12 Nisan 2012 Perşembe

Ali Şen'den çarpıcı sözler

Fenerbahçe'nin efsane başkanlarından Ali Şen, Habertürk'te Hazal Ayaşan'ın sorularını yanıtladı.

 

Fenerbahçe'nin CAS'a müracaat etmesinin yanlış olduğunu en başta söylediğini, CAS'taki davayı geri çekmek için artık çok geç olduğunu kaydeden Ali Şen, "Fenerbahçe Yönetim Kurulu'na başarılı diyebilmemiz için Başkan'ın şu anda dışarıda olması gerekirdi, diğer kişiler tahliye edilirken... 'Fenerbahçe'nin yarım puanı bile silinemez' diyen Nihat Özdemir'in dediği gibi muhtemel bir ceza ile karşılaşmamalıyız. CAS'a müracaat ettikleri zaman yanlış yaptıklarını söyledim. Madem geri alacaktınız, başvurmayacaktınız. Şimdi o davanın kazanılması gerekiyor" şeklinde konuştu.
UEFA ve FİFA'da bir reform olması gerektiğini, pek çok kulübün de bu kurumlardan şikayetçi olduğunu kaydeden Ali Şen, "Ben başkan olsaydım UEFA ve FİFA'yı yerle bir etmiştim" dedi.
Aziz Yıldırım'ın Mehmet Ali Aydınlar'a "Aday olamazsın" demeye hakkının olmadığını ancak Fenerbahçe camiasının Aziz Yıldırım'a madden ve manen borçlu olduğunu kaydeden Ali Şen, "Mayıs'taki kongrede kimse Aziz Yıldırım'a rağmen aday olmamalı, Mehmet Ali Aydınlar benim yakınım, ileride onun başkan olmasını isterim ama Mayıs'taki kongrede aday olursa onu da desteklemem" ifadelerini kullandı.
Ali Şen, Türk takımlarının Avrupa'ya gidememesi durumunda da herkesin kaybedeceğini söyledi.
MİLLİYET

0 yorum:

Yorum Gönder