12 Haziran 2012 Salı

Can Bonomo kim oluyor





Ben Tarantino ile el ele gezmişim, Can Bonomo kim?

Bu yıl ülkemizi Eurovision Şarkı Yarışması’nda temsil eden Can Bonomo, geçen hafta ünlü model ve oyuncu Didem Erol ile Hayal Kahvesi’ndeki öpüşürken görülmüş ancak ünlü şarkıcının ertesi gün “Sarhoştum, öyle birini tanımıyorum” dediği öne sürülmüştü.






Didem Erol, Kenan Doğulu’nun yaş günü partisinde tanışıp görüşmeye başladığı Bonomo’nun “Ben basına bu konuda bir şey söyleyeceğim, sen de konuşma” diyerek mesaj atmasının ardından bu açıklamasıyla gündeme gelmesine çok şaşırdı. Erol, beklediği açıklamayı yapmayan Bonomo’nun “Onu tanımıyorum” şeklindeki sözlerinin yüzlerce sitede yer aldığını görünce de çok sinirlendi. “Bir haftadır çıkan haberlere susmaktayım. Ben magazine konuşmayacağım, sen de konuşmazsan memnun olurum diye gelen SMS’e... Çıkıp yalanlamaları için fırsat verdim. Haberi yalanlamadığına göre 25 yaşındaki dünkü çocuk beni kullandı diye düşünüyorum.


Didem Erol, Quentin Tarantino’nun, Martin Scorsese masterclass’ına el ele gitmiş biridir, Can Bonomo kim? Beni tanımasa ne olur? Ben tanıdığıma pişmanım. Beni tanıyıp tanımadığını cep telefonu mesajlarıyla ispata hazır olduğum halde bu yaptığı erkekliğe sığmadı” diyerek öfkesini dile getirdi.








milliyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder