8 Nisan 2012 Pazar

Süper Lig'de düşen son takım Samsunspor

Spor Toto Süper Lig'e Ankaragücü ve Manisaspor'un ardından veda eden 3'üncü ve son takım belli oldu.

 

Normal sezonun son haftasında kader maçına çıkan Samsunspor, Sivasspor karşısında öne geçmesine rağmen skoru korumayı başaramadı: 1-2.

/_np/8658/16308658.jpgMichael Fink'in 24. dakikada attığı golle umutlanan Karadeniz ekibi, 33. dakikada Michael Eneramo ve 80. dakikada Erman'ın gollerine engel olamadı.
Bu skorla 36 puanda kalan Samsun temsilcisi, uzun süre sonra yükseldiği Spor Toto Süper Lig'den düştü.
Fenerbahçe'ye deplasmanda 2-0 mağlup olan 39 puanlı Medical Park Antalyaspor ise kümde kalmak için kıyasıya bir yarışa girdiği Samsunspor'un mağlup olması sonucu rahat bir nefes aldı.





 Samsunspor-Sivasspor maçının sonucunu bekledilerMedical Park Antalyasporlu oyuncular, maçın bitiminin ardından soyunma odasına gitmeyerek, sahada bir süre Samsunspor-Sivasspor maçının bitmesini beklediler. Samsunspor'un Sivasspor'a 2-1 yenildiği haberinin gelmesinin ardından Antalya ekibinin oyuncuları, taraftarlarının olduğu tribünün önüne giderek, ligde kalma sevincini taraftarlarıyla paylaştı.
Mesut Bakkal istifa etti
Samsunspor Teknik Direktörü Mesut Bakkal karşılaşma sonrasında yaptığı açıklamada "Hakkınızı helal edin. Geldiğimiz günden beri elimizden gelen mücadeleyi vermeye çalıştık. Hakem içinde birşeyler söylemek istiyorum. İlk yarıdaki Sivasspor maçından bariz golü vermiyorsun, sonra buraya gelip Eskişehir maçında Gekas’ı haksız yere atıyorsun. Burada 1-0 galipken önümüzdeki Uğur’un penaltısını vermiyorsun. Mazeretlerin arkasına sığınmıyorum, ama buraya getirdikten sonra üzülüyorum. Çok gol pozisyonumuz var. Yüreğim yanıyor. Sadece şunu söylüyorum. Samsun kamuoyu ister kabul eder ister etmez kesinlikle böyle olmasını istemezdik. Böyle kaybetmek istemezdim. Böyle haksızlıklar olunca mesleği bile bırakmayı düşünüyorum. Şehrin kaderiyle böyle oynanmaz ki. Hakkınızı helal edin. Bırakıyorum. Ankara’ya dönüyorum" diye konuştu.



Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder