18 Nisan 2012 Çarşamba

HINÇ'al ULUÇ yine hiç bir şeyden memnun değil.



Sabah Gazetisi'ne yayınlanan ropörtajında her zamanki gibi ağır eleştirilerde bulundu.

Emre'ye:

Emre'yi ceza kesmez tedaviye ihtiyacı var. 

Eboue'ye:

Eboue öyle, Milan Baros öyle... Bunlar top oynamıyorlar, kendilerini yerden yere atarak seyirciyi, hakemi ve rakibi tahrik ediyorlar. Ben maçın gözlemcisi olsaydım Eboue'yi rapor ederdim ve ceza almasını sağlardım

Ben bir insanın bu kadar bilinçsiz olabileceğini düşünemiyorum. Galatasaray yöneticisi olsam, Eboue'yi IQ testine sokarım.

Eboue ile başlıyor ama durduramıyor.

Baros da, Engin de, Eboue de iyi futbolcu! Ama futbollarıyla değil... Bunlar Galatasaray'dan gittiği gün bayram ederim. Melo'ya forma giydiren Galatasaray, herkese giydirir

Lig tv ve Melih Şendil'e Fener'de nasibini alıyor tabiki.

Beşiktaş-Galatasaray maçındaki ofsayt golü, Melih Şendil yorumlamaktan yoruldu! "Nasıl ofsayttan gol attı Galatasaray" diye... Melih çünkü bayılıyor ve inatla Galatasaray'ın maçlarına Melih'i veriyorlar. En fanatik Fenerli spikeri veriyor Lig TV! Onun için bana kimse iyi niyetten söz etmesin. 

Ben Lig TV'nin çizdiği ofsayt çizgisine dahi inanmıyorum. Çünkü herkes ve her şey hareket halinde... Çizgiyi 10'da bir saniye önce çizersen, ofsayt değil. 10'da 1 saniye sonra çizersen, bu defa ofsayt olmayan pozisyon, ofsayt gibi görünür. Stüdyoya kendim gidip çizmezsem, o çizginin doğru çizildiğine inanmıyorum. Lig TV'ye güvenimi o kadar kaybettim. 

Melih Şendil, Galatasaray kasabı gibi maç anlatıyor. Gitsin Fener TV'de çalışsın.

Bu golle kazanan Fenerbahçe olsaydı, yazının arasında 8 punto harf ile 'Pozisyon ofsayttı ama hakemin tespiti zordu' diye geçer! 

Fenerbahçe maçlarında neler oluyor! Ben Lig TV'de maç anlatan, 'Fenerbahçe' talimatlı, artık öyle olduklarına inanıyorum, sadece Fenerbahçeli de değil, Fenerbahçeli olmak üzere talimat almış spikerlerin Fenerbahçe'nin aleyhine bir tanesinin yorum yaptığını görmedim. "Pozisyonu görüyorsunuz!" Lafları bu...

Galatasaray'ı zaten hiç beğenmez (Galatasaray'ı bıraktığını açıkladığınıda unutmamak lazım)


Galatasaray çok kötü oynadı. Kötü değil çok kötü oynadı. Gazetelere bakıyorum, Hakan Şükür'ü dinledim; inanamadım! "Bu Galatasaray iyi oynadı" diyor. Beşiktaş'ın girdiği tonla pozisyon ne? Onlar gol olsa ne olacaktı?


Pazar günü seyrettiğim Fenerbahçe, pazartesi günü seyrettiğim Galatasaray'a tarihi fark yapar. Bu hafta oynayacaklar. Galatasaray böyle oynarsa kendi sahasında tarihi fark yer. Geçen defa karşıdaydı, mazeretleri vardı bu defa kendi sahalarında yerler. 


Kendi sahanda yana geriye oynadığın anda Fener, Galatasaray'ı perişan eder. Arena Marena fark etmez

Türkiye'de hiç kimse hiç bir işi doğru yapmıyor ve doğru bilmiyor.Tek doğru var oda Hıncal Uluç'un
söyledikleri.







0 yorum:

Yorum Gönder