9 Mayıs 2012 Çarşamba

Demet Akalın:Sahnede Starım ama...




Artık sitenin havuzuna bile giremeyecek


Demet Akalın "Saba Tümer ile Bugün" programına konuk oldu.
Evlendikten sonra ilk kez canlı yayına çıkan Akalın ,programda gelinliğini bir hayranına hediye etti. Akalın'a, eşi Okan Kurt canlı yayına gelerek sürpriz yaptı.

CANLI YAYINDA ÜTÜ YAPTI 

Evde yemek yaptığını ve eşinin gömleklerini ütülediğini söyleyen Demet Akalın, canlı yayında ütü testinden de geçti.

Demet Akalın programda şu açıklamaları yaptı;

- Evlilik sözleşmesi yapmadık ama manevi sözleşme yaptık.

- Artık Bodrum'a gitmek yok, bikini giymek yok. Evin sitesindeki havuza bile giremeyeceğim.

-2013 yılında doğum yapacağım.

-Sahnede starım, aşağı inince halktanım. Evde starım. Ben insanlardan uzak yaşayamıyorum. Yemek yapmayı çok seviyorum. Herkes şaşırıyor işime aşığım. Sahnede olmaktan mutluyum. Gündüzleri çok sıkılıyorum.

-'Akşam 8 sabah 8 işe gidip gelen koca nasip etsin dedim' oldu. Balayı olmadı, haziranda söz verdi bakalım





Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder