2 Haziran 2012 Cumartesi

Bir Türk kızıyla evlenecekken ayrıldım



Bir Türk kızıyla evlenecekken ayrıldım!

11 Haziran'da Harbiye Açıkhava Tiyatrosu'nda sahneye çıkacak olan Dany Brillant, "Bir Türk'le evliliğin eşiğinden döndüm. O dönem Türk pasaportu almayı bile düşünmüştüm oysa" diyor


Ünlü Fransız şarkıcı Dany Brillant, 11 Haziran gecesi Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu'nda hayranlarıyla buluşacak. Türkiye'ye gelmeden kiminle sahneye çıkacağı merak konusu olan Brillant; bu yıl ülkemizi Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil eden Can Bonomo'yla birlikte konser verecek. Yarışma sırasında Bonomo'yu dikkatle izlediğini ve kendisine 12 tam puan verdiği söyleyen Brillant, "Oy kullanan son ülkenin; Türkiye'ye 1 puan, Estonya'ya 8 puan vermesi beni çok üzdü. Can en kötü ihtimalle üçüncü olmalıydı" demişti. Brillant'la konserini, özel hayatını ve bakım sırlarını konuştuk. 


SEYİRCİ REKORU KIRACAĞIM 


Müziğe nasıl başladınız? 


Çevremdekiler "Çok yakışıklısın... Gitar çalıp şarkı söylersen, bütün kızları tavlarsın" dediler ve 12 yaşındayken beni bu fikre inandırdılar. Ben de her genç gibi elime gitar alıp ünlü şarkıcıları dinleyerek bu işe başladım. Hatırladığım ilk isimler ise Enrico Macias, Ajda Pekkan ve Dario Moreno'ydu. 


Türkiye'ye bu kaçıncı gelişiniz? Bu konserle ilgili ne söylemek istersiniz? 


10 yıl içinde dört kez Türkiye'ye geldim ama ilk kez 11 Haziran'da Açıkhava Tiyatrosu'nda 4 bin kişinin karşısına çıkacağım için çok heyecanlıyım. İstanbul 2010 Kültür Başkenti ve Saint Joseph Fransız Lisesi'nin kuruluş yıldönümü için verdiğim konserlerin hepsi çok güzel geçti, büyük ilgi gördüm. Şimdi de rekor sayıda bir seyircinin karşısında konser vermeyi umuyorum. 


AYŞE ÇOK NEŞELİ BİRİ! 

Türkiye'de nereleri gezeceksiniz? 


Maalesef konserden sonra dönmek zorundayım. Erkan Özerman bana bir sürpriz hazırlamış; 20 Temmuz'da beni, Bodrum'a davet etti. Özel uçakla beni Paris'ten aldırtacak. 


Ayşe Özyılmazel'le yaptığınız düet çok konuşulmuştu. Onu bir şarkıcı olarak nasıl buluyorsunuz? 


Ayşe çok neşeli biri. Birlikte güzel bir sahne performansımız olmuştu, seyirci de beğendi sanıyorum. Ayşe tekrar müziğe dönmüş ve boşanmış. Ona başarılar diliyorum. 


AJDA'NIN TARKAN ŞARKISI GÜZEL


Türkiye'den hangi sanatçıları takip ediyorsunuz? 


Maalesef şu sıralar takip edemiyorum. Ama Ajda Pekkan'ın son albümünü dinledim. Bir Tarkan bestesi (Yakar Geçerim) seslendirmiş. Onu çok beğendim. 


Türk müziğini seviyor musunuz? 


Tunus doğumlu, oryantal müziği yakından bilen biri olarak tabii ki, bana hiç yabancı gelmiyor.


EVLENMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM


Türk kadınlarını nasıl buluyorsunuz? Daha önce Fransız kadınları için şarkı yazdınız; Türk kadınları için de yazacak mısınız? 


Çok güzel ve seksiler... Bir metrekareye; en güzel kadının düştüğü memleket İstanbul! Türk kadınları için şarkı yazmadığımı nereden biliyorsunuz? Ben birkaç aşk yaşadım. İçlerinde biri biraz daha uzun sürdü. Tam ciddi bir noktaya geliyorduk ki, ayrıldık. Hatta ben ikinci pasaport olarak Türk pasaportu almayı düşünmüştüm ama geçmişte kaldı. 


Peki evlenmeyi düşünüyor musunuz? Çocuk istiyor musunuz? 


Evlenmeyi düşünmüyorum, ilk eşimden bir kızım var. Geçtiğimiz senelerde de sevgilimden oğlum oldu. Böyle mutluyum.


SÜREKLİ SPOR YAPIYORUM


Kişisel bakımınızı nasıl yapıyorsunuz? 


Düzenli spor yapıyor, fiziğime dikkat ediyorum. Çünkü sahneye çıkan bir insan, hele hele benim gibi dans edip, şarkı söylüyorsa; buna çok dikkat etmesi gerekiyor. Parfüm ve kremlerde de seçici olmak gerekir ki, ben de öyleyim. 


Yaptığınız müziğe Akdeniz müziği diyebilir miyiz? 


Evet, Akdeniz müziğinin temsilcilerinden biriyim. Gece kulübü şarkıcılığından geldiğim için her türlü şarkıyı biliyorum. Fransa, ekonomik krize girdiğinde; Küba ve Portekiz ritimleriyle ülkeme mutluluk getirdiğime inanıyorum.




sabah.com.tr
Aslı Örnek

0 yorum:

Yorum Gönder