25 Nisan 2012 Çarşamba

Burak Yılmaz; Ebedinle sevineceksin





Edepli sevineceksin



“Her şeyin bir düzeni ve adabı olmak zorunda. Hiç kimseyi tahrik etmeden, canını yakmadan, damarına basmadan sevinmeli diye düşünüyorum. Ben böyle biliyorum.”


Trabzonspor’un milli golcüsü Burak Yılmaz edepli sevinmek gerekir.


İTÜ Ayazağa Yerleşkesi Olimpik Stadı’nda Nike firmasının “Mercurial Vapor 8” model kramponunun tanıtımına katılan Burak, futbolcuların gol sevinçleriyle ilgili soruya, “Her şeyin bir düzeni ve adabı olmak zorunda. Hiç kimseyi tahrik etmeden, canını yakmadan, damarına basmadan olmak zorunda diye düşünüyorum. Benim kendime aldığım prensip, kişiliğim ve öğrendiğim böyle” karşılığını verdi. Burak Yılmaz, bu sözleriyle Melo’yu taklit eden Fenerbahçeli Mehmet Topuz’a gönderme yaptı.


Sadece 4 maçı düşünüyorum


Burak Yılmaz, sahalarında oynayacakları Galatasaray maçı ve sakatlığı ile ilgili olarak da şunları söyledi: “G.Saray için de çok önemli bir maç. Her şey fair-play içinde olmak zorunda. F.Bahçe maçında burnum kırıldığı için Beşiktaş’a karşı oynamadım. G.Saray’a karşı mücadele edip edemeyeceğimi bilemiyorum.”Avrupa’da futbol oynamak gibi bir düşüncesinin olup olmadığı sorulan Burak Yılmaz, “Bu konuda daha önce de konuşmuştum. Ancak çok spekülasyon olmuştu. Bana tavır alanlar olmuştu. Önümüzde 4 maç var, ben sadece bunu düşünüyorum. Bu 4 maç bittikten sonra bu soruyu düşüneceğim.” Şenol Güneş toplantı yaptı G.Saray’la yapacakları maçın hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor’da dün teknik direktör Şenol Güneş, futbolcularla 50 dakika süren bir toplantı yaptı.


Trabzon’da şike toplantısı


Trabzonspor bugün şike sürecindeki en geniş katılımcı organizasyona imza atacak. Başkan Sadri Şener’in de katılacağı toplantıda kulübün yaptığı hamleler anlatılacak, herkesin fikri alınacak, bundan sonraki yol haritası belirlenecek. Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde gerçekleştirilecek olan toplantıya Başkan Şener’in yanı sıra Trabzonspor yönetim kurulu üyeleri, eski başkanlar, Divan Kurulu üyeleri, belediye başkanları, sivil toplum örgütü temsilcileri katılacak.






Milliyet

0 yorum:

Yorum Gönder