9 Haziran 2012 Cumartesi

Kızıl Ajan Antalya'da



Kızıl Ajan Antalya'da

Ünlü moda organizasyonu Dosso Dossi Fashion Show, dünyaca ünlü iki ismi bir araya getirdi.


Leonarda Di Caprio'nun sevgilisi olarak ünlenen Victoria’s Secret’in ünlü mankenlerinden Erin Heatherton ve “Kızıl Ajan” lakaplı Anna Chapman, kendileri için özel olarak tasarlanan giysileri sergiledi. Victoria’s Secret meleği Adriana Lima'nın hamileliği nedeniyle katılamadığı için yerine gönderdiği Erin Heatherton, Behçetti, Norm veTopkapı firmalarının üç giysisini sergiledi. Heathertan, son sergilediği elbise büyük dikkat çekti. Defilenin bir bölümünde Mehter Marşı çalındı.






Leonardo Di Caprio ile ilgili soruları kabul etmeyen Heathertan’ın selülitleri ise şaşırttı. Chapman ise,defilede bir kıyafet sundu. Chapman ise, koreografi gereği iki erkek modellepodyuma çıkarak ajan tiplemesini gerçekleştirdi. Expo Center’deki defile alanını dolduran yüzlerce izleyicinin arasında podyuma çıkan Heatherton ve Chapman, büyük alkış aldı. Kızıl Ajan, defileye altı kıyafet arasından seçtiği kırmızı renkteki kıyafetiyle çıktı. Verdiği seksi pozlarla dikkat çeken Chapman'ın kapalı straplez bir giysiyi tanıtması defile öncesi de yine kapalı bir giysi ile gazetecilerin karşısına çıkması dikkat çekti.


Erin Anna'yı kıskandı


Defile sonrasında düzenlenen basın toplantısına önce Anna Chapman katıldı. Chapman toplantısının sonuna doğru Erin Heatherton basın odasına geldi. Tüm basın Chapman'a ilgi gösterince Erin Heatherton’ın suratının asıldığı görüldü. Bu yüzden Heatherton basın toplantısını çok kısa tutarak ayrıldı. Anna Chapman basın toplantısında daha önce türkiye’ye geldiniz mi sorusuna “Bir çok kez Türkiye’yegeldim. Şu anda sayısını bilemiyorum. İlk 10 sene önce Antalya’ya gelmiştim.Benim vatandaşların gibi ben de Antalya’yı ve Türkiye’yi çok seviyorum. Çok beğendiğimizbir ülke” dedi. Kızıl Ajan lakabından rahatsız oluyor musunuz?” sorusuna “Bu konuya cevap veremiyorum. Bunlara alıştım” diye konuştu. Oyuncu olmak istemediğini söyleyen Chapman, “Şükürler olsun ki, manken ve sinema sanatçısı değilim. Elimden geldiğince vakıf için bağış toplamaya ve tanıtım yapmaya çaba gösteriyorum. Diğer işleri yapmadığım için de çok mutluyum” şeklinde konuştu.






Chapman'ı şaşırtan durum


“Türkiye’ye ajan olarak geldiğiniz mi?” sorusuna kahkaha atan Chapman, “Ben Türk tekstil endüstrisinin büyük olduğunu görmek bana da ilginç geldi, Biz de bir komşu ülke olarak yapabilseydik daha iyi olurdu. Böyle farklı bir projenin yapılmış olması benide hayrete düşürdü” diyerek soruyu geçiştirmeye çalıştı. Basın mensuplarının ilgisinden sıkılıp sıkılmadığı sorusuna ise chapman, “Bunu yapmaya devam edin. Doğruları söylediğiniz sürece mutlu olacağım. Başkalarına yardımcı olmak beni çok mutlu ediyor” dedi. 




milliyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder