16 Haziran 2012 Cumartesi

Demet Akalın:Senede en az bir-iki kazık yerim





Senede en az bir-iki kazık yerim

Demet Akalın, her sene en az bir-iki kez sağlam kazık yediğini söyledi: Yediğim kazıkları anlatsam kitaplara sığmaz!


Nisan ayında Okan Kurt'la evlenmeden önce, son kez Sunset markası için bikini ve mayoyla poz veren Demet Akalın, hayranlarının Sunset mağazalarına akın etmesini değerlendirdi: "Yıldız Tilbe kadar olmasa da ben de epey arıza bir kadınım. Hayranlarım benim bu arıza yönümü seviyor..." Senede bir-iki kez sağlam kazık yediğini belirten Akalın, sözlerine şöyle devam etti: "Ne kadar kazık yersem yiyeyim bir türlü akıllanmıyorum. Yediğim kazıkları anlatsam kitaplara sığmaz." 


KOCAM SAHİP ÇIKIYOR 
Eşinin kendisini yönlendirdiğini söyleyen ünlü şarkıcı, şöyle konuştu: "Allah'tan kocam artık bu konuda bana sahip çıkıyor. Bana, 'Şunu yapmasan daha iyi olur ama sen bilirsin' diyor. İşte o zaman 'Sevgimi hak eden bir adam bu' 


Demet Akalın Hayatı ve fotoğrafları için TIKLAYINIZ




sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder