10 Haziran 2012 Pazar

Benim hiç mutlu bir son hayalim yok!




Benim hiç mutlu bir son hayalim yok!

Kariyerinin zirvesinde olan Belçim Bilgin: Benim mutlu bir son hayalim yok ama çocuğumla nereye gitsem mutlu olurmuşum gibi geliyor. Huzur için daha erken gibi...


'Sessiz' filmiyle katıldığı 65. Cannes Film Festivali'nde Özgür Masur tasarımı; bordo renkli elbisesiyle dikkat çeken Belçim Bilgin, şöhretini yurt dışına taşıdı. Mutlu aile yaşamına başarılı bir kariyer de ekleyen Bilgin, güzelliğini ve hayatını All dergisinden Ece Bildiren'e anlattı: 
hu zur için er ken 


Oyuncu olmayı çok istemiştim. Şimdi baktığımda bu işe daha erken atılmalıydım diyorum. 


Sevsem de, sadece doğanın olduğu bir yerde çok uzun süre yaşayamazdım diye düşünüyorum. 


Benim, mutlu bir son hayalim hiç yok ama çocuğumla nereye gitsem mutlu olurmuşum gibi geliyor. Sadece bu kadar huzur için erkenmiş gibi hissediyorum. 


Şimdilik ömrüm yettiği kadar oyunculuk yapmak istiyorum. Farklı hayallerim yok. Çünkü oyunculuk yapmadan yaşayamazmışım gibi hissediyorum. 
ya za yeni film 


Bu yaz, Yılmaz'ın (Erdoğan) yeni filmi çekilecek. Bir kısmı Zonguldak'ta, bir kısmı İstanbul'da geçiyor. İki şairin hikayesi... Kıvanç Tatlıtuğ ve Mert Fırat filmin iki ana karakteri. Yılmaz'ın yıllardır üstünde çalıştığı ve benim de her aşamasını bildiğim bir hikaye. Şimdi işin içinde bulunacak olmak beni çok heyecanlandırıyor. 1940'ların İstanbul'u anlatılıyor. Neyse daha fazla ipucu vermeyeyim. Anlatmaya başlayınca kendimi tutamıyorum... 


Monica Belluci'nin olağanüstü soğukkanlı bir oyuncu olduğunu gözlemledim. Beni mutlu eden güzel şeyler söyledi ama övünür gibi onları anlatmak istemem. Bir keresinde "Çok başka türlü bakıyorsun, bunu kaybetme" demişti. Çok mutlu oldum. 


Monica'yla çalışmak hayalimdi. Javier Bardem, Cate Blanchett... Daha çok kişi var. Ama önemli olan yönetmenin hayal ettiği şeyi canlandırırkenki heves. Karşınızda sizi deli gibi inandıran bir yönetmen olunca o işin macerası çok başka oluyor. 'Keşanlı Ali Destanı'nın yönetmeni Çağan Irmak da olağanüstüydü. Son bölümünü çektikten sonra bana öğrendiğim bir sürü şey ve anı kaldı. 


DÜZ RENK BİRİNSANIM 


Çok düz renk bir insanım. Desenli şeylerle beni göremezsiniz. Daha çok soft, pastel renklerle kendimi iyi hissediyorum. Krem ve beyaz takıntım var. Kendimi rahat hissettiğim kıyafetler giyiyorum ama giyimimi kategorize etmiyorum. İyi modacılar var 


En çok elbise alıyorum. Ayakkabı da aynı şekilde sanırım. 


Alışverişte her telden çalarım. Zara'ya da bakıyorum, Beymen'e de giderim. Hepsinden bir şeyler seçip birbiriyle kombine etmek beni eğlendiriyor. 


Gece kıyafetlerindeÖzgür Masur, Rojin Aslı Polat, Elif Cığızoğlu... Çok seviyorum çizgilerini. Artık Türkiye'de çok fazla iyi modacı var. Hepsine hayranlıkla bakıyorum.




sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder