3 Haziran 2012 Pazar

Bence bu kızın tedaviye ihtiyacı var




Bence bu kızın tedaviye ihtiyacı var

Mustafa Topaloğlu adada sert bir tartışma yaşadığı ve kendisine "Yaptığın aşağılık bir hareket. Git kendini bir yerden at" diyen Merve Büyüksaraç’a da değinerek...


Açlıkla savaşırken 15 kilo verdim


Survivor yarışmasından elenerek ülkeye dönen ünlü türkücü Mustafa Topaloğlu, ‘Oses Çiğköfte’ fabrika açılışında önce yaptığı doğaçlama esprileriyle katılımcıları gülmekten kırıp geçirdi, ardından da çarpıcı açıklamalarda bulundu. Topaloğlu, “Bir Karadenizli olarak yarışmada en çok çiğköfte ve kebabı özlediğim” diyerek açlıktan nasıl zayıfladığını anlatmaya başladı: “Yarışma çok zor şartlarda yapılıyor. Orada her türlü hayvan içinde aç-susuz yaşıyorsun. Açlıkla savaşırken 15 kilo verdim. Her gün yarışmalar yapılıyordu. Ben de bu sırada sakatlık geçirdim. 15 gün dinlenmem gerekiyordu. Ama böyle bir olanak olmadığı için de elendim. Yoksa daha dayanırdım” dedi.






milliyet.com.tr

0 yorum:

Yorum Gönder