15 Haziran 2012 Cuma

Salyalı köpek ben değilmişim


Salyalı köpek ben değilmişim!

Gülben Ergen, Twitter'da selülitlerini tartışanlar için 'salyalı köpek' yazmıştı. "Bu sözler Ayşe Özyılmazel'e" denildi ama ikili konuşup olayı yalanladı


SEVGİSİZ KALMIŞ KADIN!
Gülben Ergen, Twitter'da "Sevgisiz kalmış kadınlar ne hırçın. Aç kalmış köpekler gibi... Nefret salyaları akıtıyor" yazınca, bu sözlerin hedefinin Ayşe Özyılmazel olduğu iddia edilmişti. Çünkü Özyılmazel; kendisinin selülitli fotoğraflarıyla ilgili bir yazı yazmış ve Ergen'in magazin gazetelerine fotoşoplanmış mayolu fotoğraflarını yolladığını söylemişti.


MAYOLU ÇEKTİRMİYORUM!
Ancak bu sözlerin hedefi Ayşe değilmiş. Ergen'in kendisine mesaj atıp "Ben mayolu fotoğraf çektirmiyorum" dediğini söyleyen Ayşe aralarındaki diyaloğu şöyle anlattı: "Ben de 'konu o değil, önemli olan rahat olmak' dedim. Twitter'daki yazılarında beni kastetmediğini de söyledi. Kastetse ne olacak, fark etmezdi ki. Ben yazımı yazıyorum, hakaret etmiyorum."


'MİNİ'NİN BU İŞLERE VAKTİ YOK
Şarkıcı ve Günaydın yazarı Özyılmazel, Twitter'da "Köpeğim Mini sana çok bozuldu" yazınca Ergen de 'Senin Mini de Seren'in köpeği gibi havlamasın benim ismimi duyunca..." diye cevap verdi. Özyılmazel Mini'nin yaz okulu yüzünden çok yoğun olduğunu ve bu işlere vakti olmadığını belirtti.




sabah.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder