9 Nisan 2012 Pazartesi

Cem Yılmaz'dan şok karar

Cem Yılmaz, sahne gösterilerine son vermeye hazırlanıyor. Bir TV kanalında konuşan Yılmaz, son gösterisini beyazperdede sevenleriyle buluşturacak


Cem Yılmaz, yemek için sabah saatlerinde Etiler'deki Gourmet Garage'dan alışveriş yaptı. Şarap, su ve ekmek satın alan Yılmaz'ın paketlerini aracına market görevlileri taşıdı. Hasır fötr şapkasıyla dikkat çeken Yılmaz, Roma'ya taşınacağı iddiası için "Yok öyle bir şey" dedi. Yılmaz, "Bebeğiniz doğduktan sonra sigarayı bırakacak mısınız?" sorusuna da sadece gülümseyerek karşılık verdi.
Gösterileri bitiriyorum
Cem Yılmaz, sahne gösterilerine son vermeye hazırlanıyor. Bir TV kanalında konuşan Yılmaz, son gösterisini beyazperdede sevenleriyle buluşturacak:
"Mayısta Avrupa turnesine çıkıyorum, bayağı yoğun bir turne olacak. Avrupa'da 20 küsur günde 19 oyun oynayacağım. Ondan sonra ocak ayına kadar bu son sahnelediğim gösteriyi sinema perdesine çıkaracağım. Seyirci, oyunumu sinemada izleyebilecek. Bu bizde çok yapılmış bir şey değil ama Amerikan örneklerini gördüm. Yaptığım gösterinin bir kaydını izleyecekler. Böyle bir yılbaşı hediyesi vermeyi istiyorum seyirciye, çünkü benim fiziken seyircinin beklentisini karşılamam mümkün olmuyor. Uzun zamandır haftada beş gün sahneye çıkıyorum ve çok yoruluyorum. Maşallah biletlerim de yok satıyor. Dolayısıyla geçen sene benim hiç Anadolu turnem olamadı. İstanbul'u da bırakamıyorum. Hem bilet fiyatını makul hale getirmek için hem de çok sayıda insana ulaşsın diye oyunlarımı sinema perdesine çıkarma düşüncesine girdim. Ayrıca sinema salonlarında da biraz gülünsün istiyorum."

Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder