18 Haziran 2012 Pazartesi

Ben yarattım ben öldürdüm




Cazibe sete gelmedi dolandırıcı oldu!

Atv ekranlarında yayınlanan 'Yahşi Cazibe' dizisi önceki akşam ilginç bir sonla bitti. İzleyiciler 'Cazibe' (Aslıhan Gürbüz) ve Kemal'in (Hakan Yılmaz) mutluluğuna şahit olmayı beklerken; 'Cazibe'nin dolandırıcı olduğunun ortaya çıkması dizinin müdavimlerinde şok etkisi yarattı.


ZORAKİ SON
Seyirci finalde; Aslıhan Gürbüz'ün canlandırdığı 'Cazibe' karakterinin farklı ülkelerde birçok kişi ile evlilik yaptığını ve onları dolandırdığını izledi. Bunun üzerine 'Kemal' de, 'Simge' (Hande Katipoğlu) ile evlenmeye karar verdi. Dizinin senaristi Gani Müjde bu sürpriz sonla ilgili açıklamasını Twitter sayfasından yaptı ve şunları söyledi: "Final bölümü bize de sürpriz oldu. Biz 'Cazibe' ve 'Kemal' ile bebekli bir final yapacaktık ama Aslıhan Gürbüz son bölüme gelmedi. 'Cazibe' karakterini istemeden de olsa kötü çizmek zorunda kaldık. Ben yarattım, ben öldürdüm" dedi.




sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder