15 Nisan 2012 Pazar

Zokora: "Emre bana 'Pis zenci' dedi"




Trabzonsporlu Zokora maç sonunda yaptığı açıklamada, Emre'nin kendisine ırkçı söylemde bulunduğunu söyledi.


Trabzonspor'un orta saha oyuncusu Didier Zokora, maç sonunda yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.
Maçı kaybettikleri için büyük hayal kırıklığına uğradını söyleyen Zokora, daha sonra Emre'nin kendisine ırkçı söylemde bulunduğunu ifade etti. Zokora sözlerini şöyle tamamladı;
"Kendisi bana ırkçı bir ifade kullandı. 'Pis zenci' kelimesini söyledi. Bu çok utanç verici bir şey. Yobo, Sow, Dia gibi siyahi oyuncularla oynayan bir futbolcunun bana böyle bir şey demesi beni çok yaraladı. Teniniz beyaz olabilir veya siyah olabilir. Biz taraftarlara güzel oyun sergilemek için bu oyundan para alıyoruz, ekmek yiyoruz. Maçı kaybetmekten çok Emre'nin bana böyle bir şey demesine çok üzüldüm."





Miiliyet

0 yorum:

Yorum Gönder