9 Nisan 2012 Pazartesi

Türkiye'yi ağlatan sahne

Asmalı Konak, Yasemince, Bir Bulut Olsam, Muhteşem Yüzyıl gibi televizyonda yayınlandığı dönemlerde her zaman izlenme rekorları kıran ünlü dizilerin senaristi bu sabah evinde hayata gözlerini yumdu. Türk televizyon izleyicisini yakından tanıyan Okay'ın senaryosunu yazdığı dizilerin yayınlandığı saatlerde sokaklarda insan kalmıyordu. Okay, yarın Bebek Camiinde kılınacak öğle namazının ardından Zincirlikuyu mezarlığında defnedilecek.

 Bir süredir akciğer kanseri tedavisi gören Meral Okay'ın vefat haberini Ali Sunal twitter sayfasından duyurdu. Sunal sayfasına "Meral ablamı Meral Okay'ı kaybettik, başımız sağolsun." yazdı. 

 'BANA GELİRSİN ÇAY İÇERİZ' 

Meral Okay ile aynı hastanede tedavi gören dizi oyuncusu Didem İnselel  " Böyle Bir Şey var mı'  programına bağlanarak Meral Okay’ı ziyaret etmesini anlattı: “ Meral Okay’ı da üç gün önce hasta odasında ziyaret etmiştim. Yanında Emel Hanım vardı. Sağlığı çok iyi görünüyordu. Hatta bana iyileşir iyileşmez bana gelirsin çay içeriz demişti. Cumartesi günü taburcu olmuştu. Öldüğünü duyunca çok üzüldüm.


CENAZE TÖRENİ YARIN
Meral Okay, yarın Bebek Camiinde kılınacak öğle namazının ardından Zincirlikuyu mezarlığında defnedilecek.


Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder