21 Nisan 2012 Cumartesi

Aynı çiziği suratına yapacağım


AYNI ÇİZİĞİ SURATINA YAPACAĞIM

Deniz Akkaya, 2 yaşındaki kızı Ayşe’nin, babası Efe Önbilgin’in evinde darp edildiğini öne sürdü: “Bacağındaki 15 cm’lik çiziği görünce çılgına döndüm. Efe’ye telefon açıp ‘Aynı çiziği senin suratına ben yapacağım’ dedim.”







DENİZ Akkaya, 2 yaşındaki kızı Ayşe’nin babası Efe Önbilgin hakkında çarpıcı bir iddia ortaya attı. Akkaya, minik kızın babasının evinde darp edildiğini öne sürdü. Kanaltürk’te yayınlanan “2. Sayfa” programına telefonla bağlanan Akkaya, iddiasına Ayşe’nin bacağındaki çiziği delil gösterdi: “1,5 yıl önce tiyatro provasındayken evden bir telefon geldi. Ayşe düşmüş, kulağı resmen ikiye ayrılmış. Amerikan Hastanesi’ne koştuk. Genel anestezi yapıldı, 20 dikiş atıldı. Babam, ‘Ayşe’nin dadısını derhal işten çıkar’ dedi. Zaten vukuatları olan bir kadındı. Ben de kızımı bu dadıyla baş başa bırakmak istemedim. İşten çıkardığım dadıyı Efe aldı. Ayşe babasına gittiğinde ne yazık ki bu kadınla baş başa kalıyor. Geçenlerde de Ayşe eve geldiğinde bacağındaki 15 cm’lik derin çiziği görünce çılgına döndüm. Efe’ye telefon açıp ‘Aynı çiziği senin suratına ben yapacağım’ dedim. Çocuğumuzun yanındaki gardiyanı onaylamadığımı, derhal değiştirmemiz gerektiğini söyledim. Benim canımı acıtmak için işi inada bindiriyor. Ama inat benimle yapılır, Ayşe ile yapılmaz. ”
Deniz Akkaya, Efe Önbilgin’in “Onun tek derdi para” sözlerine de yanıt verdi: “Derdimin para olduğunu söylüyor. Ben böyle bir dert içinde olamam. Efe şu anda işsiz. Para dağıtacak durumu yok. Televizyon programım, reklam çekimim ve giyim mağazamdan iyi para geliyor. İstiyorsa ben ona yardım edebilirim. 6 bin TL nafaka veriyor, Ayşe’nin okul masraflarına, eğitiminin nasıl olacağına dair hiçbir şeye karışmıyor.”
Ayşe’nin bacağındaki çiziğin fotoğrafını çeken Deniz Akkaya, “O dadının gitmesini, Efe’yle ortak karar vereceğimiz başka bir dadının bulunmasını istiyorum” dedi.














Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder