15 Nisan 2012 Pazar

Patron tanıtım için soyundu

Destekli sütyenin mucidi olan 38 yaşındaki CEO Michelle Mone, tüm danışmanlarının itirazlarına rağmen kendi markası için soyundu.




38 yaşında, fazla olan 38 kilosundan kurtulan Mone, 'Kocam vücudumu böyle sergilediğim için beni öldürecek' dedi.
3 çocuk annesi olan Michelle, kilolu olduğu 7 yıl boyunca çok mutsuz olduğunu, Ultimo'nun çekimlerinde bikinili kızları görüp kendine işkence etmeye başladığında kilo vermeye karar verdiğini belirtti.










3 yılda 38 kilo vererek 70 kiloya düşen Michelle Mone, kendi firmasının ürünlerini sergilediği fotoğraf çekimlerinde muhteşem görünüyor.







Dünyaca ünlü iç çamaşırı markası Ultimo'nun CEO'su olan Mone, 15 yaşında okulu bıraktıktan sonra fakir bir ailenin kızıyken nasıl patron olduğunu ise şöyle anlatıyor.
"Rüyama kavuşmak için çok çalıştım" diyen üç çocuk annesi Mone, İskoçya'daki hayat hikayesini özetledi:
"İskoçya'nın doğu ucunda herşeyden mahrum kalarak büyüdüm. Annem ve babam sürekli para sıkıntısı çekti. 10 yaşımda işe başladım. 15 yaşımdayken babam felç oldu. Okulu bıraktım. 18'imde evlendim, 19'umda ilk kez anne oldum. Okula gidemedim diye hayattaki hedeflerimden vazgeçmedim. Kararlı davrandım ve rüyama kavuşmak için çok çalıştım. Ultimo markalı silikonlu sütyen fikri bir anda aklıma geldi. Bir gece kocamla dansa gittik. Göğüslerimi seksi gösteren ve kalkık durmasını sağlayan sütyenlerden giymiştim. Acayip rahatsızdı, sertti, canımı acıtıyordu. O an kendi kendime şöyle dedim: "Neden kadınlar bu çileyi çekmek zorunda? Daha rahat, daha esnek, daha yumuşak bir sütyen yapılamaz mı? Gidip sütyeni çıkardım ve yapacağım işi buldum. Eşime 'sutyen yapacağız' dedim. Fikrimi hayata geçirmek için üç yıl çalıştım ve başardım."


Diğer Ultimo modelleri Kelly Brook, Sarah Harding ve Penny Lancastar'in izinden giden iş kadınının yeni halinden memnuniyeti yüzünden okunuyordu. Mone, "10 yılı nefret ettiğim bir vücudun içinde kapana kısılmış şekilde geçirdim. Şimdi 'yeni ben'i seviyorum ve onu göstermekten mutlu- yum" dedi. Kilo verirken çeşitli bitkisel iştah bastırıcılar kullanan Mone'nin zayıflama koçluğunu eski Spice Girls üyesi Mel B yaptı.





Mone'nin eski hali (soldaki)

0 yorum:

Yorum Gönder