15 Haziran 2012 Cuma

Mustafa Sandal ''Biz evleneceğiz''





İlk buluşmada "Biz evleneceğiz" dedim

Mustafa Sandal, geçtiğimiz şubat ayında ikinci kez baba oldu. Top Secret dergisi de Babalar Günü öncesinde ünlü şarkıcıyla buluştu, baba olmayı ve oğulları Yaman’la Yavuz’u konuştu.


Babalık nasıl bir duygu?
- Tek kelimeyle muhteşem! Küçük bir çocuğun dünyaya gelmesi, Yüce Yaradan’ın bir mucizesi. Onun senin gözlerinin içine bakarak “Baba” demesi ise ayrı bir mucize...


İlk baba olduğunda neler hissettin?
- Heyecan ve tarifsiz bir sevinç! Böyle özetleyebilirim... Tabii önce kısa süreli bir donakalma durumu oldu, sonra mutluluğumu nasıl ifade ettiğimi ben bile hatırlamıyorum. Gökyüzünden yıldızları tek tek toplamak gibi bir duygu bu, kelimelere dökmek bazen çok mümkün olmuyor.


Peki ikinci kez baba olacağını öğrendiğinde neler hissettin? İlkinden farklı mı oldu?
- En az ilki kadar heyecanlandım tabii. Benzer duygular yaşadım. Tek farkı, başımıza gelecek tatlı şeylerden haberdardık.






YAMAN BİR SANDAL


Çocuklarına isim koyarken nelere dikkat ettin? Yaman ve Yavuz ne anlama geliyor?
- Yaman’ın da Yavuz’un da adını doğuma bir hafta kala bulduk. Göcek’te denize dalıp gitmişken, kendime “Bu denizle nasıl bir ‘Sandal’ başa çıkar?” diye sordum ve “Yaman bir Sandal” olmalı dedim... Yavuz’un hikâyesi daha da güzel. Google’da Yaman diye arattığınızda karşınıza sözlük anlamı çıkıyor ve ilk kelimesi ‘yavuz’...


Sence nasıl bir babasın?
- Bana göre iyi bir babayım ama bunu asıl Yaman’la Yavuz’a sormak lazım! Çocuklarımla çok ilgiliyim, aklımda hep onlara güzel bir gelecek hazırlamak var. Yaman’la oyunlar oynamak, Yavuz’u sevmek en çok sevdiğim şeyler... Onların gözlerine baktığımda “Bana babalık duygusunu yaşatan bu iki güzel yüreğe çok şey borçluyum” diyorum...


SONUNA KADAR ARKALARINDAYIZ

Henüz çok küçükler ama onların eğitimi ve meslek seçimleri konusunda neler düşünüyorsun?
- Bu konudaki kararı tamamen onlara bırakmayı düşünüyoruz. Elbette anneleriyle birlikte onları en iyi şekilde yönlendireceğiz ama hangi işte kendilerini mutlu hissedeceklerse ve ne yönde eğitim almak istiyorlarsa, sonuna kadar arkalarında olacağız.






Oğullarının müzik çalışmalarına etkisi oluyor mu?
- Olmaz mı! Tamamının ilham kaynağı onlar...


Bu arada yeni bir albüm çıkaracağını duydum. Biraz bahseder misin bu yeni çalışmadan?
- İçime sinen, ince eleyip sık dokuyarak hazırladığımız bir albüm oldu. Umarım dinleyen herkes çok beğenir. Ben şarkılarımı müzikseverlerin beğenisine sunarken, konuşmak yerine onların şarkılarla bütünleşmelerini isterim. Yorum her zaman onların olacaktır, ben çok seveceklerine inanıyorum.


ÖNCE SAMİMİ OLUN


“O Ses Türkiye” kısa süre önce sona erdi. O yarışmada jüri üyeliği yaparken, müzik hayatına başladığın günler gözünün önüne geldi mi hiç? 
- Evet, gençlerin heyecanını bire bir hissettim orada. Onları çok iyi anlıyordum, çünkü yıllar önce ben de benzer duygular yaşamıştım. Ekibimdeki yarışmacılara sürekli “Önce samimi olun, samimiyeti yakalayın ve şarkıları içinizden geldiği gibi söyleyin. İzleyici samimiyetinizi hissederse işiniz daha kolay” dedim.


EMİNA'YA İLK BULUŞMADA BİZ EVLENECEĞİZ DEDİM


Eşin Emina ile evlenmeye nasıl karar verdiğini merak ediyorum. Ve evlilik teklifini nasıl yaptığını...
- Yıllar önce bir tatil yöresinde karşılaştık. Yanına gittim ve ilk buluşmamızda “Biz seninle evleneceğiz” dedim. Bana bu sözleri Emina’nın gözlerindeki parıltı söyletmişti. Şimdi çok mutlu bir ailemiz var, yanılmadığımı görmek çok özel bir duygu.




hurriyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder