insanları gördüğümde hep çok güzel bir haraket olduğunu düşündüm. Fakat bu kez kendimi işin içine katmam gerekti çünkü böyle bir karakteri oynuyordum. Bu yüzden bunun nasıl bir şey olacağını düşündüm..  Bir çocuğu evlat edinmek nasıl bir şey... Etiyopyalı minik bir çocuk ve bu sorumlulugu üstlenmek.... ben yapardım. Kendi çocuklarım da olsun isterdim ben bu düşünceye açığım..

Saba Tümer: Sanırım farklı garip bir duygu olsa gerek.. İyi bir şey

Rodrigo Santoro: Evet farklı bir duygu..

Jennifer Lopez:   Ama iyi bir şey..

Rodrigo Santoro: Evet iyi hatta ötesinde bir şey ...kendini bu duruma tamamen adamalısın.. bu çok güçlü bir his.. ve bu da güçlü bir sevgiyi doğurur.

Saba Tümer:  Bu arada siz müzik kariyerinize 16 yaşınızda başladınız..  Tüm dünyada 800 milyon kişi sizi seyrediyor. Bunun sırrı nedir ? Mesela şans, hırs ,güzellik ...nasıl adlandırırsınız? Jenifer Lopez olmak nasıl bir duygu?

Jennifer Lopez: Üzerine pek düşünmedim.. Bu benim yolculuğum..veya yaşamam gerekenler.. Bu her ne ise...

Ben yaratıcı  aynı zamanda üretken olmayı seven bir insanım. Ben bu özelliklerimle öne çıkıyorum.. Yaptım işi seviyorum,oyunculuğu , şarkı söylemeyi, dans etmeyi.. İnsanlara bir şeyler hissettirmeyi cok seviyorum.

Saba Tümer: Halkımızın merak ettigi 2 sorum daha var.  Yuvarlak hatlarınızla  Türk kadınlarının idolüsünüz. Zayıflar hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Jennifer Lopez: Bence dünyada herkes için yer var.. Ben böyle düşünüyorum.

Saba Tümer: (Jennifer Lopez’in kadına şiddeti konu alan “Yeter” filminden yola çıkarak) Size şunu sormak istiyorum. Türkiyedeki kadına şiddet olayları hakkında ne düşünüyorsunuz? Kadına fikisel şiddet uygulayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz ve buna maruz kalan kadınlara bir öneriniz var mı?

Jennifer Lopez: Bu sadece sizin ülkenize ait bir problem değil.. Kadına şiddet , aile içi şiddet bütün dünyada görülen bir sorun..   büyük bir utanç.. Kimse bunu böyle düşünmek istemiyor ama kadına şiddet   yadsınılmayacak  bir sorun ve ben buna kesinlike karşıyım.


.

0 yorum:

Yorum Gönder