11 Haziran 2012 Pazartesi

İzel ağır konuştu ''Temizle şu kalbini''




Sahte melek

Şarkıcı İzel Çeliköz, 'İşlerime taş koydu' dediği Yener'e; 'Sahte melek, 15 yıl benimle uğraştın; sabrım tükendi' dedi


Pop şarkıcıları arasındaki sonu gelmez polemiklere bir yenisi eklendi. Bu seferki kavganın kahramanları ise İzel Çeliköz ile Hande Yener'di. Önceki gece sazı eline alan İzel, twitter'da Yener'i bombaladı. Hande Yener'in 15 yıldır kendisiyle uğraştığını söyleyen İzel, şunları yazdı: "Hande, amacın beni çıldırtmaktı ve nihayet başardın. Benden ve sevdiklerimden uzak dur."


TEMİZLE ŞU KALBİNİ' 


Hızını alamayan ünlü şarkıcı, Hande Yener'i bombalamayı sürdürdü: "Yeter doy. Temizle şu kalbini. Benim bile sabrımı tükettin, sahte melek." Tepkisinin bir anlık olmadığını söyleyen İzel, "Ekmeğimi engelleyince dayanamadım. Bana cevap veremez çünkü konuşursa kendisinin zararlı çıkacağını çok iyi biliyor" dedi.


KAVGANIN NEDENİ AKÇIL MI?


Yıllar önce Sinan Akçıl'la aşk yaşayan İzel'den sonra müzisyenin Hande Yener'le yakınlaşması; 'Kavganın nedeni Sinan Akçıl mı?' dedirtti. Yener ise kavgayla ilgili; "Bunları bana telefon açıp söyleseydi; twitter'da yazması komik" dedi.






takvim.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder