7 Nisan 2012 Cumartesi

TOUCH Dizisi Hakkında Bilgi

DİZİ İYİ BAŞLADI...

20th Century Fox’un en yeni yapımı olan Touch tüm dünyada ilk kez global bir kampanya ve Rexona’nın global sponsorluğu ile 100’den fazla ülkede aynı haftada gösterime girecek.
TV’de bir ilk: Global gösterim, global bir pazarlama kampanyası ve global bir sponsorluk ilk kez bir televizyon olayı için bir araya geliyor.
Unilever Rexona markası ile Touch’ın tüm dünya çapında reklam partneri oldu. Twentieth Century Fox Television Distribution, Fox Broadcasting Company, FOX One, 20th Century Fox Television ve FOX International Channels Touch’ın 22 Mart’ta Amerika’da gerçekleşecek olan prömiyeri için tüm dünyayla ortaklaşa bir çalışma yürütüyor.
Heroes’un yapımcılarından Tim Kring’in yönettiği, Emmy ödüllü 24 dizisinden tanıdığımız Kiefer Sutherland’in başrolde olduğu yepyeni merak uyandıran drama dizisi Touch, tüm dünyada aynı anda global bir pazarlama kampanyası ve global bir sponsorluk ile Mart ayında prömiyer etmeye hazırlanıyor. Televizyonda ilk defa yaklaşık 100’den fazla ülkede aynı anda yayına girecek olan bir dizinin dünya lansmanı için Twentieth Century Fox Television Distribution, Fox Broadcasting Company, FOX One, 20th Century Fox Television ve FOX International Channels birlikte çalışıyor. Dizinin global pazarlama kampanyasını yürütmek için, Kiefer Sutherland Avrupa’nın birçok şehrinde yürütülecek basın turlarına katılacak, aynı zamanda 18 Mart’ta New York City’de gerçekleşecek olan global basın gösterimine katılacak. Kampanyanın bir diğer ilki ise, Unilever firmasının deodorant kategorisindeki lider markası Rexona ile Touch’ın tüm dünya izleyicisine erişmesi için diziye sponsor olması.
Twentieth Century Fox Television Distribution dizinin yayınlanması için 160’dan fazla pazarda yer alan dünyanın lider platformları ve kanalları ile anlaşma imzaladı. Dizi, Kanada’da Global Television, İngiltere’de Sky 1, Almanya’da ProSieben, İsrail’de Yes TV ve Rusya’da Channel One, Türkiye’de Foxlife başta olmak üzere tüm dünyada birçok kanalda gösterime girecek. FOX International Channels ise Latin Amerika, Asya ve Avrupa üzerinden 64 ülkede dizinin lansmanını yapacak.
Unilever Rexona markası ile dizinin global sponsoru oldu. Rexona’nın dizinin pazarlama kampanyasına katkısı oldukça büyük, sponsorluğun Latin Amerika, Avrupa, Asya ve Amerika’da birçok ülkeyi kapsamasının dışında Touch’ın uluslararası basın turu; 18 Mart’ta New York City’de gerçekleşecek olan özel gösterimi; ve tüm dünyadaki Unilever markaları tarafından sunulan exclusive bir içeriği de kapsıyor.
Unilever Global Medya Genel Başkanı Luis Di-Como, Unilever’in News Corp ile bu çığır açan global medya sponsorluğundan dolayı oldukça mutlu olduğunu dile getirdi. “Bu sponsorluk sayesinde, Amerika, İngiltere ve Türkiye gibi bir çok ülkede 1 numara olan ve dünyanın en çok satan deodorant markası Rexona, tüketicilerini alanının şüphesiz en başarılı içerik platformuyla buluşturuyor.”
Bu global sponsorluğu hayat geçirmek için Unilever ile 1 yıla yakındır çalışan Fox One, News Corp Satış ve Pazarlama Başkanı Jean Rossi ise “Unilever ve Rexona ile gerçekleştirmiş olduğumuz bu iş birliğini bugüne kadar yaptığımız en büyük çaplı proje” diye değerlendirdi. “Stratejik vizyonumuzun karşılıklı olarak uyuşacağı bir ortak arıyorduk ve Touch’ın bu ruhu en doğru şekilde yansıtacak güçte olduğuna inanıyoruz” şeklinde sözlerine devam etti.
Twentieth Century Fox Television Distribution Uluslararası Televizyon Başkanı Marion Edwards’a göre “Bir televizyon dizisinin kültür ve dil farklarına rağmen paylaştığımız herşeyi bir araya getirme üzerine odaklanması aslında bu heyecan verici global lansmanı çok daha anlamlı kılıyor.” “Bu özel TV olayını tüm yayın ortaklarımızla paylaşacak olmaktan dolayı ayrıca heyecanlıyız” diye ekledi.
Touch bilim, ruhaniyet ve duyguları harmanlayarak dünyanın her yerinden birbirinden bağımsız gibi görünen ancak bir şekilde birbirlerinin hayatlarını etkileyen insanların sesi olacak. Hikaye, 11 yaşında iletişim kurması çok güç olan, dilsiz oğlu Jake’i (David Mazouz) korumaya çalışan dul bir baba olan Martin Bohm’un (Kiefer Sutherland) etrafında dönmektedir. Ancak Martin’in Jake’in aslında olağandışı bir yetiye sahip olduğunu öğrendiği gün herşey değişir – dünya üzerindeki bütün hayatları bir şekilde birbirine bağlayan olayları algılama yetisine sahip Martin çok geçmeden oğlunun saplantı haline getirdiği rakamları deşifre etmenin ve onların anlamlarını bulmanın kendi görevi olduğunu farkeder. Parçaları birleştirdikçe, Jake’in öngördüğü olay zinciriyle beraber birbiriyle kesişen hayatları buluşturmak için insanlara yardım etmeye başlar ve tek isteği aslında sadece oğluyla iletişim kurmak iken tüm insanlığın kaderini belirlemeye başlar.
Touch22 Mart günü Amerika’da prömiyer edecek. Türkiye’de ise 20 Mart Salı günü 20:15’te gösterilecek özel ön gösteriminin ardından bir ilk daha gerçekleştirilerek dizi Amerika yayınından hemen 1 gün sonra (on yedi saat sonra) 23 Mart Cuma günü 21:10’da Foxlife ekranlarında izleyiciyle buluşacak.
Touch 20th Century Fox Television iş birliğinde bir Chernin Entertainment ve Tailwind Productions ortak yapımıdır. Dizinin yaratıcısı ve pilot bölümün yazarı Tim Kring’in haricinde Francis Lawrence (Water for Elephants), Peter Chernin, Katherine Pope, Kiefer Sutherland, Suzan Bymel (The War at Home) ve Carol Barbee (Jericho) dizinin prodüktörlüğünü üstlendi. Dizinin yönetmeni ise Francis Lawrence.

0 yorum:

Yorum Gönder