12 Haziran 2012 Salı

Şeyma'dan Acun'a gönderme




Şeyma Patladı

Acun Ilıcalı'yla yaşadığı aşk yüzünden eleştirilen Şeyma Subaşı; 'Günahımı alıyorsunuz. Bana saldırmayın' dedi


Ünlü televizyoncu Acun Ilıcalı ile yaşadığı yasak aşkla adını duyuran Şeyma Subaşı, isyan bayrağını çekti. Evli bir erkekle yaşadığı ilişki yüzünden sosyal paylaşım sitelerinde hakarete uğradığını söyleyen Subaşı, twitter'da ilk kez ilişkisi hakkında yorum yaptı. Şeyma Subaşı, eleştirilere şöyle yanıt verdi: 


'BANA İFTİRA ATIYORLAR' 


"Beni bıraktılar; artık annem ile babamı taciz etmeye başladılar. Sizi Allah ıslah etsin. Hiçbir şey bilmeden bana iftira atıyorsunuz, yazık. Sadece şunu söylüyorum; saldırılması gereken ben değilim. Bana beddua etmeyin. Annem ve babamla avukata talimat verdim; bana hakaret edenlerle bundan böyle mahkemede hesaplaşacağım." 


ACUN'A GÖNDERME


Şeyma Subaşı, halen Zeynep Ilıcalı ile evli olan Acun Ilıcalı ilişkisi için şöyle dedi: "Bu konuyla ilgili açıklama yapması gereken kişi ben değilim. Ben hiçbir şeye atlamadım. Saldırıya uğraması gereken kişi de ben değilim." 


YUVA YIK SONRA SIRIT

-Subaşı; 'Meltem Tufan' adlı bir kişinin twitter'da kendisine yazdığı şu sözlerden sonra patladı: 


-Acayip derecede kötü bir yoldasın. Bana hamile halimle beddua ettirme. 


-İnşallah Allah'ım yuvanın yıkılması ne demektir, sana da yaşatır. İnşallah sen de hissedersin, biri çıkar sana böyle nispet yapar... 


-Ne düşüksün, ne düşük! Milletin yuvasını yık. Sonra çok iyi bir şey yapmışsın gibi sırıt, edepsiz!








takvim.com.tr 

0 yorum:

Yorum Gönder